Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Είναι η πρώτη φορά που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής κάνει έναν τόσο γρήγορο γύρο στην πίστα του Nürburgring.Το ηλεκτρικό Taycan Turbo S με κιτ Performance έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο με οδηγό τον Lars Kern. Ο Lars Kern που είναι οδηγός ανάπτυξης της Porsche έκανε το γύρο στο Nürburgring Nordschleife σε μόλις επτά λεπτά και 33 δευτερόλεπτα. Ποτέ άλλοτε ένα αυτοκίνητο σειράς δεν έχει πετύχει αυτό το χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σπορ σεντάν ήταν εξοπλισμένο με το νέο κιτ επιδόσεων και το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) . Εκτός από το απαιτούμενο roll cage (για την ασφάλεια του οδηγού) και τα αγωνιστικά καθίσματα (για να έχει καλή στήριξη το σώμα του) , όλα τα άλλα ήταν όπως σε ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο.
Το ρεκόρ γύρου με ένα κανονικό αυτοκίνητο παραγωγής επισημοποίησε συμβολαιογράφος. Έγινε στην πίστα 20,8 χιλιομέτρων στην περιοχή Eifel της Γερμανίας. Η TÜV Rheinland επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο δρόμου που έσπασε ρεκόρ ήταν ένα τυπικό μοντέλο παραγωγής.

Το κιτ επιδόσεων που ήταν εξοπλισμένο το αυτοκίνητο είχε:
Ζάντες σχεδίασης RS-Spyder 21 ιντσών 
Σπορ ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, εγκεκριμένα για το δρόμο, διαθέσιμα για το Taycan. Η σύνθεση των ελαστικών τους είναι παρόμοια με αυτή των αγωνιστικών ελαστικών.
Ενημέρωση λογισμικού στο Porsche 4D Chassis Control, ώστε να λειτουργεί σε αρμονία με τα σπορ ελαστικά. Το σύστημα αναλύει και συγχρονίζει όλα τα συστήματα πλαισίου του Taycan σε πραγματικό χρόνο. 

Ο Lars Kern όταν επισημοποιήθηκε  το ρεκόρ του είπε;
«Στο παρελθόν, μόνο καθαρόαιμα σούπερ σπορ αυτοκίνητα έμπαιναν στην περιοχή 7:33. Με το νέο κιτ επιδόσεων μπόρεσα να πιέσω ακόμα περισσότερο. Το αυτοκίνητο ήταν ακόμα πιο ακριβές και ευέλικτο στην εκκίνηση».
Το κιτ απόδοσης προσφέρεται μέσω της Porsche Tequipment. Προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στη Γερμανία και μόνο για το σπορ sedan Taycan Turbo S 2023. Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων ξεκίνησε στα τέλη Ιουλίου 2022, ενώ το ίδιο το κιτ επιδόσεων αναμένεται να είναι διαθέσιμο από το τέλος του έτους. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σχέδιο είναι η μετασκευή να πραγματοποιείται μετά την αρχική παράδοση, στα συνεργεία της Porsche στο Zuffenhausen.  Η τιμή του κιτ απόδοσης είναι 13.377 ευρώ. Και μια διευκρίνηση για τους υποψήφιους αγοραστές. Τα σπορ ελαστικά έχουν σχεδιαστεί κυρίως για οδήγηση στην πίστα. Ως εκ τούτου, οι αγοραστές μπορούν να αλλάζουν τα σπόρ και να «φορούν» τα στάνταρ ελαστικά δρόμου ανά πάσα στιγμή. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης