Ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης έκανε μια σωστή κίνηση. Όταν η Ελλάδα πήρε έγκριση από την FIA να επιστρέψει το Ράλι Ακρόπολις στα σαλόνια του WRC ζήτησε σε ότι ενέργεια γίνεται, για την προετοιμασία και τη διεξαγωγή του EKO Rally Acropolis, πλήρη διαφάνεια .
Λίγους μήνες μετά τον αγώνα στα ελληνικά χώματα, παρουσίασε το EKO Acropolis Rally FORUM 2021. Και τι είναι αυτό το Forum; Είναι το οικονομικό αποτύπωμα του αγώνα που αποτέλεσε σταθμό στα εβδομήντα χρόνια ιστορίας.
Ο αγώνας κόστισε 3.000.000 ευρώ. Από αυτά τα 2.100.000 ευρώ τα έδωσαν οι μεγάλοι χορηγοί και τις 900.000 ευρώ το κράτος. Η Ελλάδα κέρδισε μεγάλη προβολή από αυτόν τον αγώνα του Π.Π.Ρ. Οι εικόνες από την ειδική στο Σύνταγμα που μετέδωσε η Cosmote,ταξίδεψαν σε όλον τον κόσμο.Χιλιάδες άνθρωποι από όλη την Ευρώπη επισκέφτηκαν την Ελλάδα για να παρακολουθήσουν από κοντά τους πρωταγωνιστές του στις δύσκολες ειδικές διαδρομές.
Το Ράλι Ακρόπολις έγινε.Το πείραμα πέτυχε.Οι ξένοι μας επιβράβευσαν και δήλωσαν ότι θα επιστρέψουν το 2022 και το 2023. Η Ελλάδα κέρδισε δίκαια το χειροκρότημα της εθνικής και διεθνούς κοινότητας για την αρτιότητα του εγχειρήματος.Βέβαια κάποιοι –που παλαιότερα είχαν ενεργό συμμετοχή στη διεξαγωγή του αγώνα-μετά από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων κατάπιαν τη γλώσσα τους. Γιατί άραγε;
————————————————————————————————————————————————–
Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στην παρουσίαση που έκανε για λογαριασμό του Promoter, ο Simon Larkin, επικεφαλής ανάπτυξης του WRC, σε καμιά από τις φωτογραφίες που έπαιζαν πίσω στο Video Wall, δεν «πέρασε» καμία φωτογραφία της Toyota. Να θυμίσουμε ότι η Toyota με το Yaris WRC κέρδισε το Ράλι Ακρόπολις. Για να μας λυθεί η απορία ρωτήσαμε την ξένη εταιρία που είχε αναλάβει να φτιάξει την παρουσίαση του Larkin.
Η πρώτη απάντηση που πήραμε ήταν για γέλια. Δεν τρέχει κάτι με την Toyota. Τυχαίο γεγονός.
Λυπούμαστε αλλά δεν μας έπεισαν.
Αν δεχθούμε ότι ήταν τυχαίο γεγονός τότε λυπούμαστε γιατί η Promoter έκανε πρόχειρη δουλειά. Και επειδή γνωρίζουμε ότι η Promoter τα μελετάει και τα προσέχει όλα, μόνο τυχαίο γεγονός δεν ήταν. Δεν είναι δυνατόν η πρωταθλήτρια Toyota η αν θέλετε η νικήτρια του Ράλι Ακρόπολις (γιατί για το Ακρόπολις γινόταν η παρουσίαση) να απουσιάζει από τις κεντρικές και όχι μόνο φωτογραφίες στην προβολή.
Λίγο μετά εκπρόσωπος της διοργάνωσης που ενημερώθηκε για την ερώτηση μας αναζήτησε και μας είπε: Μα που πήγε το μυαλό σας…
Σε εμάς δεν πήγε πουθενά το μυαλό μας. Εμείς είδαμε εννέα φωτογραφίες της Hyundai, δύο της Skoda και μια της Ford.
Ρωτήσαμε και την υπεύθυνη Τύπου της ελληνικής Toyota. Η Κλαίρη Χατζηγιάννη απόρησε για αυτή την παρατήρηση και μας είπε;
«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.H Toyota Ελλάς ήδη έχει δηλώσει ότι θα στηρίξει και του χρόνου το Ράλι Ακρόπολις».
————————————————————————————————————————————————–
Οι οπαδοί του Moto GP απέδειξαν ότι δεν καταλαβαίνουν ούτε από κρύο ούτε από ζέστη. Όταν θέλουν να δουν από κοντά ένα ίνδαλμα τους, μπορούν να περιμένουν όρθιοι, ακόμη και κάτω από βροχή, ατέλειωτες ώρες. Για παράδειγμα στην παγκόσμια έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA που έγινε στο Μιλάνο οι παρευρισκόμενοι αψήφησαν την κακοκαιρία για να τιμήσουν τον Valentino Rossi που «κρέμασε» κράνος και γάντια. Μπράβο τους. Αυτό σημαίνει σεβασμός στους αθλητές.
————————————————————————————————————————————————
Η Nissan βάζει μπροστά τις μηχανές για το EV36Zero στο Ηνωμένο Βασίλειο, με ένα νέο φωτοβολταϊκό πάρκο. Το «“πράσινο φως» άναψε και τώρα ετοιμάζεται να εγκαταστήσει ένα επιπλέον φωτοβολταϊκό ισχύος 20 MW στο εργοστάσιό της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η νέα εγκατάσταση των 20 MW, για την οποία έχει πλέον χορηγηθεί η πολεοδομική άδεια, θα διπλασιάσει την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές που παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland.
Ο προϋπολογισμός γι αυτήν την επένδυση θα ξεπεράσει το 1 δισ. αγγλικές λίρες.Οι εργασίες για την κατασκευή των φωτοβολταικών πάρκων ξεκίνησαν και θα ολοκληρωθούν έως τον Μάιο του 2022. Έτσι σηματοδοτούν το επόμενο ορόσημο για το εγχείρημα EV36Zero και την εταιρική στρατηγική της στην ουδετερότητα του άνθρακα.
Είναι το πρώτο από τα επιπλέον δέκα δυνητικά φωτοβολταϊκά πάρκα που σχεδιάζονται στο πλαίσιο του Nissan EV36Zero, ενός έργου που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο.
————————————————————————————————————————————————–
Η Kia ανακοίνωσε πρόσφατα στην εκδήλωση «Kia Sustainability Movement» στις Ηνωμένες Πολιτείες το νέο της εταιρικό όραμα ώστε να αποτελέσει έως το 2045 έναν «Πάροχο Λύσεων Βιώσιμης Κινητικότητας» («Sustainable Mobility Solutions Provider»), μαζί με το στόχο της απανθρακοποίησης σε όλη της την λειτουργική αλυσίδα.
Ο στόχος για την ουδετερότητα άνθρακα βασίζεται σε τρεις πυλώνες και δεσμεύσεις για «Βιώσιμη Κινητικότητα», «Βιώσιμο Πλανήτη» και «Αειφόρο Ενέργεια». Η στρατηγική περιλαμβάνει διαδικασίες από την εφοδιαστική αλυσίδα, την παραγωγή οχημάτων, τη χρήση οχημάτων και τη διαχείριση των αποβλήτων. Στο 100% ηλεκτρικό SUV EV9 ενσωματώνει ένα σημαντικό μέρος αυτής της στρατηγικής ως την επόμενη πιθανή προσθήκη στη γκάμα BEV υψηλής τεχνολογίας της Kia.
————————————————————————————————————————————————–
Η Opel Ελλάς εντάχθηκε στο δυναμικό του Ομίλου Συγγελίδη. Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, ανακοινώθηκαν οι κάτωθι διοικητικές αλλαγές που ήταν ήδη γνωστές στην αγορά του αυτοκινήτου. Απλά τώρα έχουν και την έγκριση του προέδρου του Ομίλου Πολυχρ΄νη Συγγελίδη.
– Τη θέση του Chief Operating Officer ανέλαβε ο κος Δημήτρης Καββούρης.
– Ο κος Τάσος Αραμπατζής, αναβαθμίστηκε σε Εμπορικό Διευθυντή, έχοντας πλέον υπ’ ευθύνη του τις δραστηριότητες Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της εταιρίας, ενώ μετέχει και στο Διοικητικό Συμβούλιο. Ο κος Αραμπατζής με πολυετή εμπειρία στο χώρο, έχει καλύψει επιτυχημένα διάφορες διοικητικές θέσεις, με πιο πρόσφατη αυτή του Διευθυντή Πωλήσεων.
– Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ορίσθηκε ο κος Αντώνης Καλοδήμου, μέχρι πρότινος Δ/ντής Λογιστηρίου, ο οποίος αναλαμβάνει επικεφαλής του Οικονομικού Τμήματος.
————————————————————————————————————————————————–
Τώρα μπορείτε να ασφαλίσετε το ποδήλατό σας ή το …πατίνι σας. Η Anytime της INTERAMERICAN ανακοίνωσε ότι στηρίζει τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, ασφαλίζοντας ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια και υποστηρίζοντας το εταιρικό σχέδιο υπευθυνότητας για τη βιώσιμη ανάπτυξη με αξιοποίηση των επιχειρησιακών επιλογών όσον αφορά στις ασφαλιστικές δραστηριότητες. Με αυτό τον τρόπο βοηθάει τις οικολογικές μετακινήσεις. Παρέχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλισης για e-bike και e-scooter, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του οδηγού, ώστε να κυκλοφορεί με περισσότερη ασφάλεια. Ανάμεσα σε όλες τις καλύψεις υπάρχουν και δύο ακόμη που αντιμετωπίζουν συχνά όσοι κινούνται με ποδήλατα η πατίνια. Καλύπτει τα έξοδα αντικατάστασης η επισκευής οπτικών ενώ καλύπτει και τα έξοδα οδοντιατρικής αποκατάστασης. Από τα πεσίματα αρκετοί σπάνε τα γυαλιά τους η τα δόντια τους.
————————————————————————————————————————————————–
Ακόμη μία βράβευση για τη Mercedes-Benz Ελλάς από τον Οργανισμό Superbrands!
Η Mercedes-Benz Ελλάς έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία ως “Business Superbrand 2021 – 2022” στην κατηγορία «Αυτοκίνητο – Μοτοσικλέτα», έχοντας να ανταγωνιστεί άλλες 6 αξιόλογες εταιρείες του κλάδου. Η τελετή έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η Mercedes-Benz Ελλάς απέσπασε για ακόμη μία χρονιά μία σημαντική διάκριση από τον ανεξάρτητο οργανισμό “Superbrands”, ο οποίος αξιολογεί τις κορυφαίες προϊοντικές και εταιρικές επωνυμίες.
Η ανάδειξη των Superbrands 2021-2022 έγινε βάσει βαθμολογίας της 13μελούς Κριτικής Επιτροπής του θεσμού και πανελλαδικής δημοσκόπησης κοινής γνώμης που διενήργησε η εταιρεία ερευνών MARC Α.Ε. σε δείγμα 800 ατόμων ηλικίας από 20-65 ετών μετά από αξιολόγηση 1.500 εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, σε 38 διαφορετικές κατηγορίες. Στη φωτογραφία ο Παναγιώτης Ριτσώνης, Marketing Senior Manager Mercedes-Benz Cars παραλαμβάνει το βραβείο “Business Superbrand 2021 – 2022” από το Μέλος της Κριτικής Επιτροπής και Σύμβουλο Διοίκησης της ΕΑΣΕ κο Γιάννη Αναστασόπουλο.
————————————————————————————————————————————————–
Η SKODA AUTO χρησιμοποιεί ηλεκτρικά φορτηγά και εξοικονομεί 60 τόνους CO2 κάθε χρόνο. Στο κεντρικό της εργοστάσιο στη Mladá Boleslav έχει θέσει σε λειτουργία δύο ηλεκτρικά φορτηγά. Τα δύο ηλεκτρικά φορτηγά, προς το παρόν, σε πιλοτική φάση, χρησιμοποιούνται στις εσωτερικές μεταφορές της SKODA για τη μεταφορά αγαθών εντός του αχανούς εργοστασίου.
Με τη χρήση των δύο ηλεκτρικών φορτηγών, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει συστηματικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και έχει κάνει ακόμα πιο αυστηρούς τους περιβαλλοντικούς της στόχους, ως μέρος της εταιρικής στρατηγικής “NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030”.
————————————————————————————————————————————————–
Το εκατομμυριοστό PEUGEOT 3008 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Sochaux και η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εργαζόμενοι μαζεύτηκαν γύρω από το συγκεκριμένο PEUGEOT 3008 Hybrid και το γιόρτασαν δεόντως.Η πορεία του ξεκίνησε με έναν τίτλο. Κατέκτησε πριν ακόμη λανσαριστεί στην αγορά ,τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς από τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Η γαλλική εταιρία σε σύνολο έχει λάβει 76 βραβεία παγκοσμίως.
Στη Γαλλία, το PEUGEOT 3008 ηγείται της κατηγορίας του ήδη από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του. Στην Ευρώπη, είναι δεύτερο σε κατάταξη στη μεγάλη κατηγορία των SUV για το 2021. Επιπρόσθετα, έχει κατακτήσει ισχυρή θέση και στη Νότια Ευρώπη, αφού αποτελεί το νούμερο 1 SUV σε πωλήσεις στην Πορτογαλία και το δεύτερο στην Ιταλία και την Ισπανία.
Η Ευρώπη κατέχει το 65% των πωλήσεων PEUGEOT 3008, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως αφορά σε πολύ πλούσιες εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, γεγονός το οποίο αναδεικνύει και τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία.
Το PEUGEOT 3008 διαθέτει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς, καθώς επίσης και το PEUGEOT i-Cockpit με νέα εμφάνιση υψηλής ποιότητας και οθόνη αφής 10 ιντσών. Το εν λόγω μοντέλο ενσαρκώνει τέλεια τη «Δύναμη της Επιλογής» (Power of Choice), αφού προσφέρεται είτε με κινητήρα Plug In Hybrid και κίνηση στους 2 ή τους 4 τροχούς, είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσεως, συνδυάζοντας την οδηγική απόλαυση με τις καλές επιδόσεις.
————————————————————————————————————————————————–
Τη Δευτέρα ,20 Δεκεμβρίου,στις 4.00 το απόγευμα οι δημοσιογράφοι του Ειδικού τύπου που ψηφίζουν στο θεσμό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει διαδικτυακά λόγω της νέας έξαρσης του Covid 19 θα ανακοινώσουν το φετινό νικητή.Η ψηφοφορία θα πραγματοποιηθεί, όπως και πέρυσι, μια-δυο μέρες νωρίτερα.
Θέλοντας να δώσουν έναν πιο πανηγυρικό χαρακτήρα στο φετινό ΑΤΧ, λόγω της συμπλήρωσης 15 χρόνων από τη δημιουργία του θεσμού, αποφάσισαν να οργανώσουν στις 13 Δεκεμβρίου, μια track day στην πίστα των Μεγάρων.
————————————————————————————————————————————————–
Έφτασε μία ιστορική στιγμή. Η Γενική Καταστατική Συνέλευση του ενιαίου φορέα συντακτών αυτοκινήτου – μοτοσυκλέτας δηλαδή των δυο δημοσιογραφικών συνδέσμων ΕΣΣΑΜ & ΕΣΑ, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 12:00 ,στο Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο (Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης», Μαρούσι). Πρόκειται για την πρώτη γενική συνέλευση στην ιστορία των μελών των εν ισχύ δύο σωματείων ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΣΤΑΣ (Ε.Σ.Σ.Α.Μ.) και ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (Ε.Σ.Α.) του ειδικού δημοσιογραφικού κλάδου.