Τον περασμένο μήνα, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της γερμανικής φίρμας έκανε την εμφάνισή του στο Kitzbuhel της Αυστρίας, στο πλαίσιο του αγώνα Hahnenkamm για το παγκόσμιο κύπελλο αλπικού σκι.

Στόχος της Audi ήταν το E-Tron να σκαρφαλώσει στη θρυλική πίστα Streif, τη διασημότερη, πιο γρήγορη και απαιτητική διαδρομή του κόσμου. Το «Mausefalle» θεωρείται το πιο δύσκολο κομμάτι της πίστας, με την κλίση σε αυτό το κατηφορικό σημείο της πλαγιάς να αγγίζει το 85%.

Εκεί, οι πιο ικανοί και ατρόμητοι σκιέρ αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα και «βγαίνουν» με άλμα, κόβοντας την ανάσα των θεατών.   

Το ηλεκτρικό SUV κλήθηκε να ανέβει την απότομη πλαγιά. Οι μηχανικοί της Audi είχαν εξοπλίσει το αυτοκίνητο με ειδικά ελαστικά με καρφιά, είχαν τροποποιήσει το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης των μονάδων κίνησης αυξάνοντας την ισχύ στους 503 ίππους και είχαν ρυθμίσει ανάλογα το σύστημα κατανομής της ροπής.

Επίσης, για λόγους ασφαλείας είχε τοποθετηθεί μπάκετ κάθισμα με ζώνες έξι σημείων, roll cage και το αυτοκίνητο είχε δεθεί με συρματόσχοινο, ώστε να το ακινητοποιήσουν σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο οδηγός αγώνων Mattias Ekström. Ο πρωταθλητής του World Rallycross και του DTM έφερε εις πέρας την αποστολή, ανεβάζοντας το E-Tron στην κορυφή της πίστας.

Όπως δήλωσε, αυτή ήταν με διαφορά η καλύτερη εμπειρία της ζωής του. Επίσης, παραδέχθηκε ότι, μόλις είδε την πλαγιά, φοβήθηκε πως δεν θα τα καταφέρει. Το αυτοκίνητο όμως συμπεριφέρθηκε άψογα στην παγωμένη επιφάνεια.

Θυμίζουμε πως κάτι ανάλογο είχε κάνει η Audi και το 1986 στη ράμπα άλματος σκι στην Kaipola της Σουηδίας με το Audi 100CS.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος