Ακούσθηκαν πολλά για το τροχαίο δυστύχημα με τη Ferrari. Όλοι οι ειδικοί είπαν τη δική τους εκδοχή.Έτρεχε, έκανε απότομο ελιγμό γα να αποφύγει έναν πεζό, η Ferrari ήταν ελαττωματική, δεν ήξερε να οδηγεί. Εικασίες, συμπεράσματα, αμπελοφιλοσοφίες. Το αποτέλεσμα είναι ένα. Ότι ο άνθρωπος έχασε τη ζωή του και η σύζυγός του τραυματίσθηκε σοβαρά.
Το αυτοκίνητο που σημειώθηκε το τελευταίο δυστύχημα ήταν Ferrari. Η συγκεκριμένη Ferrari 488 Pista «φοράει» κινητήρα V8 3.9 λίτρων. Έχει δύο τούρμπο και αποδίδει 720 ίππους με ροπή 770 Nm. Από 0-100 χρειάζεται μόνο 2.9’’ .
Όποιος παίρνει το δίπλωμα οδήγησης κάνοντας μερικά χιλιόμετρα παρέα με τον εξεταστή, σταματώντας και ξεκινώντας σε μια ανηφόρα και κρίνεται αν είναι ικανός να πάρει το δίπλωμα με το αν βγάλει φλας στη στροφή, δεν πάει να πει ότι ξέρει να οδηγεί. Απλά μαθαίνει με τις «ώρες …πτήσεις». Εξοικειώνεται.
Ένας μέσος οδηγός –αφού εξοικειωθεί- μπορεί να οδηγήσει με ασφάλεια ένα αυτοκίνητο με 1000 κ.εκ που αποδίδει 100 ίππους.
Είναι αδύνατον και εξαιρετικά επικίνδυνο να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο 300+ ίππων η στη συγκεκριμένη περίπτωση 720 ίππων αν δεν έχει πείρα. Αν δεν έχει σύνεση . Αν δεν έχει σεβασμό σ αυτόν τον άγνωστο κόσμο των δυνατών επιταχύνσεων.
Γιατί γίνονται δυστυχήματα; Σίγουρα όχι γιατί υπάρχουν δυνατά αυτοκίνητα. Αλλά γιατί αυτοί που τα οδηγούν δεν έχουν ούτε τις γνώσεις αλλά ούτε και το «γνώθι σαυτόν». Τα συμπεράσματα δικά σας.
Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει σεβασμός υπάρχει τιμωρία. Με το ηλεκτρονικό σύστημα αποτρεπτικής στάθμευσης, το οποίο σχεδίασε και ανέπτυξε η Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ Α.Ε.) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας οι παραβάτες θα εντοπίζονται στη στιγμή. Μπροστά στις διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ ξεκίνησαν να τοποθετούνται αισθητήρες. Σε σύντομο χρονικό διάστημα σε όλο το κέντρο της Αθήνας θα τοποθετηθούν 830 μάτια- αισθητήρες.
Παράλληλα με το σύστημα της έξυπνης αποτρεπτικής στάθμευσης, ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει το πρόγραμμα ανακατασκευής πεζοδρομίων και ραμπών ΑμΕΑ σε πολλά σημεία της πόλης. Μάλιστα, έχει ξεκινήσει πιλοτικά τη σήμανση σε ράμπες με κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα, προκειμένου αυτές να είναι όσο το δυνατό πιο ευδιάκριτες σε οδηγούς και πεζούς.
Όποιος παρκάρει παράνομα, ο αισθητήρας ενημερώνει το κέντρο του Δήμου και σε λίγα λεπτά θα φθάνει ο υπάλληλος της δημοτικής αστυνομίας. Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο θα ακολουθεί ο γερανός. Με την ελπίδα ότι έτσι κάποιοι οδηγοί που τα γράφουν όλα στα παλιά τους τα παπούτσια θα μάθουν τι σημαίνει ΣΕΒΑΣΜΟΣ.
Οι παραγγελίες του νέου Taigo ξεκίνησαν.
Κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Είναι μοντέρνο και διασκεδαστικό.Παρκάρει παντού . Έχει μήκος 2,41 μέτρα. Αναπτύσσει ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα και έχει αυτονομία έως 75 χιλιόμετρα. Μπορείτε να φορτίσετε την μπαταρία σε τρείς ωρες. Και η έκπληξη. Μπορεί να το οδηγήσει και ενας 16χρονος αρκεί να έχει άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας.
Πάντως με το λανσάρισμα των e-tron GT και RS e-tron GT στην αρχή της προηγούμενης χρονιάς καθώς και των Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, η Audi υπερδιπλασίασε τη γκάμα της με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής «Vorsprung 2030».
H νέα εταιρική διαδικτυακή ταυτότητα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι μία user friendly διαδραστική ιστοσελίδα που συνδυάζει τις αναφορές στην βαριά ιστορία του Ομίλου με την αξιοσημείωτη πορεία του και την εξέλιξή του σε έναν υπεύθυνο οργανισμό που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας προς όφελος των ανθρώπων του, των πελατών του και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
Μέσω αυτού του σύγχρονου ψηφιακού εργαλείου, η Generation Y – International eBusiness Hub δημιούργησε μία ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στο διαδίκτυο.