Τελικά οι Έλληνες είμαστε κουτσομπόληδες. Ασχολούμαστε με ασήμαντα πράγματα και αφήνουμε τα σημαντικά να προσπερνούν.Την περασμένη βδομάδα στα «Νέα της Πιάτσας Νο 321» έβαλα μιάμιση πρόταση. Όχι παραπάνω. Έκανα μια αναφορά στα…καρπούζια.

Λίγες ώρες μετά ξέσπασε ο πόλεμος στην Ουκρανία.Ξεκίνησε το δράμα των ανθρώπων που έτρεχαν να κρυφτούν στα καταφύγια. Ο θρήνος για τους άμαχους νεκρούς. Ο τρόμος στα μικρά παιδιά που φοβισμένα έκλειναν τα μάτια τους για να μη βλέπουν και τα αυτιά τους για να μην ακούν τους βομβαρδισμούς.Ήταν και εξακολουθεί να είναι ακόμη το πιο σημαντικό από όλα τα γεγονότα που συνέβαιναν γύρω μας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και όμως τα περισσότερα τηλεφωνήματα που δέχθηκα δεν ήταν για την Ουκρανία αλλά για τα καρπούζια που έβαλα στα Νέα της Πιάτσας. Πιο πολλοί ήθελαν να μάθουν ποιος κρατάει δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη, παρά για το αν ο Πούτιν θα λογικευθεί και θα σταματήσει την αιματοχυσία.Για αυτό θεωρώ -με την καλή έννοια πάντα- ότι οι Έλληνες είμαστε κουτσομπόληδες και επιδιώκουμε την επιλεκτική ενημέρωση.

Δεν ξέρω. Μπορεί να κάνω λάθος. Αλλά όταν επαναφέρω στη μνήμη μου αυτόν τον άνθρωπο που επισκεπτόταν το Άγιο Όρος για να ανάψει ένα κερί,να κάνει το σταυρό του και να προσκυνήσει και τον συγκρίνω με αυτόν τον αδίστακτο Πούτιν που αδιαφορεί για τους νεκρούς στη γειτονική του χώρα ή τους δικούς του νεκρούς ,τότε βλέπω ξεκάθαρα οτι ζούμε σε έναν ψεύτικο κόσμο.
Θα μου πείτε τι σχέση έχει ο πόλεμος με τα αυτοκίνητα. Όλα έχουν σχέση. Γιατί πρέπει να μαθαίνουμε την αλήθεια και να εκτιμούμε  αυτά που έχουμε.

Ήταν σωστή η αντίδραση των επικεφαλής της F1 που μόλις ξεκίνησε το σφυροκόπημα «πέταξαν» έξω τη Ρωσία από το αγωνιστικό καλεντάρι. Ήταν δύσκολη η απόφαση αλλά 100% σωστή. Οι μισαλλόδοξοι πρέπει να παίρνουν το μάθημά τους. Και ας μην το καταλαβαίνουν. Η FIA ανακοίνωσε ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 επισκέπτεται χώρες σε όλο τον κόσμο με ένα θετικό όραμα.Να ενώσει τους ανθρώπους, φέρνοντας τα έθνη κοντά. Υπό τις  παρούσες συνθήκες ήταν αδύνατον να γίνει αγώνας. Οι Τούρκοι μάλλον θα είναι οι κερδισμένοι. Αφού η Κωνσταντινούπολη θα είναι αυτή που θα προτιμηθεί για να γίνει ο αγώνας. Βλέπετε οι Τούρκοι έχουν πίστα.Εμείς εδώ στην Ελλάδα παραμένουμε στη θεωρία. Εδώ και δεκαετίες ακούμε για πίστα F1 στην Ελλάδα πίστα δεν βλέπουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πιλότοι της F1 Max Verstappen, Fernando Alonso και Sebastien Vettel καταδίκασαν την απόφαση του Πούτιν. Δεν ήταν λόγια πολιτικάντηδων.Ήταν αυθόρμητες και ανθρώπινες σκέψεις που τους βγήκαν χωρίς φιλτραρίσματα.Και κάτι ακόμη. Οι διαφημιστικές εταιρίες που εκπροσωπούν εταιρίες αυτοκινήτων ζήτησαν από τους πελάτες τους να εξαιρούνται οι διαφημίσεις τους όταν στα δημοσιογραφικά κείμενα γίνεται αναφορά στον πόλεμο της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας.

Σωστή ήταν και η απόφαση της αμερικάνικης ομάδας Haas F1.Ο μεγιστάνας Gene Haas μπορεί να έχει την έδρα του στη Βόρεια Καρολίνα, αλλά από πέρσι χρησιμοποιεί τα χρώματα της ρωσικής σημαίας λόγω της συμβιωτικής της σχέσης με τη ρωσική εταιρία URALKALI. Η αγωνιστική ομάδα μόλις ξέσπασε ο πόλεμος έβγαλαν τα ρώσικα διαφημιστικά απο το μονοθέσιο.Ποιο απλά πέταξαν έξω το βασικό τους χορηγό. Ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θα γίνει με το βασικό τους πιλότο τον Nikita Mazepin που είναι Ρώσος. Χωρίς ο Μazepin  να έχει κάποια σχέση με τον Πούτιν δεν αποκλείεται να αντικατασταθεί από τον Pietro Fittipaldi. Αυτά όλα είναι ακόμη στον αέρα.

Ας αφήσουμε τη F1 και ας πάμε στο WRC. Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η σοβαρότητα του 21χρονου Kalle Rovanpera. Μετα από έναν εξαιρετικά δύσκολο ραλι, με φόντο τον Αρκτικό Κύκλο και 600 χλμ. απόσταση από τη Στοκχόλμη, το δίδυμο της Toyota ,Rovanpera-Halttunen κέρδισαν τον αγώνα. Μετά τον τερματισμό οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον νεαρό Rovanpera να τους μιλήσει για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο ράλι Σουηδίας. Ο Kalle Rovanpera έδωσε την παρακάτω απάντηση και άφησε άφωνους τους εκπροσώπους του τύπου:

 « Αυτή την ώρα δεν θέλω να πανηγυρίσω. Το μυαλό μου είναι στις δύσκολες ώρες που περνούν οι κάτοικοι της Ουκρανίας…». Μπράβο στον 21χρονο Φιλανδό. 

Επιτέλους η Alfa Romeo αποκάλυψε το μονοθέσιο με κωδικό C42. Η παρουσίαση έγινε χθες Κυριακή (27/2) . Μάλιστα στα δοκιμαστικά που έγιναν στη Βαρκελώνη το μονοθέσιο της Alfa Romeo ήταν με χρώματα παραλλαγής. Και λογικό ήταν αφού η αποκάλυψη έγινε χθες. Ο βασικός οδηγός είναι ο πρώην Mr Mercedes, Valtteri Bottas. Ο δεύτερος οδηγός είναι ο πρώτος κινέζος οδηγός στην F1 Zhou Guanyu ενώ οδηγός-ρεζέρβα είναι ο Robert Kubica.Η αγωνιστική ομάδα της Alfa Romeo έχει αρκετή δουλειά μέχρι τις επόμενες δοκιμές που είναι προγραμματισμένες μεταξύ 10-12 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.Στην Ισπανία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα, με αποτέλεσμα και οι τρείς οδηγοί να μη συμπληρώσουν τα απαραίτητα χιλιόμετρα που έπρεπε να γίνουν στο πλαίσιο των δοκιμών. Η πρεμιέρα της φετινής σεζόν πλησιάζει. Στις 20 Μαρτίου έχουμε αγωνιστική πρεμιέρα.

Έξυπνη η κίνηση της Bentley και ας είναι ακριβή η επένδυση. Η βρετανική εταιρία επενδύει τρία εκατομμύρια αγγλικές λίρες για να παράγει χιλιάδες εξαρτήματα σε περισσότερες από 25 διαφορετικές επιλογές υλικών μέσω προσθετικής Κατασκευής η πιο απλά μέσω  τρισδιάστατης εκτύπωσης. Ο υπερσύγχρονος εξοπλισμός έχει εγκατασταθεί στο Crewe, λειτουργεί όλο το 24ωρο και  χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για τη δημιουργία ακόμα πιο εξεζητημένων εξαρτημάτων.Τα συστήματα Προσθετικής Κατασκευής μετατρέπουν τρισδιάστατα μοντέλα CAD σε τελικά εξαρτήματα ή προϊόντα και αναγνωρίζονται ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τεχνολογίες στον κόσμο. 

Τα νέα ελαστικά που παρουσίασε η MICHELIN, τα Pilot Sport 5 και τα Primacy 4+, σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν επιδόσεις υψηλού επιπέδου, σε όλη τη διάρκεια ζωής τους και απευθύνονται σε χώρες που έχουν περισσότερο καλοκαίρι παρά χειμώνα. Προορίζονται για τους λάτρεις των sport αυτοκινήτων και των σεντάν υψηλών επιδόσεων.
Τα χαρακτηριστικά του ελαστικού MICHELIN Pilot Sport 5 είναι η ακρίβεια και η οδηγική απόλαυση. Είναι ένα καλοκαιρινό ελαστικό με πολύ καλές επιδόσεις ενω έχει μεγάλη διάρκεια ζωής στην κατηγορία των sport αυτοκίνητων.Το ελαστικό MICHELIN Primacy 4+ χαρακτηρίζεται για την ασφάλεια από το πρώτο μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο.

