Επιμέλεια: Π. Χαλάτσης

Η Peugeot πέρασε στο επόμενο επίπεδο τεχνολογικής και σχεδιαστικής καινοτομίας. Το νέο Panoramic i-Cockpit που κάνει πρεμιέρα στο ολοκαίνουργιο PEUGEOT 3008, επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα της κατηγορίας και προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης.

Μέχρι σήμερα η γαλλική φίρμα έχει βγάλει από τη γραμμή παραγωγής περισσότερα 10 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως που έχουν i-Cockpit. Τώρα στα νέα Peugeot τοποθετεί τη νέα γενιά του Panoramic i-Cockpit διατηρώντας τη φιλοσοφία των τριών βασικών στοιχείων που καθιέρωσαν το αρχικό concept.

Και αυτά είναι το head-up display, η μεγάλη κεντρική οθόνη και το συμπαγές τιμόνι.  Φυσικά τα έχει εξελίξει και τα έχει ενσωματώσει σε μία καινοτόμα κυρτή πανοραμική οθόνη 21 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, που φαίνεται να αιωρείται μπροστά στον οδηγό.

Το ενιαίο αυτό πάνελ εκτείνεται από το αριστερό άκρο του ταμπλό έως την κεντρική κονσόλα, και συνδυάζει με εργονομικό τρόπο τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής, προσφέροντας πλήρη πληροφόρηση και απόλυτη ευχρηστία. Η θέση της οθόνης είναι ελαφρώς κυρτή προς τον οδηγό, χωρίς να χάνει την προσβασιμότητά της από τον συνοδηγό.

Η εντυπωσιακή «αιώρηση» της οθόνης επιτυγχάνεται χάρη στη χρήση ελαφρών και άκαμπτων υλικών, όπως το μαγνήσιο, απαραίτητο για να στηρίξει το βάρος της και, κυρίως, να αποτρέψει τυχόν δονήσεις που θα μπορούσαν να διαταράξουν την αναγνωσιμότητα και την ευκρίνεια. Ενισχύεται οπτικά από LED ατμοσφαιρικό φωτισμό, ο οποίος εκτείνεται σε όλο το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών και είναι προσαρμόσιμος σε 8 διαφορετικά χρώματα.

Το νέο Panoramic i-Cockpit ενσωματώνει ένα ανασχεδιασμένο συμπαγές τιμόνι, με μοντέρνο design και απτικά χειριστήρια τελευταίας γενιάς. Τα πλήκτρα αυτά ανιχνεύουν την αφή αλλά ενεργοποιούνται μόνο όταν πατηθούν, αποφεύγοντας ακούσιες εντολές.

Η σμιλευμένη κεντρική κονσόλα παρέχει πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους και ασύρματη φόρτιση smartphone, ενώ το νέο χειριστήριο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων έχει μετακινηθεί στο ταμπλό για μεγαλύτερη εργονομία, δίπλα στο κουμπί εκκίνησης του οχήματος.

i-Toggles και ψηφιακή λειτουργικότητα

Το νέο σύστημα ενσωματώνει επίσης τα 10 προσαρμόσιμα i-Toggles, δηλαδή συντομεύσεις (widgets) σε ξεχωριστή οθόνη αφής που μπορούν να ρυθμιστούν από τον χρήστη για άμεση πρόσβαση σε αγαπημένες λειτουργίες – είτε καλώντας μια αγαπημένη επαφή, ξεκινώντας την πλοήγηση σε έναν προορισμό που χρησιμοποιείται συχνά, συντονίζοντας το ραδιόφωνο σε έναν αγαπημένο σταθμό, αποθηκεύοντας τους επιθυμητούς βαθμούς θερμοκρασίας για τον κλιματισμό κ.λ.π..

Η τεχνολογία συναντά τη λειτουργικότητα, με υποστήριξη ασύρματης συνδεσιμότητας, Over-The-Air ενημερώσεων, φωνητικών εντολών, 3D εφέ στον πίνακα οργάνων, καθώς και δυνατότητες παραμετροποίησης για να προσφέρει μια προσωποποιημένη εμπειρία σε κάθε διαδρομή.

Ένα εσωτερικό που εμπνέει ευεξία και ποιότητα

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού δεν περιορίζεται μόνο στην τεχνολογία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη ζεστή και φιλόξενη αίσθηση της καμπίνας, εμπνευσμένη από τον κόσμο του επίπλου, με τη χρήση υφασμάτων υψηλής ποιότητας και επενδύσεων αλουμινίου. Η σμιλευμένη κεντρική κονσόλα από την πλευρά του συνοδηγού, προσφέρει χώρο και αποθηκευτικές δυνατότητες δημιουργώντας αίσθηση άνεσης και ελευθερίας κινήσεων, ιδίως για τον συνοδηγό.

Το σημαντικό όμως είναι ότι το νέο Panoramic i-Cockpit διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου PEUGEOT 3008 που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό σχεδιαστικής καινοτομίας, τεχνολογίας και οδηγικής απόλαυσης.

Όλα τα παραπάνω γίνονται σήμερα πιο προσβάσιμα από ποτέ, χάρη στο νέο πρόγραμμα απόκτησης #3008NOW, που προσφέρει προνομιακό επιτόκιο 3,8% και επιδότηση αγοράς, επιτρέποντας σε ακόμα περισσότερους οδηγούς να ζήσουν την εμπειρία του νέου PEUGEOT 3008.

Ενδεικτικά:

Το νέο PEUGEOT 3008 Hybrid 145hp διατίθεται από 34.900€

Το νέο E-3008 210hp (Standard Range με 527km ηλεκτρ. αυτονομία σε μικτό κύκλο) διατίθεται από 45.900€

Οι Γάλλοι κατασκευαστές υποστηρίζουν ότι το νέο 3008 διαθέτει τόλμη και καινοτομία. Το νέο μοντέλο δεν είναι απλώς αποτέλεσμα τεχνολογικής εξέλιξης, αλλά προϊόν ομαδικής υπέρβασης που στόχο έχει την πραγματική αναβάθμιση της σχέσης οδηγού και αυτοκινήτου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης