H κάθε εταιρεία προσφέρει το δικό της «κάτι παραπάνω» για να προσελκύσει πελάτες αλλά και για να την καθιερώσει στην αγορά. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο δημόσιων σχέσεων της Nissan, Γιάννη Μεθενίτη, η μάρκα καταφέρνει να «συνδυάζει αρμονικά και με επιτυχία το τρίπτυχο χαμηλές τιμές-χαμηλή κατανάλωση-κορυφαία τεχνολογία, σε συνάρτηση με τη διαχρονικά αποδεδειγμένη αξιοπιστία τόσο των αυτοκινήτων της όσο και των after sales υπηρεσιών της».
H συνέντευξη του κ. Μεθενίτη στο περιοδικό 4 Τροχοί που κυκλοφορεί
Ο κ. Μεθενίτης παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό 4 Τροχοί και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις μελλοντικές κινήσεις της μάρκας, που ετοιμάζει, εκτός από τη νέα γενιά του Qashqai και ένα ολοκαίνουργιο hatchback μοντέλο.
Η νέα γενιά του Nissan Qashqai
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης