Του Λουκά Παπαλάμπρου
Εμφάνιση που συναρπάζει, επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, πρακτικότητα που ικανοποιεί μια οικογένεια και τεχνολογίες τελευταίας γενιάς. Το νέο RS6 Avant δεν είναι ένα οποιοδήποτε station. Είναι το απόλυτο wagon.
Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η Audi έχει καταφέρει κάτι μοναδικό. Να κερδίσει το σεβασμό όλων των φίλων των τεσσάρων τροχών και να δημιουργήσει τρεις γενιές θαυμαστών.
Το καινούργιο RS6 Avant είναι χάρμα ιδέσθαι. Ένα εντυπωσιακό αισθητικά όχημα, με αξιοθαύμαστες αναλογίες και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Τα φώτα Matrix LED laser, οι ζάντες 22 ιντσών, τα χαμηλά σπόιλερ, οι ευμεγέθεις προφυλακτήρες, τα φουσκωμένα φτερά και οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, κλέβουν την παράσταση στο εξωτερικό αμάξωμα.
Στο εσωτερικό, η κομψότητα συναντά την πολυτέλεια και την ευρυχωρία, χωρίς φυσικά να λείπουν τα σπορ στοιχεία. Η Audi έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με ψηφιακές οθόνες που ενσωματώνουν επιπλέον λειτουργίες προκειμένου ο οδηγός να έχει άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις θερμοκρασίες, την πίεση των ελαστικών, τις δυνάμεις G που ασκούνται και τις επιταχύνσεις.
Το RS τιμόνι φέρει νέους διακόπτες και paddles από αλουμίνιο, τα ημιμπάκετ καθίσματα με επένδυση Nappa και Alcantara προσφέρουν άριστη στήριξη στο σώμα και τα ένθετα από carbon, φυσικό ξύλο ή ματ αλουμίνιο ολοκληρώνουν το πακέτο.
Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση πέντε επιβάτες. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 565 λίτρα και φθάνει έως τα 1.680 με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο V8 4.0 twin turbo κινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το μοτέρ αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα – με το πακέτο dynamic package plus ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα.
Σε συνθήκες χαλαρής κίνησης απενεργοποιούνται οι κύλινδροι 2,3,5 και 8 προς όφελος της εξοικονόμησης καυσίμου και τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων. Με ένα απότομο βύθισμα του γκαζιού μπαίνουν εκ νέου σε λειτουργία.
Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Tiptronic είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές, το σύστημα τετρακίνησης quattro και το μηχανικό κεντρικό διαφορικό εξασφαλίζουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ η ανάρτηση RS με Dynamic Ride Control (DRC) ρυθμίζει αυτόματα τα αμορτισέρ.
Το RS6 Avant θα λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης στα τέλη του έτους. H τιμή στη Γερμανία ορίστηκε στα 117.500 ευρώ.