Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση του, το SUV της Skoda δέχεται ένα ουσιαστικό facelift κερδίζοντας την μάχη με την αεροδυναμική και αποκτώντας μία εμπλουτισμένη σουίτα συστημάτων.
Οι μικρές αλλαγές του εξωτερικού φέρανε μεγάλες αλλαγές στην αεροδυναμική
Μπορεί να μην αλλάζει ριζικά το σχεδιαστικό DNA του μοντέλου, όμως η μάσκα αποκτά εξαγωνική υπόσταση την ώρα που οι προβολείς γίνονται matrix LED. Η ανασχεδιασμένη ποδιά πίσω, η αεροτομή αλλά και ο νέος προφυλακτήρας εμπρός συμβάλουν ώστε να βελτιωθεί εντυπωσιακά η αεροδυναμική του μοντέλου, η οποία σύμφωνα με την εταιρία βελτιώθηκε κατά 9% (0.30).
Η καμπίνα του νέου Skoda Karoq δείχνει την οικολογική συνείδηση του μοντέλου αποκτώντας πακέτο ECO με καλύμματα καθισμάτων από ανακυκλωμένα υλικά. Παράλληλα προσφέρεται για πρώτη φορά ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού με λειτουργία μνήμης. Ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν στοιχεία διαφορετικού ατμοσφαιρικού φωτισμού όπως και εναλλαγές υλικών σε διάφορα σημεία, όπου σε περιπτώσεις έρχονται αρκετά κοντά και στην RS φιλοσοφία. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και διατίθεται είτε σε 8 ίντσες είτε σε 10.25, την ώρα που η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό αποκτά λειτουργίες για over-the-air- ενημερώσεις αλλά και απομακρυσμένη πρόσβαση στο όχημα μέσω της εφαρμογής MyŠKODA.
Το νέο Karoq εξοπλίζεται προαιρετικά με το σύστημα VarioFlex το οποίο επιτρέπει την πλήρη αφαίρεση των πίσω καθισμάτων ανεβάζοντας τον διαθέσιμο χώρο για αποσκευές από τα 521λτ. στα 1.810λτ.
Η συνήθης γκάμα κινητήρων
Στο τερέν των κινητήρων δεν υπάρχουν αλλαγές, με τον 1.000άρη TSI να είναι ο βασικός, να ακολουθεί ο 1.5 TSI EVO των 150 ίππων, ο 2λιτρος TSI των 190 ίππων αλλά και ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας με 116 ή 150 ίππους. Φυσικά το σύνολο μπορεί να συνδυαστεί είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είτε με 7άρι αυτόματο, τόσο στις δικίνητες όσο και στις τετρακίνητες εκδόσεις.