Ακούσθηκαν πολλά για το τροχαίο δυστύχημα με τη Ferrari. Όλοι οι ειδικοί είπαν τη δική τους εκδοχή.Έτρεχε, έκανε απότομο ελιγμό γα να αποφύγει έναν πεζό, η Ferrari ήταν ελαττωματική, δεν ήξερε να οδηγεί. Εικασίες, συμπεράσματα, αμπελοφιλοσοφίες. Το αποτέλεσμα είναι ένα. Ότι ο άνθρωπος έχασε τη ζωή του και η σύζυγός του τραυματίσθηκε σοβαρά.
Εμείς θα κάνουμε δύο απλές επισημάνσεις που δεν έχουν σχέση με το συγκεκριμένο τροχαίο αλλά γενικότερα με τα τροχαία δυστυχήματα που προκαλούνται κυρίως με τα γρήγορα αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο που σημειώθηκε το τελευταίο δυστύχημα ήταν Ferrari. Η συγκεκριμένη Ferrari 488 Pista «φοράει» κινητήρα V8 3.9 λίτρων. Έχει δύο τούρμπο και αποδίδει 720 ίππους με ροπή 770 Nm. Από 0-100 χρειάζεται μόνο 2.9’’ .
Όποιος παίρνει το δίπλωμα οδήγησης κάνοντας μερικά χιλιόμετρα παρέα με τον εξεταστή, σταματώντας και ξεκινώντας σε μια ανηφόρα και κρίνεται αν είναι ικανός να πάρει το δίπλωμα με το αν βγάλει φλας στη στροφή, δεν πάει να πει ότι ξέρει να οδηγεί. Απλά μαθαίνει με τις «ώρες …πτήσεις». Εξοικειώνεται.
Ένας μέσος οδηγός –αφού εξοικειωθεί- μπορεί να οδηγήσει με ασφάλεια ένα αυτοκίνητο με 1000 κ.εκ που αποδίδει 100 ίππους.
Είναι αδύνατον και εξαιρετικά επικίνδυνο να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο 300+ ίππων η στη συγκεκριμένη περίπτωση 720 ίππων αν δεν έχει πείρα. Αν δεν έχει σύνεση . Αν δεν έχει σεβασμό σ αυτόν τον άγνωστο κόσμο των δυνατών επιταχύνσεων.
Γιατί γίνονται δυστυχήματα; Σίγουρα όχι γιατί υπάρχουν δυνατά αυτοκίνητα. Αλλά γιατί αυτοί που τα οδηγούν δεν έχουν ούτε τις γνώσεις αλλά ούτε και το «γνώθι σαυτόν». Τα συμπεράσματα δικά σας.
Κακοί όμως οδηγοί δεν είναι μόνο όσοι υπερβάλουν στις ικανότητες τους. Κακοί είναι και οι «ωχαδερφιστές» . Αυτοί που κάνουν ότι τους βολεύει αρκεί να εξυπηρετηθούν. Αυτοί που παρκάρουν μπροστά σε ράμπες αναπήρων .
Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει σεβασμός υπάρχει τιμωρία. Με το ηλεκτρονικό σύστημα αποτρεπτικής στάθμευσης, το οποίο σχεδίασε και ανέπτυξε η Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ Α.Ε.) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας οι παραβάτες θα εντοπίζονται στη στιγμή. Μπροστά στις διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ ξεκίνησαν να τοποθετούνται αισθητήρες. Σε σύντομο χρονικό διάστημα σε όλο το κέντρο της Αθήνας θα τοποθετηθούν 830 μάτια- αισθητήρες.
Παράλληλα με το σύστημα της έξυπνης αποτρεπτικής στάθμευσης, ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει το πρόγραμμα ανακατασκευής πεζοδρομίων και ραμπών ΑμΕΑ σε πολλά σημεία της πόλης. Μάλιστα, έχει ξεκινήσει πιλοτικά τη σήμανση σε ράμπες με κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα, προκειμένου αυτές να είναι όσο το δυνατό πιο ευδιάκριτες σε οδηγούς και πεζούς.
Όποιος παρκάρει παράνομα, ο αισθητήρας ενημερώνει το κέντρο του Δήμου και σε λίγα λεπτά θα φθάνει ο υπάλληλος της δημοτικής αστυνομίας. Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο θα ακολουθεί ο γερανός. Με την ελπίδα ότι έτσι κάποιοι οδηγοί που τα γράφουν όλα στα παλιά τους τα παπούτσια θα μάθουν τι σημαίνει ΣΕΒΑΣΜΟΣ.
Μέχρι το τέλος του α εξαμήνου 2022 οι «στρατηγοί» στις γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων αισιοδοξούν ότι το πρόβλημα με τους ημιαγωγούς η microchips θα έχει λυθεί και η αγορά θα βρει το ρυθμό της. Καιρός ήταν να μπει το νερό στο αυλάκι. Εκκρεμούν χιλιάδες παραδόσεις καινούριων αυτοκινήτων από παραγγελίες που έχουν δοθεί τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο 2021.
Ήρθε στην Ελλάδα το νέο Taigo. Ήδη το αυτοκίνητο βρίσκεται σε όλες τις εκθέσεις της V.W . Το Taigo είναι ένα coupé SUV με ξεχωριστές γραμμές και …στυλ. Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Η έγχρωμη οθόνη είναι υψηλής ανάλυσης 8” (20,32 cm).
Οι παραγγελίες του νέου Taigo ξεκίνησαν.
Δυστυχώς καθυστερεί το λανσάρισμα της νέας FABIA . Είπαμε οι ημιαγωγοί έφεραν προβλήματα στην αγορά. Αυτές οι δυσλειτουργίες στην παραγωγή φρενάρουν για ένα με δύο μήνες ακόμη το λανσάρισμα του νέου Fabia που σίγουρα θα κάνει αισθητή την παρουσία του.
Δυο DS αναμένονται να φθάσουν στην Ελλάδα και αμέσως θα αρχίσουν οι πωλήσεις. Στα μέσα Φεβρουαρίου έρχεται η DS4 και αμέσως μετά η DS 9 . Το σίγουρο είναι ότι και οι δύο DS θα φθάσουν στην Ελλάδα το Φεβρουάριο.
Ένα ακόμη αυτοκίνητο που έρχεται από το γαλλικό στρατόπεδο είναι το ηλεκτρικό Citroen AMI. Θυμηθείτε ότι αυτό το διθέσιο αυτοκίνητο πόλης θα γίνει ανάρπαστο. Σχεδιαστικά έχει σαφείς επιρροές από τον κόσμο της αεροναυπηγικής. Η καμπίνα των επιβατών είναι σχεδιασμένη σαν να πρόκειται για πραγματικό σαλόνι.
Κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Είναι μοντέρνο και διασκεδαστικό.Παρκάρει παντού . Έχει μήκος 2,41 μέτρα. Αναπτύσσει ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα και έχει αυτονομία έως 75 χιλιόμετρα. Μπορείτε να φορτίσετε την μπαταρία σε τρείς ωρες. Και η έκπληξη. Μπορεί να το οδηγήσει και ενας 16χρονος αρκεί να έχει άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας.
Νέα Υπεύθυνη Επικοινωνίας στην Opel Hellas μετά την αποχώρηση της Μαρίας Καλλέργη ανέλαβε η Πάμελα Καραΐσκου η οποία ανήκει στο δυναμικό της Opel Hellas εδώ και 14 χρόνια. Τα νέα της καθήκοντα είναι PR & Communications Manager. Είναι κάτοχος MBA Πανεπιστημίου Πειραιώς και πτυχιούχος Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Η Goodyear αποκάλυψε την τελευταία έκδοση της βραβευμένης σειράς ελαστικών υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) Eagle F1, το Eagle F1 Asymmetric 6. Με νέα τεχνολογία για τη βελτίωση της απόδοσης σε στεγνό οδόστρωμα, το φρενάρισμα και τον χειρισμό σε βρεγμένο οδόστρωμα και με καταλληλότητα τοποθέτησης σε ηλεκτρικά οχήματα, το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 είναι έτοιμο για όλα.Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των hot hatches, των sport compacts, των οικογενειακών αυτοκινήτων, των πολυτελών sedans και των sport coupes, και διαθέτει μια σειρά από καινοτομίες για να εξελίξουν το βραβευμένο Eagle F1 Asymmetric 5.
Τη χρονιά που πέρασε η Audi επιτάχυνε στη στρατηγική της για την αειφορία και τη βιώσιμη premium κινητικότητα του μέλλοντος. Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας αυξήθηκαν κατά 57,5% σε σχέση με το 2020, φτάνοντας τα 81.894 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η μικρή μείωση στις πωλήσεις της Audi στην παγκόσμια αγορά οφείλεται –που αλλού- στην έλλειψη ημιαγωγών.
Πάντως με το λανσάρισμα των e-tron GT και RS e-tron GT στην αρχή της προηγούμενης χρονιάς καθώς και των Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, η Audi υπερδιπλασίασε τη γκάμα της με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής «Vorsprung 2030».
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του, προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του αναθέτοντας στην Generation Y – International eBusiness Hub το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υπερσύγχρονου και διαδραστικού εταιρικού website, του saracakis.gr
H νέα εταιρική διαδικτυακή ταυτότητα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι μία user friendly διαδραστική ιστοσελίδα που συνδυάζει τις αναφορές στην βαριά ιστορία του Ομίλου με την αξιοσημείωτη πορεία του και την εξέλιξή του σε έναν υπεύθυνο οργανισμό που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας προς όφελος των ανθρώπων του, των πελατών του και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
Μέσω αυτού του σύγχρονου ψηφιακού εργαλείου, η Generation Y – International eBusiness Hub δημιούργησε μία ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στο διαδίκτυο.