Λίγο πριν την έναρξη της εμπορικής πορείας της νέας γενιάς του γαλλικού supermini, η Citroen παρουσίασε μια ειδική έκδοση αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το C3 Feel θα παραχθεί σε μόλις 250 μονάδες, με το αμάξωμα να είναι βαμμένο στην απόχρωση Polar White και την οροφή στο Sport Red. Στο πάνω τμήμα και στις πόρτες φέρει το λογότυπο του μοντέλου, τα πίσω τζάμια είναι φιμέ και οι ζάντες 17 ιντσών.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν οι υφασμάτινες επενδύσεις Urban Red, το πρωτοποριακό wide-angle HD ConnectedCam που τραβά εικόνα και video σε πραγματικές στιγμές, το σύστημα πολυμέσων Connect Nav με οθόνη αφής 7 ιντσών και τις απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας, το 3D GPS, το SOS & Assistance Pack, η κάμερα υποβοήθησης στάθμευσης και πολλά ακόμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εξοπλισμός της έκδοσης και του μοντέλου κατ’ επέκταση, συναντάται μόνο σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών, κάτι που θα εκτιμήσουν οι κάτοχοι. Το C3 Feel προσφέρεται με τον αποδοτικό κινητήρα 1.2 PureTech 110 S&S και η τιμή του στη Γαλλία ορίστηκε στα 21.490 ευρώ.

Δείτε εδώ το νέο C3 και όλη την γκάμα Citroen

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης