Του Λουκά Παπαλάμπρου

Λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του λιλιπούτειου μοντέλου της γκάμας της, η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 500e κατασκευάζεται σε νέα πλατφόρμα, είναι μεγαλύτερο κατά 6 εκατοστά σε σχέση με το συμβατικό 500 και πιο φαρδύ κατά 2 εκατ. Συγκεκριμένα το μήκος του αμαξώματος είναι στα 3,63 μέτρα, το πλάτος στο 1,69μ. και το ύψος στο 1,48μ.

Παρότι διατηρεί τη βασική σχεδιαστική φιλοσοφία, έχει αρκετές αλλαγές στην εμφάνισή του, διαθέτει ολοκαίνουρια μάσκα και φώτα, ρετρό ζάντες και νέα χρώματα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό από την άλλη τα πάντα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Το ταμπλό είναι πιο κομψό και λιτό, φιλοξενεί μία μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών, η οποία υποστηρίζει πληθώρα εφαρμογών συνδεσιμότητας και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ριζικά αναβαθμισμένη είναι η ποιότητα, με τους Ιταλούς να καλύπτουν τις επιφάνειες της καμπίνας με υλικά μαλακά στην υφή, όμορφα διακοσμητικά και στιλάτες λεπτομέρειες. Τα καθίσματα είναι πιο άνετα, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην εργονομία και την πρακτικότητα.

Το Fiat 500e τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 118 ίππων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Η μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh χαρίζει αυτονομία 320 χιλιομέτρων όταν είναι πλήρως φορτισμένη, τιμή εξαιρετική για αυτοκίνητο πόλης.

Μέσω απλού οικιακού δικτύου φορτίζει σε περίπου 14 ώρες, από wallbox 7,4 kW χρειάζεται τις μισές ώρες και από ταχυφορτιστή 85 kW μόλις 35 λεπτά για το 80% της ενέργειας.

Αρχικά το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην επετειακή έκδοση 500 La Prima. Το λανσάρισμα θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι και το κόστος της συγκεκριμένης έκδοσης ορίστηκε στα 37.900 ευρώ.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης