Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Είναι γνωστό πλέον ότι το μεγάλο βάρος των εταιρειών έχει στραφεί στην εύρεση λύσης στο θέμα της Οδεύουμε ολοταχώς για ένα διεθνές σύστημα ανταλλαγής μπαταριών στις αστικές μετακινήσειςμπαταρίας των ηλεκτρικών μοτοσικλετών και scooter. Οι κινήσεις που έχουν γίνει είναι πολλές με αρκετές εταιρείες να ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βγάλουν στην παραγωγή κοινές μπαταρίες προκειμένου να χαμηλώσουν το κόστος, ενώ άλλοι επενδύουν σε νέες τεχνολογίες solid state που είναι και το μέλλον.
Η Continental, κολοσσός στον τομέα της μετακίνησης σε πολλαπλά επίπεδα, φαίνεται πως επενδύει μαζί με τη Varta σε μπαταρίες για μικρά ηλεκτρικά δίκυκλα. Το σύστημα ονομάζεται V4Drive και βασικό του χαρακτηριστικό είναι το μικρό μέγεθος και η πολύ γρήγορη φόρτιση, ενώ οι μπαταρίες είναι αποσπώμενες με βάρος μόλις 9 κιλά.
Μέσα στο επόμενο εξάμηνο η Varta θα έχει έτοιμες τις πρώτες μπαταρίες για ηλεκτρικά scooter
Η σχεδίασή τους έχει γίνει με γνώμονα να παρέχουν ενέργεια σε μικρές μοτοσικλέτες και scooter. Η αυτονομίαΣτόχος είναι το κόστος να μειωθεί για όλα τα εργοστάσια που αναμένεται να προσφέρουν είναι της τάξης των 50 χιλιομέτρων με χωρητικότητα 10kW. Η Varta αναφέρει μάλιστα ότι στο ίδιο πακέτο μπορούν να προστεθούν κυψέλες προκειμένου να μεγαλώσει η αυτονομία της μοτοσικλέτας.
Η Varta ήδη συνεργάζεται με την KTM για μικρές μπαταρίες μέχρι 20kW για μοτοσικλέτες, ποδήλατα και πατίνια και τώρα φαίνεται ότι δουλεύουν πάνω σε νέες τεχνολογίες για κοινή χρήση με άλλα εργοστάσια. Θυμίζουμε ότι η KTM είναι μέλος της συμφωνίας Honda, Yamaha και Piaggio για ανταλλακτικές μπαταρίες, κάτι που σημαίνει ότι και το συγκεκριμένο σύστημα θα είναι ευέλικτο προκειμένου να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές όλων των εργοστασίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ίσως, το 2022 να έχουμε το πρώτο ηλεκτρικό scooter της Husqvarna