Σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων, το BMW Group κατάφερε να κρατηθεί στις προβλέψεις του. Χάρη στην εκτεταμένη γκάμα ελκυστικών προϊόντων, με τις παραδόσεις να κυμαίνονται στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, μετά το 1ο εξάμηνο του 2024, η εταιρεία πέτυχε περιθώριο EBIT για τον τομέα αυτοκινήτου στο 8,6% (β’ τρίμηνο: 8,4%) στο πρώτο εξάμηνο.

Η επιτυχημένη εικόνα των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) και στα μοντέλα BMW και BMW M με υψηλότερες τιμές, τα οποία σημείωσαν διψήφια αύξηση. Οι μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce ανέφεραν αύξηση 24,6% στις παραδόσεις BEV σε 190.614 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η μάρκα BMW βρίσκεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως, με σχεδόν 180.000 παραδόσεις BEV. Συνολικά, η εταιρεία παρέδωσε 1. 213.276 οχήματα προερχόμενα από όλες τις μάρκες του BMW Group το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου, φτάνοντας έτσι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με το προηγούμενο έτος (2023: – 0,1%, 2ο τρίμηνο: 618.743 μονάδες, -1,3%).

Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, το BMW Group συνέχισε να κάνει βήματα μπροστά με τη NEUE KLASSE, καθώς και με την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση του χαρτοφυλακίου και των παγκόσμιων εγκαταστάσεων του. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι δαπάνες για Έρευνα & Εξέλιξη αυξήθηκαν σημαντικά, στα 4,16 δισ. ευρώ (2023: 3,39 δισ. ευρώ / +22,8%). Ο δείκτης R & D (σύμφωνα με τον γερμανικό εμπορικό κώδικα) αυξήθηκε σε 5,7% (2023: 4,6%). Για το σύνολο του έτους, το BMW Group αναμένει κορύφωση των δαπανών R & D και δείκτη R&D άνω από 5,0%.

Οι υψηλότερες δαπάνες παραγωγής και προσωπικού, καθώς και το κόστος των IT projects, επηρέασαν τα κέρδη του Ομίλου. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) του Ομίλου για το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν σε 8,02 δισ. ευρώ (2023: 9,35 δισ. ευρώ -14,2%, β΄ τρίμ.: 9,35 δισ. ευρώ- -8,6%). Την περίοδο αυτή, το BMW Group κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 5,65 δισ. ευρώ (2023: 6,6 20 δισ. ευρώ, -14,6% – 2ο τρίμηνο: € 2,7 δισ. ευρώ – -8,6%).

Ξεκινώντας από την τρέχουσα Εξαμηνιαία Έκθεση, το BMW Group αναφέρει ένα ευρύτερο φάσμα καθαρών χρηματοοικονομικών περιουσιακών του αυτοκινητιστικού τομέα: Εκτός από τα καθαρά χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία, περιλαμβάνει πλέον και εκείνα των εταιρειών χαρτοφυλακίου στην κατηγορία Λοιπές Εταιρείες, στις οποίες καταβάλλονται διανομές από θυγατρικές εταιρείες. Καθώς περιλαμβάνονται τα καθαρά χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία των εταιρειών χαρτοφυλακίου, αυτές οι διανομές εντός του Ομίλου θα συνεχίσουν να αναφέρονται ως καθαρά χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία. Στις 30 Ιουνίου, τα καθαρά χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία της αυτοκινητοβιομηχανίας ανέρχονταν σε 43,20 δισ. ευρώ.