Οι αερόσακοι και τα επικουρικά συστήματα ασφάλειας, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι όλων νέων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά.

Τόσο στην Ευρώπη, όσο και στη Β. Αμερική, όλα τα οχήματα περνούν από τα καθιερωμένα crash test του EuroNCAP και της NHTSA, αντίστοιχα, πριν περάσουν την πόρτα του εργοστασίου, με τις εταιρείες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτατα στον τομέα της ασφάλειας. Στη Γηραιά Ήπειρο και στις ΗΠΑ, δεν νοείται αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στον δρόμο να μην αξιολογηθεί με 4 ή 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς, σε ορισμένες χώρες το θέμα ασφάλεια δεν έχει την παραμικρή σημασία και πολλά μοντέλα δεν καταφέρνουν καν να περάσουν τη βάση. Παράδειγμα το κινεζικό Chery IQ στη Λατινική Αμερική. Ο οργανισμός Latin NCAP έκανε τις υποχρεωτικές δοκιμές, αλλά όπως απεδείχθη το αυτοκίνητο δεν έπρεπε να μπει ούτε στη γραμμή παραγωγής.

Χωρίς να διαθέτει τους βασικούς αερόσακους μπροστά, οδηγός και συνοδηγός χτύπησαν το κεφάλι τους στο τιμόνι και το ταμπλό, μέρος του οποίου έφυγε από τη θέση του! Τα παιδιά πίσω δεν έχουν καμία προστασία, ενώ για πεζούς δεν χρειάζεται να γίνεται λόγος. Φυσικά, το Chery IQ δεν έλαβε ούτε ένα αστέρι, με τα αποτελέσματα να είναι απογοητευτικά.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης