Με διαφορετικό όνομα και αρκετές αλλαγές θα συνεχίσει την εμπορική πορεία στην αγορά, το τετραθέσιο και τετρακίνητο sportcar της διάσημης ιταλικής φίρμας.
Λίγο πριν την παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, η Ferrari παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της FF, δίνοντας στη δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες. Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται από το όνομα, καθώς το μοντέλο μετονομάστηκε σε GTC4Lusso. Από αισθητικής πλευράς, ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα, η νέα μάσκα με τις ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα, ο διαχύτης, η πίσω πτέρυγα και οι εισαγωγές αέρα στο πλάι. Όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν αναβαθμίσει σημαντικά την αεροδυναμική του αμαξώματος, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι σημαντικά χαμηλότερος σε σχέση με αυτόν της FF.
Στο εσωτερικό τοποθετήθηκαν καινούργιοι διακόπτες και τιμόνι, έγιναν κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές προς όφελος της εργονομίας και της πρακτικότητας, ενώ πλέον υπάρχει και ειδική θήκη για κλειδί. Τη διαφορά ωστόσο, κάνει το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών και το διπλής προβολής «dual cockpit display», επιτρέποντας σε όλους τους επιβάτες να βλέπουν τις ενδείξεις, μεταξύ των οποίων και τις επιταχύνσεις g.
Για την κίνηση φροντίζει ο γνωστός ατμοσφαιρικός V12 6,2 λίτρων κινητήρας, ο οποίος χάρη στις αναβαθμίσεις αποδίδει 690 ίππους και 697 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, με τις επιδόσεις να είναι εξαιρετικές για αυτοκίνητο grand tourer. Τα 0-100 έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 335 χλμ./ώρα.
Το σύστημα τετρακίνησης 4RM Evo συνδυάζεται πλέον με ενεργητική τετραδιεύθυνση και λειτουργεί συγχρόνως με το Slip Side Control, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ SCM-E, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να διαχειρίζεται πιο εύκολα και άνετα τη δύναμη του οχήματος σε όλες τις συνθήκες.
Ο ήχος του θηριώδους μοτέρ είναι εκπληκτικός, με τη Ferrari να αναφέρει πως η GTC4Lusso έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει στους πελάτες τη μέγιστη οδηγική απόλαυση οπουδήποτε, από μια βόλτα στην πόλη, έως τον αυτοκινητόδρομο, τα μεγάλα ταξίδια και τις χιονισμένες ορεινές διαδρομές, είτε οδηγούν μόνοι τους, είτε με τη συντροφιά τριών τυχερών φίλων.
Η εταιρεία από το Maranello επιθυμεί να προσελκύσει πιο νέους σε ηλικία πελάτες με αυτό το αυτοκίνητο. Αξίζει να αναφέρουμε πως, οι ιδιοκτήτες FF, κάνουν κατά μέσο τα περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με αυτούς των υπόλοιπων μοντέλων Ferrari.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος