Καλησπέρα και καλό μήνα που από ότι φαίνεται θα έχουμε κάποιες αναθεωρήσεις όσον αφορά τις παραδόσεις των νέων αυτοκινήτων.Οι περισσότερες αντιπροσωπείες κάνουν προσπάθειες με τα εργοστάσια να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και να είναι συνεπείς στους πελάτες τους αλλά από ότι φαίνεται στις γραμμές παραγωγής έπεσαν για ακόμη μια φορά έξω και αναμένονται κάποιες καθυστερήσεις. Όχι σε όλες αλλά σε μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες με έδρα την Ευρώπη. Επειδή δεχόμαστε αρκετά παράπονα όσον αφορά τις παραδόσεις θα επαναλάβουμε ότι οι μεν πελάτες έχουν δίκιο γιατί περιμένουν 7 και 8 μήνες και δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν άλλους τρείς η τέσσερις μήνες.
Το γεγονός ότι οι εταιρίες επιστρέφουν στο ακέραιο τις προκαταβολές στους πελάτες , που χάνουν την υπομονή τους αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι . Συνιστούμε σε όσους έχουν παραγγείλει καινούργιο αυτοκίνητο να έχουν λίγο ακόμη υπομονή γιατί παίρνοντας πίσω τις προκαταβολές τους επιστρέφουν στο αρχικό στάδιο μιας νέας παραγγελίας σε άλλη εταιρία.
Με αρκετή καθυστέρηση η Skoda παρουσίασε το νέο Fabia 4ης γενιάς. Ωστόσο το αυτοκίνητο που περιμέναμε ήρθε και στην Ελλάδα και η Skoda έκανε την πανελλαδική παρουσίαση. Είναι το πρώτο FABIA που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Ομίλου Volkswagen. Διαθέτει βελτιωμένα χαρακτηριστικά άνεσης και πληθώρα νέων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης και ίσως είναι και το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.
Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας ναυαρχίδας της Mazda . Τα πρώτα SUV Mazda CX-60 άρχισαν να βγαίνουν από το εργοστάσιο Hofu Plant No. 2 στο νομό Yamaguchi . Όταν βγήκαν τα πρώτα αυτοκίνητα από τη γραμμή παραγωγής η Mazda Motor Corporation πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή τελετή στην οποία παραβρέθηκε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, Akira Marumoto, και ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδικάτου Εργαζομένων Mazda, Satoru Harada. Η μαζική παραγωγή του ευρωπαϊκού CX-60 ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και το πλοίο που μεταφέρει το πρώτο φορτίο CX-60 ξεκίνησε για την Ευρώπη από το λιμάνι Nakanoseki στις 26 Απριλίου. Στην Ελλάδα το περιμένουμε το φθινόπωρο 2022.
Στην Ευρώπη κυκλοφόρησε το εντυπωσιακό Ranger Raptor. Είναι ένα «μοναδικό» όχημα στην κατηγορία των pick-up οχημάτων με τη δική του ξεχωριστή σχεδιαστική αύρα και ταυτότητα που το διαφοροποιούν από κάθε άλλο όχημα του είδους. Όμορφο ντιζάιν, δυνατός κινητήρας και πλούσιο εσωτερικό που σε παραπέμπει σε ακριβές εκδόσεις πολυτελών αυτοκινήτων. Το νέο Ranger Raptor με το στιβαρό και δυναμικό στυλ θα έρθει και στην Ελλάδα αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση σχετικά με την άφιξή του.
Άλλη μια καλή παρουσίαση –στην Ευρώπη- ήταν της νέας ηλεκτρικής 7θέσιας Mercedes EQS με 544 άλογα. Το επιβλητικό SUV έχει μήκος 5.125χλστ. πλάτος στα 1.959χλστ. και μεταξόνιο ίδιο με την sedan εκδοχή στα 3.210χλστ. Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα να φιλοξενηθεί και τρίτη σειρά καθισμάτων όντας ικανό να φιλοξενήσεις έως και επτά επιβάτες. Θεωρείται ότι είναι η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών SUV . Εντυπωσιακή είναι η hi-tech οθόνη των 12.8 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών. Στην έκδοση 4MATIC 580 τρεις οθόνες με συνολικό μέγεθος 56 ιντσών πιάνουν από άκρη ως άκρη το ταμπλό, δημιουργώντας μοναδικά ψηφιακή εικόνα. Εκτός από την τελειότητα από πλευράς τεχνολογίας εντυπωσιακές είναι και οι ιπποδυνάμεις των νέων αυτοκινήτων , ειδικά της EQS 580 4MATIC με 544 άλογα, 858 Nm ροπής και αυτονομία επίσης έως 613 χλμ.
Για 5η χρονιά η Ford παίρνει πρωτιά στις πωλήσεις των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα. Η Ford κατέγραψε τις υψηλότερες ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα στην κατηγορία των ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων (Light Commercial Vehicles – LCV) και έφτασε στο 16% μερίδιο αγοράς. Το δημοφιλέστερο μοντέλο της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων Ford ήταν το Ranger , ενώ εντυπωσιακή ήταν η άνοδος της δημοτικότητας του Transit Custom που κατέγραψε αύξηση ταξινομήσεων κατά 49% σε σχέση με τα επίπεδα του 2020.
Η είδηση αυτή αφορά τους λάτρεις της καλής μουσικής που θέλουν αξιόπιστα συστήματα ήχου.Το νέο σύστημα FOCAL Premium Hi-Fi εφοδιάζει σήμερα το νέο Peugeot 308 που έχει την πιο αξιόπιστη ακουστική υψηλής ευκρίνειας με δέκα ηχεία, 4 TNF αλουμινίου ανεστραμμένου κώνου,4 woofers/μεσαίων συχνοτήτων με μεμβράνη από polyglass διαμέτρου16.5 εκ. αναρτώμενα σε TMD (Turned Mass Dumper) ,1 ηχείο κεντρικού καναλιού από polyglass και 1 Power Flower ηχείο τριπλής περιέλιξης χαμηλών συχνοτήτων. Είναι συνδεδεμένα με ένα νέο ενισχυτή 12 κατευθύνσεων, 690W που υποστηρίζεται από τις διαδικασίες ψηφιακής υποστήριξης ήχου ARKAMYS. Όσοι δεν ασχολούνται με αυτές τις ακουστικές λεπτομέρειες σίγουρα θα μπερδευτείτε με τα παραπάνω τεχνικά χαρακτηριστικά.
Δεν ήταν κακή η ιδέα της συνεργασίας Hyundai και Healthy Seas για την προστασία των θαλασσών. Θα θυμόσαστε ότι η εναρκτήρια ενέργεια της συνεργασίας το 2021, πραγματοποιήθηκε στην Ιθάκη, στην Ελλάδα. Σε συνεργασία της Hyundai Motor και της Healthy Seas, έγιναν έντεκα (11) ενέργειες σε επτά ευρωπαϊκές χώρες. Μάζεψαν σκουπίδια και καθάρισαν παραλίες. Το βασικότερο είναι ότι περισυνέλλεξαν εγκαταλελειμμένα δίχτυα ψαρέματος που τα αποκαλούν «δίχτυα φαντάσματα». Παρόμοιες ενέργειες θα γίνουν και φέτος. Θα οργανωθούν τρεις μεγάλοι καθαρισμοί, όπου εκτός από την Ευρώπη, θα δούμε το πρώτο μη ευρωπαϊκό έργο στη Νότια Κορέα.Η Hyundai θα χρησιμοποιήσει επίσης την τεχνογνωσία της ως ηγέτης καθαρών μελλοντικών λύσεων κινητικότητας, στηρίζοντας τη Healthy Seas με τη χρήση αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων και τη συνεχιζόμενη έρευνα για αναζήτηση κατάλληλων τεχνολογιών και πιο βιώσιμων λύσεων.Η Nissan που αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E συλλέγει διαρκώς πληροφορίες και όλα όσα στοιχεία που συγκεντρώνει από τους αγώνες τα μεταφέρει στα οικογενειακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο τέλος κερδισμένοι είναι οι πελάτες. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στους αγώνες. Κάθε πληροφορία μεταφέρεται στα αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους. Στόχος της Nissan είναι να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό και να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050.
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη διέθεσε 200 Κιλά Τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων και άλλους φορείς για να βοηθήσει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πραγματικό πρόβλημα επιβίωσης. H Τράπεζα Τροφίμων (Ίδρυμα για την Καταπολέμηση της Πείνας και της Σπατάλης) συνεργάζεται με περισσότερα από 150 ιδρύματα, φορείς και οργανώσεις συσσιτίων εξυπηρετώντας περίπου 43.000 ανθρώπους καθημερινά. Είναι ο πρώτος φορέας στην Ελλάδα με αποκλειστικό σκοπό την καταπολέμηση της πείνας και τον περιορισμό της σπατάλης. Οι άνθρωποι και οι εθελοντές της Genesis Hellas μαγειρεύουν με αγνά και φρέσκα υλικά, σπιτικά φαγητά ετοιμάζοντας περίπου 120 μερίδες φαγητού οι οποίες συσκευάζονται και διανέμονται σε αστέγους στις περιοχές της Κηφισιάς και της Αθήνας. Εκτός από φαγητό προσφέρουν ρούχα, παπούτσια και κουβέρτες δίνοντας χαρά και ανακούφιση σε πολλούς ανθρώπους.
Και για σήμερα θα κλείσουμε με αυτόν τον …κύριο. Μην σας ξεγελάει το κράνος του και το εντυπωσιακό πλάγιασμα που κάνει με τη μοτοσυκλέτα του. Αυτός ο κύριος είναι μόλις 11 ετών. Λέγεται Παναγιώτης Κολλάρος και πέρυσι τον είδαμε στην πίστα της Pomposa στην Ιταλία.Φέτος θα αγωνιστεί στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Junior στην κατηγορία Trofeo Prime Pieghe με μοτοσυκλέτες Ohvale 110cc, στην οποία αγωνίζονται παιδιά ηλικίας 9 -12 χρόνων, τα οποία δεν έχουν αγωνιστική εμπειρία. Οι αγώνες της κατηγορίας θα πραγματοποιούνται στα πλαίσια του πρωταθλήματος CIV Junior.
Ξεκίνησε να οδηγεί μοτοσυκλέτα σε ηλικία πέντε ετών και με την καθοδήγηση του Θανάση Χούντρα μπήκε στην Yamaha Junior Academy Riding School. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στον πρώτο του αγώνα για φέτος που θα γίνει στις 04 – 05 Ιουνίου..