Πρωτοπόρος στον τομέα των τεχνολογιών, η σουηδική φίρμα συνεργάζεται με τη Microsoft για την εξέλιξη και ανάπτυξη των καινοτόμων γυαλιών προβολής 3D ολογραμμάτων.

Το project ονομάζεται Microsoft HoloLens και ουσιαστικά πρόκειται για ένα ασύρματο ολογραφικό υπολογιστή, μία συσκευή «επαυξημένης πραγματικότητας» που επιτρέπει στο χρήστη να δει εικονικά ολογράμματα 3D στον χώρο γύρω του. Στόχος της Volvo, είναι κάνει την επανάσταση στον τρόπο παρουσίασης και διαμόρφωσης αυτοκινήτων, προσφέροντας στους καταναλωτές μια νέα και άκρως hi-tech τεχνολογία.

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες έκαναν την πρώτη επίδειξη στην έδρα της Microsoft στις ΗΠΑ, αποκαλύπτοντας το πώς η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πελάτες για να διαμορφώσουν αυτοκίνητα σε τρεις διαστάσεις. Μέσω του HoloLens, ενός ισχυρού υπολογιστή που μοιάζει με ένα απλό ζεύγος γυαλιών, το οποίο φέρει πάνω του ο χρήστης, τα ολογράμματα αναμιγνύονται αρμονικά και τρισδιάστατα με το φυσικό κόσμο.

Στην επίδειξη του HoloLens, οι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες των 3D γυαλιών αλλά και να πάρουν μια γεύση του νέου Volvo S90 σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων, marketing και εξυπηρέτησης πελατών της φίρμας, Bjorn Annwall, η τεχνολογία μπορεί επίσης να απελευθερώσει τους εξουσιοδοτημένους διανομείς από τα πιο παραδοσιακά περιβάλλοντα των πωλήσεων και να τους δώσει νέες δυνατότητες προσέγγισης του κοινού, σε εμπορικά κέντρα ή σε μεγάλες εμπορικές οδούς, εγκαινιάζοντας νέα κανάλια πώλησης σε ένα πολύ μεγαλύτερο δυνητικό κοινό.

Εκτός από τα «μαγικά γυαλιά», Volvo και Microsoft, θα συνεργαστούν σε μια σειρά από νέες τεχνολογίες που, στο σύνολό τους, σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία. Ένα πεδίο εστίασης αφορά το πρόγραμμα Drive-Me, στο πλαίσιο του οποίου 100 μοντέλα XC90 με δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης θα διατεθούν σε πραγματικούς πελάτες που θα κινούνται σε πραγματικούς δρόμους στο Γκέτεμποργκ, το 2017.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος