Τη φωνή και το πρόσωπο του θρυλικού δασκάλου πολεμικών τεχνών, ηθοποιού και ιδρυτή της πολεμικής τέχνης Τζιτ Κουν Ντο (Jeet Kune Do), χρησιμοποίησε η BMW για την εμπορική προώθηση της πανίσχυρης Μ4 GTS.

Το διαφημιστικό σποτ αφορά το πρωτοποριακό σύστημα ψύξης νερού που έχει υιοθετηθεί στην «σκληροπυρηνική» έκδοση του sport coupe μοντέλου. Ο Bruce Lee εξηγεί τις ιδιότητες του νερού, το πώς κυλά σε μια επιφάνεια και πώς παίρνει μορφή, σε ένα εκπληκτικό video όπου κυριαρχεί το υγρό στοιχείο και η BMW των 500 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα έχει κατασκευαστεί από την Bosch και στόχος του είναι να ψεκάζει την τουρμπίνα, μειώνοντας την θερμοκρασία της και αυξάνοντας την πίεση. Περιλαμβάνει ένα δοχείο νερού χωρητικότητας 5 λίτρων που επαρκεί για περίπου 3.000 χιλιόμετρα. Όταν το νερό φθάνει στο όριο, μια ένδειξη στο ταμπλό ειδοποιεί τον οδηγό να μειώσει την πίεση στο τούρμπο και να γεμίσει με νερό το δοχείο.

Θυμίζουμε ότι, η M4 GTS θα παραχθεί σε μόλις 700 μονάδες με την τιμή στη Γερμανία να ορίζεται στα 142.600 ευρώ. Έχει εξελιχθεί από το τμήμα M Division, χαρακτηρίστηκε από την εταιρεία ως «τεχνολογικό έκθεμα» και είναι ιδανική για χρήση στην πίστα, παρότι έχει άδεια κυκλοφορίας και στον δημόσιο δρόμο.

Διαβάστε επίσης: Το σπορ coupe των ονείρων!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης