Με το σλόγκαν «προσθέστε πάθος στη ζωή σας», η Volvo λανσάρει την περιπετειώδη εκδοχή του V90, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να ανακαλύψουν εκ νέου το ξεχασμένο πάθος στη ζωή τους, να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητές τους και να ζουν περισσότερο το παρόν.
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα, έξι στους δέκα θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε υπαίθριες δραστηριότητες, όπως την πεζοπορία, το τρέξιμο και την ποδηλασία. Το 68% απάντησε ότι δυσκολεύεται να θέσει ως προτεραιότητα τα χόμπι, με τη δουλειά να καταλαμβάνει πολύ χρόνο στη ζωή τους.
Στην καμπάνια της σουηδικής φίρμας, το V90 Cross Country παρουσιάζετε ως το «Getaway Car», ιδανικό στο να υποκινήσει τους ανθρώπους να αποδράσουν από τον πολυάσχολο βίο τους και να επιτύχουν την πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα στην εργασία και τον προσωπικό χρόνο.
Χωρίς τη χρήση κλισέ εικόνων από την ύπαιθρο και χωρίς να γίνεται επίδειξη των δυνατοτήτων του εκτός δρόμου, το V90 Cross Country παρουσιάζεται ως το απόλυτο όχημα για αυτό το σκοπό. Οι λήψεις για το διαφημιστικό φιλμ έγιναν στο Βανκούβερ του Καναδά. Η κάμερα παρακολουθεί τέσσερις ανθρώπους από το χώρο των επιχειρήσεων να συνδέονται ξανά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να ξαναβρίσκουν το παλιό τους πάθος, καθώς αφήνουν πίσω την πόλη για να επιδοθούν στο σέρφινγκ, το ψάρεμα και να απολαύσουν φωτογραφικές εξορμήσεις στη φύση.
Δείτε εδώ όλα τα χαρακτηριστικά του νέου V90
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος