Ο κορυφαίος φορέας πιστοποίησης και επιθεώρησης στη Ευρώπη, TUV, προχώρησε στον έλεγχο αξιοπιστίας για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το 2020 και τα αποτελέσματα είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Η αξιολόγηση την οποία δημοσίευσε το Autobild, δείχνει πως ένα στα πέντε ευρωπαϊκά αυτοκίνητα δεν Mercedes και Hyundai διδάσκουν αξιοπιστίακατάφεραν να περάσουν τα τεστ, κάτι που σημαίνει πως το 21,5% των αυτοκινήτων δεν είναι σε καλή κατάσταση έπειτα από μερικά χρόνια. Το καλό είναι ότι όσο ερχόμαστε σε πιο καινούρια αυτοκίνητα τα πράγματα βελτιώνονται, δηλαδή τα αυτοκίνητα ηλικίας 10-11 χρόνων έχουν μερίδιο 3,4%, ενώ εκείνα των 8-9 χρόνων έχουν πέσει στα 2,6%.

Mercedes και ξεχνάς το συνεργείο

Όσον αφορά τα μοντέλα ηλικίας 2-3 ετών η Mercedes GLC είναι εκείνη που κερδίζει τη μάχη με μόλις 1,7% δήλωση προβλημάτων αξιοπιστίας. Έπονται τα Opel Insignia, Porsche 911, Hyundai i30 και Audi Q2. Ανά κατηγορία τώρα, στα αυτοκίνητα πόλης πρώτο βγαίνει το Opel Adam, στην κατηγορία supermini καλύτερο το Audi A1, στην κατηγορία των μικρομεσαίων είναι το Hyundai i30, στην κατηγορία των sedan είναι το Opel Insignia, στην κατηγορία Van είναι η Mercedes B-Class και στην κατηγορία SUV η Mercedes GLC.

Συχνά προβλήματα για τα Dacia και Fiat 10ετίας

Στην αντίθετη πλευρά της λίστας βρίσκονται και εκείνα με τις χαμηλότερες επιδόσεις. Μέσα σε αυτά είναι τα Dacia Duster και Logan 10ετίας, πιο πίσω βρίσκονται τα Fiat Panta και Punto, ενώ το Renault Kangoo σε βάθος 10ετίας συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό προβλημάτων με 37,5%.

Φυσικά όλα αυτά έχουν να κάνουν με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι όσο ερχόμαστε πιο κοντά στην εποχή μας τα πράγματα βελτιώνονται πολύ κάτι ου σημαίνει πως τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο αξιόπιστα.