Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
H Mazda ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών της με ένα καινούργιο πρόγραμμα που προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών αλλά και Οδική βοήθεια Mazda Assistance έως 15 χρόνια.
Η ιαπωνική μάρκα θέλοντας να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της δεν ρισκάρει -αφού γνωρίζει ότι τα αυτοκίνητά της έχουν άριστη ποιότητα κατασκευής – και προσφέρει 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για όλα της τα μοντέλα.
Μέχρι σήμερα η εργοστασιακή εγγύηση ήταν τρία χρόνια. Όμως τώρα ανακοίνωσε ότι για όλα τα νέα αυτοκίνητα Mazda που έχουν ταξινομηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, το πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης από τρία γίνεται έξι έτη.
Για παράδειγμα, η αξιοπιστία στο service τα πρώτα τρία χρόνια είναι 90% στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι 9 στους 10 πελάτες που έχουν αποκτήσει αυτοκίνητο Mazda τα τελευταία 3 χρόνια επισκέπτονται τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές για την επισκευή ή/και συντήρηση του καινούργιου τους αυτοκινήτου.
Οι γιαπωνέζοι κατασκευαστές των αυτοκινήτων Mazda θέλουν οι πελάτες τους να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι σε όλα τα επίπεδα. Αυτό διαπιστώνεται από τις παγκόσμιες αξιολογήσεις CSI (Customer Satisfaction Index) που έχουν κάνει καθώς και από τον χαμηλό αριθμό επισκέψεων στα συνεργεία μετά την πώληση.
Όπως και το Mazda Assistance – το πρόγραμμα οδικής βοήθειας που καλύπτει ολόκληρη την Ευρώπη – το οποίο παρατείνεται για ένα επιπλέον έτος με κάθε ετήσια επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda, για αυτοκίνητα ηλικίας έως και 15 ετών.
Έτσι, ο πελάτης μπορεί να ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη χωρίς ανησυχίες με το σύστημα οδικής βοήθειας Mazda, το οποίο είναι έτοιμο να βοηθήσει σε περίπτωση που παρουσιαστεί ένα απροσδόκητο πρόβλημα.
«Στόχος δεν είναι απλώς να ικανοποιήσουμε τον πελάτη όταν έρχεται και αγοράζει ένα όχημα, καθώς αυτό δεν είναι μια πραγματική πρόκληση για τη Mazda. Η πραγματική πρόκληση είναι να κάνουμε τον πελάτη χαρούμενο όταν επιστρέψει για να κάνει service στο αυτοκίνητό του».