Το λογότυπο μιας μάρκας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία. Αντικατοπτρίζει την εξέλιξη της ιστορίας της μέσα στον χρόνο, αποτυπώνοντας το πνεύμα και τις φιλοδοξίες της για το μέλλον.

Το σήμα της Mazda, αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και αξιοσέβαστα σύμβολα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το πρώτο σύμβολο της επιχείρησης σχεδιάστηκε το 1920 – τη χρονιά της ίδρυσής της – και παρουσίαζε ένα κόκκινο κύκλο με μικρές οριζόντιες κόκκινες γραμμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όνομα της φίρμας επιλέχθηκε από τον Ahura Mazda, τον θεό της αρμονίας, της νοημοσύνης και της σοφίας. Επίσης βοήθησε το επίθετο της οικογένειας Matsuda του ιδρυτή, καθώς η προφορά του ήταν πολύ κοντά στο «Mazda».

Με το πέρας των ετών, το σήμα άλλαξε σχέδιο αρκετές φορές. Η γραμματοσειρά του ονόματος της μάρκας και το λογότυπο, πήρε τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα το 1997. Το σήμα έχει τα φτερά σε μορφή ενός V, αντιπροσωπεύοντας την «ανάπτυξη» και τη «βελτίωση». Η μορφή του ζεύγους των φτερών που παραπέμπουν στο γράμμα M, σχεδιάστηκε για να αντιπροσωπεύει την επιθυμία της Mazda στο κυνήγι της διαρκούς βελτίωσης μέσω της αδιάκοπης ανάπτυξης με ευέλικτη σκέψη και δημιουργικότητα.

Στις αρχές του 21ου αιώνα, αυτό το σήμα καθιερώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο και το 2015 κυκλοφόρησε μια αναβαθμισμένη έκδοση σε ασημί και μπλε γραμματοσειρά με περισσότερο βάθος. Η αναθεωρημένη ασημένια έκδοσή του είναι το κεντρικό θέμα της αισθητικής ταυτότητας που υπάρχει στις επιχειρήσεις και στους συνεργάτες της εταιρείας σε ολόκληρο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σημερινό σήμα της Mazda αναγνωρίζεται σε κάθε γωνιά της γης. Κοσμεί τα μοντέρνα μοντέλα της γκάμας, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της ιστορίας της, του MX-30.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης