Από το 2030 και μετά όλα τα αυτοκίνητα που θα βλέπουμε στις εκθέσεις θα είναι ηλεκτρικά.Και όσοι ήλπιζαν ότι όλα όσα ανακοινώνονται είναι λόγια του αέρα και θα ξεχαστούν, κάνουν λάθος. Δεν είναι απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης αλλά της Ε.Ε. Ο νέος κλιματικός νόμος φέρνει σαρωτικές αλλαγές.
Όλες οι ανατροπές που θα ζήσουμε τα επόμενα 8 χρόνια θα έχουν ένα στόχο.Την προστασία του Περιβάλλοντος. Ο νόμος θα θέσει ποσοτικούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 55% το 2030 σε σχέση με το 1990 και κατά 80% το 2040. Από το 2023 τουλάχιστον το ένα τέταρτο των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα.
Θα αλλάξουν πολλά. Από την απαγόρευση χρήσης των καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης μέχρι την κατάργηση του μαζούτ στα νησιά. Θα καταρτιστούν τομεακοί «προϋπολογισμοί άνθρακα» για επτά κλάδους / τομείς δραστηριοτήτων που είναι: Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας, Μεταφορές, Βιομηχανία, Κτήρια, Γεωργία και κτηνοτροφία, Απόβλητα, Χρήσεις γης, αλλαγές χρήσεων γης και δασοπονία.
Μπορεί να πιεσθούμε με τις αλλαγές όμως θα πρέπει να σκεφθούμε και την υγεία των επόμενων γενιών.
————————————————————————————————————————————————–
Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών CO2 από την παραγωγή κατά 80% μέχρι το 2030 και η κυκλοφορία σχεδόν δέκα εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους την επόμενη δεκαετία. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά όχημα κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του κατά ένα τρίτο τουλάχιστον.
————————————————————————————————————————————————–
Έχουν όλοι πλέον καταλάβει ότι πρέπει να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας και η πράσινη οικονομία είναι πλέον μονόδρομος. Όπως είπε και ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης, ο εξηλεκτρισμός αντιπροσωπεύει τη πιο μετασχηματιστική αλλαγή της βιομηχανίας εδώ και μία 100ετία και στη Ford Ευρώπης, ανοίγουν το δρόμο καθώς φιλοδοξούν να δημιουργήσουν ένα βιώσιμα κερδοφόρο αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.
« Είναι κάτι που κάνουμε τόσο με τα επιβατικά όσο και με τα επαγγελματικά μας οχήματα, προσφέροντας στον πελάτη επιλογές σε συνδυασμό με υψηλές αποδόσεις σε ανθρακικό αποτύπωμα».
————————————————————————————————————————————————–
Το πιο σημαντικό είναι η συμμετοχή της Audi με ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δύσκολο αγώνα του Ράλι Ντακάρ. Είναι μεγάλο το τόλμημα της γερμανικής εταιρίας. Για πρώτη φορά στην ιστορία του μαραθώνιου των 12 ημερών θα τρέξουν ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Τα Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένα με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα βενζινοκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Πιστέψτε με. Το Ράλι Ντακάρ είναι εξαιρετικά δύσκολο και αυτό που κάνουν οι Γερμανοί είναι μεγάλο τόλμημα. Τα πληρώματα των ηλεκτρικών αγωνιστικών έκαναν ειδική εκπαίδευση για να ανταποκριθούν στο συνδυασμό των νέων καταστάσεων.
————————————————————————————————————————————————–
Να πάμε και λίγο στο μεγάλο μας αγώνα που επέστρεψε στα σαλόνια του WRC. Στο Ράλι Ακρόπολις. Η Χώρα μας άνοιξε μια νέα, χρυσή σελίδα στο κεφάλαιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με σημαντικά θετικό αντίκτυπο όχι μόνο στους τομείς του αθλητισμού, του αθλητικού τουρισμού και της οδικής ασφάλειας, αλλά και στη διεθνή μας προβολή.
Το EKO Rally Acropolis επέστρεψε στο WRC και η προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης επιβραβεύτηκε. Ήδη η FIA ενέκρινε τη διεξαγωγή του Rally Acropolis και για άλλες δύο χρονιές. Για το 2002 και το 2023. Και αυτό ακριβώς ανακοίνωσε ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης στην πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε.
Τι κερδίζει η Ελλάδα εκτός από την προβολή; Τα κέρδη είναι σημαντικά. Σύντομα το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στο EKO ACROPOLIS RALLY FORUM, θα παρουσιάσει μια μελέτη σχετικά με το οικονομικό αποτύπωμα του αγώνα στη χώρα μας ενώ η Kappa Research θα παρουσιάσει μια έρευνα για την απήχηση του αγώνα στους Έλληνες.
Τέλος, μέσα από τοποθετήσεις χορηγών, θεσμικών παραγόντων και στελεχών του αγώνα, θα σκιαγραφηθεί η επόμενη μέρα για το EKO Ράλι Ακρόπολις και όχι αποκλειστικά για τη διετία 2022-2023 που όπως γνωρίζετε η θέση του αγώνα στο ημερολόγιο του WRC είναι εξασφαλισμένη.
————————————————————————————————————————————————–
Να πηγαίνουν οι δάσκαλοι τα παιδιά σε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής. Σωστές βάσεις χρειάζονται οι νέοι. Τα διαφημιστικά σποτ είναι απλά προειδοποιητικά. Μπορεί στην καμπάνια να πρωταγωνιστούν Ολυμπιονίκες, παγκόσμιοι πρωταθλητές, κορυφαίοι παίκτες, ηθοποιοί, διεθνείς οδηγοί και δημοσιογράφοι. Όμως δεν παύει να είναι μια καμπάνια με τις βασικές συμβουλές .Δυστυχώς αν ο οδηγός δεν έχει μάθει απο μικρός να σέβεται τον πεζό η τον ποδηλάτη δεν πρόκειται να το μάθει από το κοινωνικό μήνυμα.
————————————————————————————————————————————————–
Όλες οι εκπομπές προβάλλονται μέσα από το Δίκτυο της HELLAS NET, καθώς και από το Star Κεντρικής Ελλάδας στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας. Ο Στράτος Φωτεινέλης και οι συνεργάτες του διατηρούν το εβδομαδιαίο ραδιοφωνικό ραντεβού μέσα από τη συχνότητα της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Πειραιά στο Κανάλι Ένα στους 90,4 FM (www.kanaliena.gr).
————————————————————————————————————————————————–
Μάλιστα είπε ότι έχει εξασφαλίσει και τη χρηματοδότηση .Τα χρήματα θα έρθουν από την εταιρία επενδύσεων 777 Partners. Ο ιδρυτής της εταιρίας Josh Wander, δήλωσε στα βρετανικά ΜΜΕ ότι θα είναι ένα γεγονός όπου θα εξελιχθεί σε υπερθέαμα λόγω των παράλληλων δράσεων που χορηγοί θα είναι εταιρίες κολοσσοί.