Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Για τη συγκεκριμένη μάσκα έχουν γραφτεί χιλιάδες λέξεις. Συζητήθηκε όσο τίποτα άλλο λόγω της εξεζητημένης σχεδίασης. Άλλοι είπαν ότι αλλοιώνει την αισθητική της BMW κι άλλοι πως δίνει στην εταιρεία μια νέα ταυτότητα.

Η γρίλια κάνει σπουδαία δουλειάΤι υπάρχει όμως πίσω από αυτή την τεράστια μάσκα με τις ιδιαίτερες γρίλιες; Οι μηχανικοί του τμήματος BMW M της βαυαρικής φίρμας αφαίρεσαν όλο το μπροστινός μέρος από τη M3 και ο επικεφαλής του συστήματος ψύξης, ονόματι Markus, μας αποκάλυψε ότι ο σχεδιασμός της δεν είχε να κάνει μόνο με την αισθητική, αλλά και με τη λειτουργικότητα.

Συγκεκριμένα, το μεγαλύτερο μέρος της γρίλιας καλύπτεται από εισαγωγές αέρα που συμβάλλουν στην ψύξη του κινητήρα και των φρένων. Οι σχισμές στις άκρες της μάσκας τοποθετήθηκαν προκειμένου να μειωθούν οι στροβιλισμοί του αέρα και να μην επηρεάζονται οι εμπρός τροχοί.

Το κάτω τμήμα της μάσκας βοηθά στην ψύξη του αυτόματου κιβωτίου, ενώ στη δεξιά πλευρά έχει ενσωματωθεί το πακέτο των αισθητήρων για τα συστήματα υποβοήθησης. 

 

Πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα οι νέες BMW M3 και M4;

 

Η πρώτη ηλεκτρική BMW M είναι ήδη έτοιμη