Η αγορά του αυτοκινήτου μπορούμε να πούμε ότι πηγαίνει καλά. Και θα μπορούσε να πήγαινε ακόμη καλύτερα αν είχαν λυθεί τα προβλήματα με τα microchips (ημιαγωγοί) που ξεκίνησαν όταν βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τον Covid19. Έγινε και ο πόλεμος στην Ουκρανία και «πάγωσαν» ακόμη περισσότερο το ρυθμό των εξαγωγών στις γραμμές παραγωγής. Γιατί όπως γνωρίζετε στην Ουκρανία κατασκευάζονταν πρώτες ύλες η και εξαρτήματα αυτοκινήτων.
Τώρα τι θα τα κάνουν, ένας Θεός ξέρει. Γιατί ο Έλληνας μπορεί να είναι ευαισθητοποιημένος με την μόλυνση της ατμόσφαιρας και να θέλει να βοηθήσει αλλά αυτόν ποιος θα τον βοηθήσει. Και να θέλει να κινείται με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το αποφεύγει. Πρώτον γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε υποδομές και δεύτερον γιατί δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης στις πολυκατοικίες. Εδώ γίνεται μάχη για μια θέση στάθμευσης όχι στους δρόμους που επικρατεί το απόλυτο χάος αλλά και στα υπαίθρια parking. Και είναι ζήτημα να βρεις σε κάποιο υπαίθριο χώρο στάθμευσης, φορτιστή για ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Ξεκίνησαν στις αντιπροσωπείες οι ανακατατάξεις. Σε δύο μεγάλους ομίλους έχουμε αναβαθμίσεις στελεχών. Προς το παρόν γίνονται αξιολογήσεις των εργαζομένων. Όσοι παρουσιάζουν έργο θα παραμείνουν και θα ανταμειφθούν. Όσοι κοιτούν το ρολόι τους και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην κάτσουν ούτε λεπτό παραπάνω αυτοί δυστυχώς δεν θα παραμείνουν. Όπως δεν θα παραμείνουν αυτοί που δουλεύουν χωρίς να παράγουν. Ας ξυπνήσουν πριν είναι αργά. Δεν πρόκειται να τους καλύψει κανένας. Στο ελεύθερο εμπόριο δεν έχουν θέση ούτε οι αργόσχολοι ούτε οι συνδικαλιστές.
Τα πρώτα ονόματα που θα αναβαθμιστούν είναι ήδη γνωστά. Όπως γνωστά είναι και αυτά που θα κάνουν long διακοπές τα Χριστούγεννα. Δεν τα ανακοινώνουμε γιατί θα πρέπει να ανακοινωθούν προηγουμένως. Άλλο να μαθαίνεις και άλλο να το ανακοινώνεις.
Το θέμα θα λυθεί άμεσα. Πριν από τα Χριστούγεννα….. Έτσι για να καταλάβουμε. Ποιος κάνει τελικά κουμάντο σε μια επιχείρηση. Ο διευθυντής η ο P.R. Γιατί αν αποφασίζει ο P.R τότε ο διευθυντής θα πρέπει να πάει σπίτι του. Άμεσα!!!
Η πρώτη ανακοίνωση από το στρατηγείο της BMW έγινε πριν από δύο χρόνια. Τότε είχαν πει ότι το 2022 σε όλα τα εργοστάσια της BMW θα κατασκευάζονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σήμερα ο Milan Nedeljković, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος για την παραγωγή ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2024, τουλάχιστον μία στις τρεις BMW που θα βγαίνουν από τα εργοστάσια στη Βαυαρία θα είναι ηλεκτρική.
Ήδη ξεκίνησε η παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX1 στο Regensburg . Με αυτό το μοντέλο που είναι και το μικρότερο στην κατηγορία Sports Activity Vehicles η BMW θα αυξήσει τον όγκο πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και μια λεπτομέρεια. Οι μπαταρίες που εφοδιάζονται οι BMW iX1 παράγονται στο Regensburg. Τέλος η επένδυση της BMW είναι ύψους 1,6 δις. ευρώ σε ηλεκτρικά εξαρτήματα στα Γερμανικά εργοστάσια μέχρι σήμερα.
Με το Citroën AMI Cargo και το ë-Berlingo Van συμμετείχε η Citroën ΩΜΕΓΑ ΕΛΛΑΣ A.E. σε συνεργασία με τη Citroën Ελλάς Α.Ε. στην MDF EXPO, τη µμοναδική έκθεση που συνδυάζει τους τρεις σημαντικότερους τομείς της βιομηχανίας τροφίμων. Η έκθεση συγκεντρώνει τους επαγγελματίες των τροφίμων, από τον τομέα της παραγωγής, της μεταποίησης και του food service.
Το My Ami Cargo, είναι η έξυπνη λύση ηλεκτρικής διανομής, προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα του Ami. O συνολικός όγκος φόρτωσης ξεπερνά τα 400 λίτρα και το ωφέλιμο φορτίο φθάνει τα 140 κιλά, χάρη στον βελτιστοποιημένο μεταβλητό διαθέσιμο χώρο που καταλαμβάνει τη θέση του συνοδηγού.
Ο Κυριάκος Μαζιτζόγλου είναι Αμερικανός καλλιτέχνης με έδρα την Ελλάδα. Ειδικεύεται στο cartooning (κινούμενα σχέδια), στο σχέδιο χαρακτήρων και στο ελεύθερο σχέδιο. Οι επισκέπτες του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου εξερευνώντας την μόνιμη συλλογή του κυρίου Θεόδωρου Ν. Χαραγκιώνη μπορούν στη συνέχεια να θαυμάσουν τα πρωτότυπα έργα του καλλιτέχνη στην υποδοχή αλλά και να ανακαλύψουν την εφαρμογή τους σε πρωτότυπα προϊόντα και αναμνηστικά δώρα στο Πωλητήριο του Μουσείου.
Η Audi υποστηρίζει την πιο επιτυχημένη ποδοσφαιρική ομάδα της Γερμανίας από το 2002, ενώ είναι μέτοχος της FC Bayern München AG από το 2011. Ο Oliver Kahn, Διευθύνων Σύμβουλος της FC Bayern Μονάχου μετά την παράδοση των αυτοκινήτων στους ποδοσφαιριστές δήλωσε ότι πολλά από τα στελέχη της ομάδας και του συλλόγου βρίσκονται πλέον στο δρόμο με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σε αυτό το στόλο προστέθηκε και το ολοκαίνουργιο Audi Q8 e-tron, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα στις 9 Νοεμβρίου.