Στην ολοκλήρωση της συνεργασίας τους θα προχωρήσουν το 2016, BMW και PSA Peugeot-Citroen, δίνοντας τέλος σε μια μακρά και επιτυχημένη περίοδο που ξεκίνησε το 2002.

Οι δύο ευρωπαϊκοί όμιλοι συνεργάστηκαν σε διάφορα τμήματα όλα αυτά τα χρόνια, δημιουργώντας εκτός των άλλων και ένας από τους πιο αποδοτικούς κινητήρες στα 1.600 κ.εκ. Ο συγκεκριμένος turbo βενζινοκινητήρας ξεπέρασε σε παραγωγή το 1 εκατομμύριο μονάδες και έχει τοποθετηθεί σε αρκετά μοντέλα των BMW, MINI, Citroen και Peugeot.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα μεγάλων Μέσων Ενημέρωσης του εξωτερικού, οι δύο εταιρείες θα σταματήσουν τη συνεργασία σε τρία χρόνια,  διότι θέλουν να επικεντρωθούν στα καινούρια μηχανικά σύνολα που ετοιμάζουν. Ο όμιλος της BMW στον τρικύλινδρο 1.5 turbo και η PSA στους νέους, επίσης τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες και τους diesel 1,4 και 1,6 λίτρου.  

    

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος