Δέκα μήνες πριν τη διεξαγωγή του επομένου Ράλι Ακρόπολις, αγώνας που μετράει στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι Οδηγών και Κατασκευαστών, ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης,θα δώσει λεπτομέρειες για το τι θα γίνει το 2022.
Ο υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης ήταν αυτός που έφερε πίσω στα σαλόνια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ακρόπολις. Έναν αγώνα ιδιαίτερα αγαπητό στους οδηγούς που συμμετέχουν στο WRC.Αύριο στις τρείς το απόγευμα σε συνέντευξη τύπου θα δώσει λεπτομέρειες στους δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου για το πλάνο του μεγάλου αγώνα.
————————————————————————————————————————————————–
Να υποθέσουμε ότι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και όλες οι μεγάλες πόλεις της Ελλάδος θα γεμίσουν με φορτιστές. Θα πρέπει να γίνουν έργα. Να δημιουργηθούν θέσεις παρκινγκ. Γιατί τότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα τα αγοράζουν μόνο όσοι έχουν παρκινγκ στις μονοκατοικίες τους. Θα αγοράζουν όσοι έχουν ανάγκη να έχουν δικό τους αυτοκίνητο. Την επόμενη ημέρα από την αναγγελία ο πρωθυπουργός βρέθηκε στη Χάλκη όπου εγκαινίασε την πρωτοβουλία GR – eco islands. Το μήνυμα είναι καθαρότερο περιβάλλον αλλά και φθηνότερο ρεύμα.
————————————————————————————————————————————————–
Ο Όμιλος Συγγελίδη και η Citroën, στους δημόσιους φορείς της Χάλκης δώρισαν νέα ηλεκτρικά οχήματα μηδενικού αποτυπώματος προς αντικατάσταση των παλαιών ρυπογόνων οχημάτων καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες τους.
Η μετάβαση στην πράσινη και έξυπνη κινητικότητα θα υποστηριχθεί επιπρόσθετα με φορολογικά και οικονομικά κίνητρα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Οι εταιρίες που συμμετέχουν στο project είναι οι: Όμιλος Συγγελίδη και Citroën, ALD Automotive, Akuo Energy Greece, Omexom/Vinci Energies, καθώς επίσης και οι Παπαστράτος, ΔΕΗ, VODAFONE.
————————————————————————————————————————————————–
————————————————————————————————————————————————–
Πρόκειται για οχήματα που ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα παρατημένα από τους ιδιοκτήτες τους, με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε εστίες μόλυνσης, θέτοντας σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία και εμποδίζοντας την εύρυθμη λειτουργία της πόλης.
————————————————————————————————————————————————–
Μόνο όταν κάνουμε οι ίδιοι τη δοκιμή στο βρεγμένο δρόμο θα μπορούμε να σας πούμε αν είναι το νέο ελαστικό αποτελεσματικό ή όχι.
————————————————————————————————————————————————–
————————————————————————————————————————————————-
Το 2021 εισήχθηκαν στην Ελλάδα τα κάτωθι μοντέλα:Audi Q4 e-tron / Sportback e-tron ,Audi e-tron GT, BMW iX3, BMW iX , Dacia Sandero Streetway & Stepway, Citroen C4 C-Cross, Fiat 500e , Ford Mustang Mach-E ,Honda e, Hyundai Bayon, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai , Mercedes EQA, Mercedes C-Class, Opel Mokka / Opel Mokka e ,Renault Arkana, Skoda Enyaq IV, Suzuki Swace, Suzuki Across ,Toyota Yaris Cross ,Volkswagen ID.4, 2, Volvo XC40 Recharge..
Από αυτά αποκλείσθηκαν τα : Audi e-tron GT, BMW iX, Suzuki Swace, Suzuki Across ,Toyota Yaris Cross
Ο λόγος που βγήκαν από την ψηφοφορία είναι απλός. Δεν τα οδήγησε κανένας δημοσιογράφος αφού λόγω του προβλήματος με τους ημιαγωγούς τα αυτοκίνητα που εισήχθησαν ήταν ελάχιστα και μόνο για να «στηθούν» στις εκθέσεις. Δεν οδηγήθηκαν άρα δεν υπάρχει δημοσιογραφική άποψη και επομένως βγήκαν εκτός λίστας.
————————————————————————————————————————————————–
————————————————————————————————————————————————–
————————————————————————————————————————————————–
To ΙΝΜΟΤΙΟΝ αποχωρεί από το Gazzetta.gr. Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Μετά από 7 χρόνια, άψογης συνεργασίας με την Liquid Media, η Kansevelli Enterprises Ltd σταματά την συνεργασία της με το Gazzetta.gr.
Το τμήμα αυτοκινήτου που «δημιούργηθηκε» με την έλευση του πρωτοποριακού online περιοδικού ΙΝΜΟΤΙΟΝ το 2014, αλλάζει ριζικά με νέα στελέχη και περισσότερη έμφαση στα Motorsports. Καθώς δεν συμφωνούμε με αυτές τις αλλαγές, είμαστε δυστυχώς αναγκασμένοι να αποχωρήσουμε.
Το περιοδικό INMOTION θα σταματήσει να είναι by Gazzetta . Σύντομα θα μάθουμε την νέα συνεργασία με την οποία θα συνεχίσουν οι συνάδελφοι το ταξίδι τους στα online δρώμενα αυτοκινήτου.
————————————————————————————————————————————————–
Μέρα μεσημέρι στη λεωφόρο Θησέως, στο ύψος της Εκάλης.Mία Ferrari με έναν συνοδό που επιβαίνει σε μηχανή μεγάλου κυβισμού κατευθύνονται βόρεια.
Στο ύψος του ΟΤΕ της Εκάλης ο τροχονόμος που ρυθμίζει την κυκλοφορία (δεν δουλεύουν οι σηματοδότες στο συγκεκριμένο κόμβο) κάνει σήμα στον οδηγό του αυτοκινήτου να σταματήσει. Πράγματι η Ferrari σταματάει για λίγο όμως αλλά όταν ο τροχονόμος γυρίζει την πλάτη του προς το αυτοκίνητο για να σταματήσει το αντίθετο ρεύμα, ο οδηγός πατάει γκάζι ,στρίβει δεξιά χωρίς φλας προς την οδό Ρόδων και εξαφανίζεται. Αυτό όμως που είναι εξωφρενικό και φαίνεται και στη φωτογραφία που δημοσιεύουμε είναι ότι ούτε η Ferrari ούτε το συνοδευτικό όχημα που έχει ο οδηγός της Ferrari δηλαδή η μοτοσυκλέτα έχουν πινακίδες κυκλοφορίας.
Κράτος εν κρατεί! Δηλαδή ο νόμος δεν ισχύει για αυτούς τους μεγαλοσχήμονες τους πλούσιους τους έχοντας ακριβά αυτοκίνητα και συνοδούς. Μαθαίνουμε ότι αυτό δεν είναι η εξαίρεση αλλά ίσως είναι ο κανόνας αφού πάρα πολλοί και ειδικά οι συνοδοί τους δεν έχουν πινακίδες στις μηχανές τους!!!! Μήπως η τροχαία πρέπει να ασχοληθεί και με αυτό το θέμα και να δοθούν οι σχετικές εντολές στους τροχονόμους για να σταματήσει αυτός ο ιδιότυπος και παράνομος τσαμπουκάς ; Θα μου πείτε σιγά όλοι αυτοι που κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες,πάρουν στα σοβαρά αυτούς που ξεροσταλιάζουν στους δρόμους για να ρυθμίσουν την κίνηση.