Για μια ακόμα χρονιά, η εταιρεία που έκλεψε την παράσταση στην έκθεση της Γενεύης, ήταν η Ferrari. Η ιταλική μάρκα, παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα την καινούργια 488 GTB, μαγνητίζοντας τους πάντες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δημοσιογράφοι, φωτογράφοι, ακόμα και στελέχη άλλων εταιρειών, πέρασαν μια βόλτα από το περίπτερο της διάσημης φίρμας, ώστε να θαυμάσουν από κοντά το νέο δημιούργημα με σήμα το αλογάκι.

Με πλούσιες καμπύλες, προκλητικές γραμμές και ένα βαθύ κόκκινο χρώμα που εκφράζει το πάθος και τη δύναμη, η 488 GTB αποτελεί γνήσιο τέκνο του θρυλικού Maranello. Βασίζεται στην 458 Italia και διακρίνεται για το νέο αεροδυναμικό bodykit, την πίσω πτέρυγα που συμβάλλει στη βελτίωση της κάθετης δύναμης και τον διαχύτη με τα ενεργά πτερύγια. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο σχεδιασμός του κλειδιού έχει εμπνευστεί από τον V8 κινητήρα, τα γραφικά στου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχουν ενσωματωθεί στον πίνακα οργάνων και οι περισσότεροι διακόπτες είναι τοποθετημένοι πάνω στο τιμόνι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτείται από τον καινούργιο V8 3.9 λίτρων κινητήρα με τα δύο turbo, απόδοσης 670 ίππων στις 8.000 σ.α.λ και 760 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επτά σχέσεων με μεταβλητή διαχείριση ροπής, το γκάζι έχει χρόνο απόκρισης μόλις 0,8 δευτερόλεπτα στις 2.000 σ.α.λ. και ο ήχος του μοτέρ έχει βελτιωθεί σημαντικά. Η αεροδυναμική είναι η καλύτερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής της Scuderia, με τα 0-100 να έρχονται σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 8,3’’ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

Το σύστημα Side Slip Control 2 (SSC2), εκτός από τις λειτουργίες F1-Trac και E-Diff, παρεμβαίνει και στις αναρτήσεις, βελτιώνοντας σημαντικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την εταιρεία, η 488 GTB είναι απόλυτα σταθερή, ακόμα και κατά τη διάρκεια γρήγορων και συνεχόμενων ελιγμών.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης