Ο ισχυρός άνδρας ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδια και την πολιτική που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια η εταιρεία, σε εκδήλωση στο Ντιτρόιτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Sergio Marchionne έχει θέσει υψηλούς στόχους για όλες τις μάρκες που ανήκουν στον όμιλο, με στόχο φυσικά, την επιστροφή στην κερδοφορία. Όπως είχαμε αναφέρει και πριν λίγες μέρες, η Alfa Romeo αυτονομείται και θα γίνει άμεσα ξεχωριστή μάρκα, όπως δηλαδή συμβαίνει με τη Ferrari και τη Maserati. Μέχρι το 2018 θα παρουσιαστούν οκτώ νέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων η Giulia, δύο crossover και το roadster που εξελίσσεται σε συνεργασία με τη Mazda. Δεν είπε όμως τίποτα για το ενδεχόμενο κατάργησης σημαντικών αυτοκινήτων, όπως τη MiTo και τη Giulietta.  

Όσον αφορά τη Fiat, διευρύνεται η οικογένεια του 500 με ένα συμπαγές crossover (το 500X), το 2016 θα δούμε τη νέα γενιά του Punto, ο αντικαταστάτης του Bravo θα προσφέρεται σε τρία αμαξώματα (πεντάθυρο, sedan και station), το 2018 θα λανσαριστεί το καινούργιο Panda, ενώ του χρόνου θα δούμε επίσης ένα roadster.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Ferrari είναι πιθανό να εισβάλλει σε άλλες κατηγορίες, πιο προσιτές στο ευρύ κοινό, κάτι που σημαίνει ότι δεν αποκλείεται να δούμε μοντέλα με μικρότερους σε χωρητικότητα κινητήρες. Μέχρι το 2019 θα έχουν παρουσιαστεί τέσσερα νέα μοντέλα. Στη Maserati, καταργείται η GranCabrio, διατηρούνται οι Ghibli, Quattroporte και GranTurismo και ετοιμάζεται να μπει στην παραγωγή το νέο SUV και το πρωτότυπο Alfieri. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, στην Chrysler θα υπάρξει διαχωρισμός με τη Dodge, το μοντέλο 300 θα ανανεωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς και το 2016 θα παρουσιαστεί το μικρότερο sedan 100. Το ίδιο έτος, θα καταργηθούν τα Jeep Patriot και Compass και το 2018 θα δούμε το μεγάλο πολυτελές SUV, Grand Wagoneer με τις επτά θέσεις.

Πραγματικά μεγαλεπήβολα τα σχέδια του κυρίου Marchionne, o οποίος στοχεύει στην αύξηση της παραγωγής και των κερδών, φθάνοντας μέχρι το 2018 τα 1.9 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης