Στις αρχές του έτους, η Peugeot παρουσίασε μια εντυπωσιακή πρωτότυπη έκδοση του μικρομεσαίου hatchback μοντέλου, με αγωνιστικό DNA και ένα πανίσχυρο υβριδικό σύνολο.

Πρόκειται για το 308 R Hybrid, το οποίο δημιουργήθηκε από την Peugeot Sport, έχοντας ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση που τονίζεται από τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες, τα φαρδύτερα μετατρόχια, το χαμηλωμένο αμάξωμα, τις ζάντες 19 ιντσών, την πίσω πτέρυγα, το διαχύτη, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις τεράστιες δαγκάνες των φρένων.

Τροφοδοτείται από τον 1.6 THP βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 500 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 730 Nm! Υπάρχουν τέσσερις επιλογές κίνησης (ZEV, Road, Track και Hot Lap), με την πρώτη να χρησιμοποιεί μόνο τον πίσω ηλεκτροκινητήρα, την δεύτερη τον βενζινοκινητήρα και το εμπρός ηλεκτρικό μοτέρ για τις επιταχύνσεις, την τρίτη τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα με την ισχύ να περιορίζεται στους 400 ίππους και την τελευταία να έχει τη μέγιστη απόδοση.

Τα 0-100 στην λειτουργία Hot Lap έρχονται σε 4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 70 γρ./χλμ.

Αρχικά, ο επικεφαλής της Peugeot Sport, Bruno Famin, είχε πει πως το όχημα δύσκολα θα περάσει στην παραγωγή, ωστόσο τον Ιούνιο, το αφεντικό της εταιρείας, έδωσε το «πράσινο φως» για την κατασκευή του. Οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας έχουν πιάσει ήδη δουλειά, εξελίσσοντας την κορυφαία έκδοση του 308. Πριν λίγες μέρες το «σκληροπυρηνικό» hot hatch βρέθηκε στην πίστα Paul Ricard για μια σειρά δοκιμών.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος