Μέσω ενός έξυπνου διαφημιστικού σποτ, η Skoda Μεγάλης Βρετανίας δείχνει πόσο ενδιαφέρον είναι το νέο Fabia, αποσπώντας την προσοχή από κάθε αλλαγή που συμβαίνει στο χώρο.

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα τεστ παρατηρητικότητας, καθώς στόχος είναι να διακρίνουμε τις διαφορές σε κάθε εικόνα. Οι περισσότεροι εστιάζουν στο τσεχικό μοντέλο, τη στιγμή που τα χρώματα στα σπίτια, το όχημα δεξιά, το scooter αριστερά και τα σχέδια, αλλάζουν συνεχώς. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης