Στον δρόμο για το Πεκίνο, όπου στις 23 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του, βρίσκεται το ολοκαίνουργιο μεγάλο SUV της γερμανικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η VW οργάνωσε έναν μαραθώνιο αντοχής, προκειμένου να αναδείξει τις ικανότητες του νέου Touareg. Τα πρώτα αυτοκίνητα ταξιδεύουν οδικώς για την πρωτεύουσα της Κίνας, διανύοντας συνολικά 16.000 χιλιόμετρα και περνώντας από 11 χώρες σε Ευρώπη και Ασία.

Η εκκίνηση δόθηκε από την Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο παραγωγής. Το κομβόι έχει ήδη διασχίσει την Πολωνία, τη Λιθουανία, τη Λετονία, τη Ρωσία και το Καζακστάν, πλησιάζοντας στη Μογγολία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε ότι το Touareg βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo του Group VW, την ίδια δηλαδή με τα Audi Q7, Bentley Bentayga, Porsche Cayenne και Lamborghini Urus. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, ωστόσο το βάρος έχει μειωθεί προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, των επιδόσεων και της κατανάλωσης καυσίμου. 

Το πολυτελές SUV θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της VW, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, και θα είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο, διαθέτοντας έναν εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων που θα συναρπάσει τους οδηγούς με τις λειτουργίες του. Αν και δεν επιβεβαιώνεται, το Touareg εφοδιάζεται με δύο μεγάλες οθόνες 15 και 12 ιντσών. Επίσης, φέρει έναν τεράστιο αεραγωγό που καλύπτει όλο το ταμπλό από την πλευρά του συνοδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτείται με τους ισχυρότερους κινητήρες του ομίλου, όπως τους V6 3.0 λίτρων βενζίνης και diesel, καθώς και έναν V8 4.0 biturbo. Επίσης, θα υπάρξει υβριδική έκδοση, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει αερανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, σύστημα ελέγχου κλίσης και φυσικά τετρακίνηση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης