Με καύσωνα και καλοκαιρινές διακοπές λογικό είναι να υπολειτουργεί η αγορά. Λίγα τα νέα από το χώρο του αυτοκινήτου. Το μόνο που έχει ενδιαφέρον σήμερα είναι οι προετοιμασίες που γίνονται σε όλα τα μέτωπα όσον αφορά τον μεγάλο μας αγώνα. Το Ράλλυ Ακρόπολις. Τα εκσκαπτικά μηχανήματα και τα γκρέιντερ σε κάποιες ειδικές δουλεύουν για να φτιάξουν τους κατεστραμμένους από τις βροχές δρόμους. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών κλιμάκιο της επιτροπής του αγώνα κάνει τους απαραίτητους ελέγχους και δίνει την έγκριση ότι η ειδική διαδρομή είναι κατάλληλη για τον αγώνα.
Οι άνθρωποι διαμαρτύρονται και δικαιολογημένα. Γιατί εκτός των άλλων έχουν κόψει τιμολόγια και έχουν πληρώσει από την τσέπη τους το ΦΠΑ. Ωστόσο χρήματα ακόμη δεν έχουν δει.
Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα αγνοεί το θέμα. Επιφυλάχθηκαν να μας δώσουν άμεσα απαντήσεις για το τι ακριβώς συμβαίνει. Τουλάχιστον να μάθουμε ποιος «δάκτυλος» φρενάρει τις πληρωμές αυτών που εργάστηκαν στα βουνά για να έχουμε έναν σωστό αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC.
Να μείνουμε στο Ράλλυ Ακρόπολις που φέτος θα ξεκινήσει στις 8 Σεπτεμβρίου. Πρέπει να συγχαρούμε την Hyundai Ελλάς που με την υποστήριξή της στο φετινό ράλλυ Ακρόπολις -10ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ WRC -θα δούμε να τρέχουν δύο εργοστασιακά Hyundai i20 N Rally2 με τους Λάμπρο Αθανασούλα -Νίκο Ζακχαίο και Μάνο Στεφανή-Κώστα Στεφανή. Και τα δύο ελληνικά πληρώματα υποστηρίζονται από την ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai.
Αρχικά, τα οχήματα θα κινούνται μόνο στην περιοχή συναρμολόγησης και μετά στους χώρους logistics. Βγαίνοντας από τη γραμμή παραγωγής, θα κινούνται αυτόνομα προς έναν χώρο στάθμευσης, έτοιμα για το προσεχές ταξίδι τους με τρένο ή νταλίκα. Ουσιαστικά, η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τη στιγμή που τα αυτοκίνητα είναι σε θέση να κινηθούν ανεξάρτητα στην παραγωγή – δηλαδή μόλις μετά την πρώτη εκκίνηση του κινητήρα.
Με αυτήν την τεχνολογία οι οδηγοί ΑμΕΑ να παραμένουν στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της φόρτισης χωρίς να ταλαιπωρηθούν. Ένα ειδικά προγραμματισμένο ρομπότ αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να φορτισθεί εύκολα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Μην νομίσετε ότι αυτό δεν θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι οδηγοί το μόνο που θα πρέπει να κάνουν είναι να χειρίζονται σωστά τα λογισμικά που θα είναι εγκατεστημένα στα κινητά τους.
Η 4η Λαχειοφόρος Αγορά διήρκησε από τις 2 Μαρτίου έως και τις 9 Μαΐου 2022. Διατέθηκαν συνολικά 91.694 λαχνοί και αναδείχτηκαν 173 νικητές, ενώ τα έσοδα θα διατεθούν για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των 303 παιδιών που διαμένουν στα 11 Σπίτια του Χαμόγελου του Παιδιού πανελλαδικά.
Η παράδοση του smart forfour EQ πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Mercedes-Benz Ελλάς στη Ν. Κηφισιά, παρουσία του Προέδρου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κώστα Γιαννόπουλου και του Προέδρου & Διευθύνοντα Συμβούλου της Mercedes Benz Hellas, κ. Γιάννη Καλλίγερου οι οποίοι της παρέδωσαν το κλειδί του νέου της smart forfour EQ .
Η λίστα καταρτίζεται από το περιοδικό Fortune σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία παροχής ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG.
1.800 στελέχη από τις 380 επιχειρήσεις της Ελλάδας με ετήσιο τζίρο άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ (2021) από όλους τους κλάδους της οικονομίας αξιολόγησαν, ψήφισαν και ανέδειξαν τις εταιρείες που κατέλαβαν τις 20 πρώτες θέσεις για το 2022 . Έμφαση δόθηκε στην Καινοτομία, στην Εμπειρία του Πελάτη και στην Αφοσίωση και στο τρίπτυχο αυτό, η Mercedes-Benz Ελλάς ανταποκρίθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Σχεδιαστικά το νέο Type-R είναι πιο ήπιο υιοθετώντας πιο καθαρές γραμμές και όντας αρκετά κοντά (σχεδιαστικά τουλάχιστον) με την απλή έκδοση. Βέβαια το sport DNA αναλαμβάνουν ο πιο επιθετικός πρόβολος, ο αρκετά μεγαλύτερος αεραγωγός και φυσικά η τριπλή απόληξη της εξάτμισης που συνεχίζει να είναι το σήμα κατατεθέν. Παράλληλα οι ζάντες είναι 19 ιντσών ενώ η αεροτομή έχει τοποθετηθεί αρκετά ψηλότερα για καλύτερη αεροδυναμική.
Τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 1−1−1999, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ [Παραλιακή λεωφόρος – Αλίμου – Βουλιαγμένης – Ελ. Βενιζέλου – Περιμετρική Υμηττού – Κατεχάκη – Μεσογείων – Αγ. Παρασκευής – Χαλανδρίου – Παπανικολή – (Κ. Παλαιολόγου) – Καποδιστρίου – Κύμης – Κασταμονής – Χαλανδρίου – Αναγεννήσεως – Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας – Αθηνών – Θηβών – Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι], εξακολουθούν να ισχύουν.