Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Tesla προχώρησε σε δημοσίευση στοιχείων θέλοντας να αποδείξει στους ήδη ιδιοκτήτες και κυρίως στους υποψήφιους αγοραστές, πως δεν θα πρέπει να τους απασχολεί κάποια μελλοντική (ακριβή) αντικατάσταση μπαταρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα λοιπόν με το report, οι μπαταρίες των Model S/X αναμένεται να χάσουν κατά μέσο όρο μόλις 12% σε χωρητικότητα μετά από 322.000 χιλιόμετρα.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το μέσο αυτοκίνητο αποσύρεται (ή χρειάζεται αλλαγή κινητήρα) μετά από 322.000 χλμ. στις ΗΠΑ και μετά από 241.000 χλμ. στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία των Tesla στις περισσότερες περιπτώσεις χρήσης, δεν θα παρουσιάσει σημαντική μείωση στα νούμερα της αυτονομίας καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της. Ωστόσο, η Tesla σημειώνει ότι δεν είναι μόνο η χιλιομετρική απόσταση που μπορεί να επηρεάσει την υποβάθμιση της μπαταρίας, με την ηλικία να είναι ένας άλλος παράγοντας. 

Εκτός από την ζωή της μπαταρίας, η αναφορά της Tesla είχε και άλλες πληροφορίες. Σύμφωνα με την εταιρία, το κόστος ιδιοκτησίας για το Tesla Model 3 είναι 0,49 δολάρια ανά χιλιόμετρο, το οποίο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο αλλά αρκετά παρόμοιο με το ποσό των 0,46 δολαρίων της Toyota Corolla, που θεωρείται από τα κορυφαία της εταιρίας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φαίνεται πως όσο προχωράει η τεχνολογία γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τόσο περισσότερο διαλύονται οι αμφιβολίες και οι φόβοι των υποψηφίων αγοραστών τους. Σίγουρα ακόμα η τιμή αγοράς ενός ηλεκτρικού και το δίκτυο φόρτισης στην Ελλάδα δεν είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο, όμως φαίνεται πως το άγχος για την ζωής μίας μπαταρίας, δεν θα πρέπει να είναι στη λίστα των πελατών. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης