Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ο ντόρος που έχει προκληθεί στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας γύρω από το Cybertruck της Tesla, δεν έχει προηγούμενο. Με 1 εκατ. προπαραγγελίες, μετά από αναμονή 4 ετών και μετά από χιλιάδες teasers εικόνες, η αμερικάνικη εταιρία παρουσίασε το ηλεκτρικό της Pick-up, το οποίο φρόντισε να το εξοπλίσει με πολλά καλούδια.
Αλεξίσφαιρο αμάξωμα, λειτουργία για οδήγηση στο νερό, αερανάρτηση, επιδόσεις supercar, μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και από μία McLaren P1, είναι μερικά από τα ιδιαίτερα στοιχεία του.
Παραμένει όμως –υποτίθεται- ένα Pick-up το οποίο πρέπει να είναι και χρηστικό, κάτι στο οποίο παίζουν τεράστια σημασία, όχι τόσο οι επιδόσεις, αλλά η αυτονομία του.
Κατά 100χλμ. μικρότερη η αυτονομία του;
Το Tesla Cybertruck υποβλήθηκε πρόσφατα σε μια ανεξάρτητη δοκιμή αυτονομίας, η οποία μάλιστα μεταδόθηκε ζωντανά στο διαδίκτυο. Ενώ η Tesla αναφέρει πως το μοντέλο μπορεί να διανύσει μέχρι και 515χλμ. με μία φόρτιση (στη συγκεκριμένη έκδοση), σύμφωνα με το πείραμα, η πραγματική του αυτονομία είναι στα 408χλμ. Πρόκειται για την έκδοση Dual Motor με τροχούς 20 ιντσών και ελαστικά παντός εδάφους 35 ιντσών.
Η δοκιμή
Η δοκιμή διεξήχθη τις πρώτες πρωινές ώρες σε αυτοκινητόδρομο για να ελαχιστοποιηθεί ο αντίκτυπος της κυκλοφορίας στα αποτελέσματα. Ο οδηγός ξεκίνησε με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και οδήγησε το Cybertruck μέχρι να φτάσει στο 0%.
Η εξωτερική θερμοκρασία ήταν 7 βαθμοί Κελσίου, η μέση ταχύτητα κίνησης ήταν τα 110χλμ./ώρα και η περιοχή ήταν στο Τέξας με σχετικά χαμηλό υψόμετρο. Μια διαφορετική μέση ταχύτητα, ένα διαφορετικό υψόμετρο και μια διαφορετική θερμοκρασία θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πολύ διαφορετικά αποτελέσματα.