Η Peugeot πρωτοπορεί για ακόμη μία φορά και στο After Sales, δημιουργώντας την υπηρεσία «Peugeot Assistance». Η νέα αυτή δωρεάν υπηρεσία έρχεται να προστεθεί στο ήδη προνομιακό πρόγραμμα της «Φροντίδας Peugeot», ενδυναμώνοντάς το σημαντικά, αφού πρόκειται για μία υπηρεσία η οποία προσφέρεται μόνο από την Peugeot πανελλαδικά. Η υπηρεσία αυτή καλύπτει τις περιπτώσεις που ακολουθούν:
*    Ακινητοποίηση αυτοκινήτου, λόγω βλάβης
*    Ακινητοποίηση αυτοκινήτου, λόγω ατυχήματος
*    Επί τόπου επισκευή, αν αυτό καθίσταται δυνατόν
*    Αντικατάσταση ελαστικού
*    Παροχή ρεύματος εκκίνησης μπαταρίας
*    Μεταφορά στον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Peugeot

Την άλλη εβδομάδα η Volvo παρουσιάζει στην Ελλάδα το αμιγώς ηλεκτρικό crossover C40 Recharge. Είναι το 2ο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρίας και με αυτό οι επικεφαλής της Volvo είναι βέβαιοι ότι θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο οι πωλήσεις.Στο μεταξύ η πελατοκεντρική φυσιογνωμία της μάρκας και η συνεχής προσπάθεια που καταβάλλει για τη βελτίωση των υπηρεσιών της αποτυπώνονται για ακόμη μία χρονιά στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιεί η Volvo Cars σε πελάτες της για την πρόθεση σύσταση της μάρκας. Η έρευνα έδειξε οτι οι Έλληνες πελάτες θα σύστηναν τη μάρκα σε ποσοστό 94,1%.Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση της ζήτησης και στον τομέα των Γνήσιων Αξεσουάρ Volvo, με τα έσοδα για το 2021 να ενισχύονται κατά 32% σε σχέση με το 2020. Η πλούσια συλλογή Γνήσιων Αξεσουάρ Volvo βοηθά τους πελάτες να αξιοποιήσουν στο μέγιστο το Volvo τους, με χρηστικά και καλαίσθητα προϊόντα που πληρούν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας.

Το ολοκαίνουργιο εσωτερικό του Mazda CX-60  που θα παρουσιαστεί στις 8 Μαρτίου θα είναι μια εντελώς νέα εμπειρία για οδηγούς και επιβάτες. Το υπόσχονται οι γιαπωνέζοι και τους έχουμε εμπιστοσύνη γιατί είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ότι λένε και σοβαροί σε ότι κάνουν.Με τη μοναδικότητα της Mazda και εμπνευσμένο από την Ιαπωνική φιλοσοφία, οι σχεδιαστές έχουν δημιουργήσει ένα κομψό, υψηλής ποιότητας εσωτερικό που συνδυάζει παραδοσιακές μεθόδους και νέες τεχνολογίες. Το όμορφο και δυναμικό στυλ του ολοκαίνουργιου Mazda CX-60 PHEV, που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, είναι η τελευταία εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kodo, η οποία δίνει ζωή στα αυτοκίνητα της Mazda. 

Στο ράλι Σουηδίας η Pirelli διέθεσε 1.400 ελαστικά.Τα 1.200 ήταν για τα αυτοκίνητα της κατηγορία Rally1 και Rally2.Tα πληρώματα με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 είχαν τη δυνατότητα βάση κανονισμών να χρησιμοποιήσουν μόνο 26 ελαστικά και τα πληρώματα της κατηγορίας Rally2 ,24 ελαστικά καθ΄όλη τη διάρκεια του αγώνα, πλέον 4 για το shakedown.Τα 176 ελαστικά ήταν για τα Fiesta Rally4 της κατηγορία jwrc.
Τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν τα εργοστασιακά πληρώματα για τα Ford Puma Rally1, Hyundai i20 Rally1, Toyota Yaris Rally1, αλλά και τα Rally2 είναι τα Sotto Zero Ice J1B, με 384 καρφιά με 7 χλστ. μήκος από το πέλμα του ελαστικού. Ο Τάνακ (στη φωτογραφία) ταλαιπωρήθηκε αρκετά στον αγώνα της Σουηδίας. Τον βλέπετε να μετράει τα καρφιά. Χαρά στην υπομονή του. Θα πρέπει στα τέσσερα ελαστικά να μετρήσει 1.536 καρφιά.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης