Μεγάλη σπαζοκεφαλιά. Ποιο από τα δύο μου ταιριάζει. Όμορφη δείχνει η Ferrari αλλά και η Lamborghini εντυπωσιάζει. Εντάξει δεν είναι αυτοκίνητα για να πάτε στο γραφείο. Ούτε για να προλάβετε να χτυπήσετε την κάρτα σας για να μην σας κάνει παρατήρηση ο προϊστάμενος σας. Αυτά τα αυτοκίνητα τα έχουν λίγοι. Αλλά ακόμη λιγότεροι τα χαίρονται. Γιατί κάποιοι ενώ έχουν τα χρήματα για να τα αποκτήσουν δεν έχουν την πείρα αλλά και τα κότσια για να τα οδηγήσουν.
Όμως το πιο τρελό δεν σας το έχουμε πει ακόμη. Η F8 Tributo που αντικαθιστά το 488 GTB στην 40χρονη ιστορία των σπορ αυτοκινήτων V8 της Ferrari θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο μήνα. Πού; Στην Ινδία. Εντάξει θα έρθει και προς την Ευρώπη γιατί στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις ταιριάζει καλύτερα. Δύο λόγια μόνο για τις επιδόσεις. Ο κινητήρας αποδίδει 710 ίππους. Η διαφορά σε σχέση με τον κινητήρα του Pista είναι η προσθήκη του φίλτρου σωματιδίων αερίου.
Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να πληρεί τα πρότυπα εκπομπών Euro 6b (ένα μεγάλο βήμα σε σχέση με το BS-6 που ξεκινά το επόμενο έτος στην Ινδία και στο οποίο θα μεταφερθούμε σε άλλα δύο χρόνια). Το GPF μειώνει τα αιωρούμενα σωματίδια κατά 90 τοις εκατό και απορροφά περίπου 15 ίππους από τον κινητήρα, έτσι οι μηχανικοί είναι πολύ κουρασμένοι από ό,τι κατάφεραν να αποδώσουν την ίδια ισχύ με τον κινητήρα Pista που δεν είναι GPF.
Η Ferrari εντυπωσιάζει. Όπως εντυπωσιάζει και η Lamborghini Aventador SVJ. Όποιος την οδηγεί μαγεύεται από την ορχηστρική πανδαισία ήχων που βγαίνουν από τον κινητήρα. Ο συνδυασμός του ήχου από τον κινητήρα με τις εκρήξεις της εξάτμισης είναι κάτι που δεν περνάει απαρατήρητο.
Το θέμα είναι αν είχατε εσείς τον τρόπο να αποκτήσετε ένα από τα δύο αυτοκίνητα –όχι να πάτε στο γραφείο- αλλά για να κάνετε την έξοδό σας περισσότερο μαγευτική, ποιο αυτοκίνητο θα διαλέγατε; Να είστε σίγουροι ότι η κοπέλα σας δεν θα σας έφερε αντίρρηση σε όποιο και αν καταλήγατε να… αγοράσετε.