Υπάρχουν φορές που δικαιολογούμε τους συνανθρώπους μας γιατί άθελά τους υποπίπτουν σε κάποιο σφάλμα. Ωστόσο αυτούς που άλλα υπόσχονται και άλλα κάνουν δεν μπορούμε παρά να τους επικρίνουμε για τις πράξεις τους. Όταν αναφερόμαστε σε πολιτικούς είμαστε δύο φορές πιο αυστηροί. Γιατί οι πολιτικοί κατά την άποψή μας δεν είναι μόνο για να βγάζουν λόγους και να δίνουν υποσχέσεις. Πρέπει να είναι άμεμπτοι σε ότι κάνουν και να επιδιώκουν όταν τους δίνεται η ευκαιρία να ενημερώνονται σωστά από αυτούς που θεωρούνται ειδικοί στον τομέα τους.
Σήμερα θα επικεντρωθούμε με το «Αυτοκίνητο του 2023» για την Ελλάδα. Για την εκδήλωση που έγινε την περασμένη Δευτέρα (12 Δεκεμβρίου 2022).
Όπως γνωρίζετε η αυτοκίνηση αλλάζει, καθόσον η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επιβάλλει μία μεγάλη στροφή στον τομέα της ενέργειας. Μεταβαίνουμε αργά αλλά σταθερλα στην ηλεκτροκίνηση, Ωστόσο στις αγορές επικρατούν τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Δεν πρόκειται να μπούμε σε λεπτομέρειες για την ψηφοφορία. Άλλωστε με εκτενείς αναφορές έχουμε εξηγήσει πως αναδεικνύεται ένα αυτοκίνητο καλύτερο από τα άλλα. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που ρώτησαν «γιατί δεν επέλεξαν οι δημοσιογράφοι το Α αυτοκίνητο και επέλεξαν το Β.
Αυτά όσον αφορά τις διευκρινήσεις που κάνουμε σε ερωτήσεις αναγνωστών της «zougla.gr».
Η διοργάνωση για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2023 είχε την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, αλλά και του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ).
Ξέρετε ποιοι έλλειπαν από την εκδήλωση; Μα φυσικά ο υπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος. Είχαν προσκληθεί ονομαστικά. Όπως είχε προσκληθεί ο Λευτέρης Αυγενάκης, ο υφυπουργός που κατάφερε να επαναφέρει στο WRC το Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα. Ο υφυπουργός ετοίμαζε τη μεγάλη παρουσίαση του Προγράμματος Αξιοποίησης των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων Αττικής, οπότε είχε ενα σοβαρό λόγο απουσίας.
Ρώτησαν οι δημοσιογράφοι. Ο κ. Παπαδόπουλος , Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, γιατί απουσίαζε από την εκδήλωση. Ο κ. Παπαδόπουλος μαζί με την Πρόεδρο του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», κυρία Βασιλική Δανέλλη- Μυλωνά, προτίμησε να πάει στην Αλβανία όπου παρουσίασε τις δράσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα για την Οδική Ασφάλεια.
Και όμως θα ήταν μια καλή ευκαιρία να ενημερώνονταν οι υπουργοί και οι υφυπουργοί από πρώτο χέρι για τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με θέματα που αφορούν τους τομείς τους.
Οι δημοσιογράφοι περίμεναν τους αρμόδιους υπουργούς για να τους επισημάνουν, ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα του τόπου μας. Της Ελλάδος και όχι της Αλβανίας.
Να μάθουν οι υπουργοί, ότι οι οδηγοί στη Φλώρινα και την Καστοριά όχι μόνο έχουν αλλά ξέρουν και πώς μπαίνουν οι αλυσίδες. Γιατί εκεί χιονίζει συχνά. Αντίθετα στην Αττική που δεν χιονίζει οι οδηγοί δεν γνωρίζουν όχι μόνο πως τοποθετούνται οι αλυσίδες αλλά ούτε σε ποιους τροχούς.
Το πρόβλημα δεν λύνεται με το πρόστιμο. Ούτε μπορούν να αποφευχθούν οι εγκλωβισμοί στους δρόμους επειδή θα έχουν τις αλυσίδες στα κουτιά τους στο πορτμπαγκάζ.
Μπορεί να μην παραβρέθηκαν στην εκδήλωση οι υπουργοί της κυβέρνησης αλλά το παρόν τους έδωσαν οι τομεάρχες της αντιπολίτευσης.
Απλά για την ενημέρωση των αρμόδιων υπουργών, υφυπουργών και γενικών διευθυντών, που δεν τίμησαν την εκδήλωση, ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, σε παρέμβασή του έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη των υποδομών όσον αφορά το οδικό δίκτυο στην Ελλάδα, προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματικότητα στις μετακινήσεις, σε περιβάλλον οικονομίας, ορθολογικής διαχείρισης πόρων και σύγχρονης αντίληψης ως προς την ασφαλή οδήγηση.
Ο Νίκος Παππάς ενημερώθηκε σωστά από τους ειδικούς για ότι έχει σχέση με την Ασφάλεια στους δρόμους, για το πώς μπορούν να εντοπισθούν τα χιλιάδες ανασφάλιστα αυτοκίνητα που εξακολουθούν να είναι μάστιγα για τον τόπο. Ας σταματήσουν οι ανεύθυνοι να ρίχνουν τις ευθύνες στην Τροχαία. Με τυχαίους τροχονομικούς ελέγχους δεν λύνεται το πρόβλημα.
Το κακό σ αυτή τη χώρα είναι ότι όλοι είναι παντογνώστες και ξερόλες. Υπερισχύει ο στρουθοκαλισμός. Δυστυχώς από τα γραφεία και τις πολυθρόνες δεν μαθαίνεις την αλήθεια.