Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε κέρδισε κοινό και κριτικούς χάρη στο μοντέρνο design, την ευελιξία του εσωτερικού χώρου, τις απεριόριστες επιλογές εξατομίκευσης, τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και τους αποδοτικούς κινητήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανήκει στα best seller compact SUV της αγοράς, με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει τις 290.000 μονάδες, 24 ακριβώς μήνες μετά την έναρξη της εμπορικής του πορείας. Οι υποψήφιοι αγοραστές γοητεύονται από το νεανικό σχήμα του, τα έντονα χρώματα και το γεγονός ότι απευθύνεται τόσο σε οικογενειάρχες όσο και σε νέους σε ηλικία οδηγούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μεταβάλλεται από τα 410 έως τα 520 λίτρα με τα καθίσματα σε κανονική θέση. Επίσης, το σύστημα Grip Control, η απόσταση των 17,8 εκατοστών του αμαξώματος από το έδαφος και τα ελαστικά τύπου M+S προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης σε χωμάτινες ή χιονισμένες επιφάνειες.

Παράλληλα, από τις αρχές Ιουνίου, το C3 Aircross θα είναι διαθέσιμο στην σπέσιαλ έκδοση «Rip Curl». Η συγκεκριμένη διακρίνεται για το περιπετειώδες στυλ, τον πλούσιο εξοπλισμό, τις ζωηρές αποχρώσεις, τις αποκλειστικές επενδύσεις που φέρουν το λογότυπο της ομώνυμης εταιρείας που ασχολείται με το surf, το ειδικό ύφασμα «Terpa» και το πακέτο συστημάτων άνεσης και ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το C3 Aircross Rip Curl θα προσφέρεται σε πέντε εξωτερικά χρώματα (Platinum Grey, Cumulus Grey, Perla Nera Black και Natural White), έχοντας φιμέ τζάμια, οθόνη αφής 7 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό και υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης