Την άλλη Δευτέρα, στις 25 Οκτωβρίου, ξεκινάει ο δακτύλιος. Μπορεί να γλυτώσουμε από το αλαλούμ στους δρόμους αλλά τουλάχιστον για την πρώτη εβδομάδα αναμένεται ένα άλλο αλαλούμ. Οι 9 στους 10 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν γνωρίζουν πόσο CO2 εκπέμπει το αυτοκίνητο τους. Δεν γνωρίζουν ούτε καν που γράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.
Άλλοι πιστεύουν οτι αφού πέρισυ έμπαιναν στο δακτύλιο θα μπαίνουν και φέτος. Ας μην είναι τόσο σίγουροι.
Οι τροχονόμοι που θα στήσουν τα μπλόκα στις εισόδους του δακτυλίου θα έχουν αρκετή δουλειά.
Προτείνουμε στον Αρχηγό της Αστυνομίας να δώσει εντολή στους τροχονόμους ώστε τις πρώτες ημέρες της εφαρμογής του μέτρου,να γίνονται συστάσεις στους Ι.Χ ηδες.Υπάρχει άγνοια. Πιστέψτε μας.
———————————————————————————————————————————————-
Την Παρασκευή η BMW παρουσιάζει στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος δύο καινούρια μοντέλα.Την BMW iX και την BMW i4. Μη βιάζεστε και μην ρωτάτε για τις τιμές. Θα τις μάθουμε την Παρασκευή.
Εκείνο που μπορούμε να σας πούμε είναι και οι δύο εκδόσεις είναι αμιγώς ηλεκτρικές. Ακόμη οι Γερμανοί έχουν πει ότι και τα δύο μοντέλα τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά βρίσκονται μπροστά από τον ανταγωνισμό. Άραγε με ποια άλλη γερμανική εταιρία έκαναν τη σύγκριση.
————————————————————————————————————————————————–
Αν δεν υπήρχε στο μπροστινό ταμπλό η πινακίδα «Α1 Πειραιάς-Βούλα» δεν υπήρχε περίπτωση να πιστέψει κανείς ότι η φωτογραφία με το πλημμυρισμένο λεωφορείο είναι από την Ελλάδα. Και μάλιστα στο κέντρο της πρωτεύουσας.Ωστόσο η φωτογραφία μιλάει από μόνη της. Και είναι θαύμα που δεν θρηνήσαμε θύματα.
Όμως εδώ υπάρχει και κάτι που δεν κολλάει. Ο οδηγός του λεωφορείου όταν βλέπει πλημμυρισμένο το υπόγειο διάζωμα γιατί επιχείρησε να το διασχίσει; Ας μην ξεχνάμε ότι μετέφερε επιβάτες. Οι περισσότεροι ηλικιωμένοι.Το σχόλιο δικό σας.
————————————————————————————————————————————————–Κάναμε ένα πέρασμα από τέσσερις διαφορετικές περιοχές της Αττικής.Τα φρεάτια ήταν πεντακάθαρα. Γιατί καλό είναι να σχολιάζουμε και να επισημαίνουμε τα λάθη. Αλλά πρέπει να αναφέρουμε και τα καλά. Δεν μπορούμε συνέχεια να καυτηριάζουμε. Οι δήμαρχοι, η Περιφέρεια, τα συνεργεία καθαρισμού αυτή τη φορά είχαν κάνει καλή δουλειά.
Θα ρωτήσετε γιατί πλημμύρισαν οι δρόμοι. Εδώ υπάρχουν δύο απαντήσεις.
Η πρώτη, σύμφωνα με τον καθηγητή διαχείρισης φυσικών καταστροφών Ευθύμιο Λέκκα ,στον Κηφισό «έπεσαν» 30 εκατ. τόνοι νερού. Είμαστε σε νέα φάση, σε φάση κλιματικής κρίσης και χρειάζονται νέες δομές.
Η δεύτερη είναι ότι η βροχή παρέσυρε ότι κουτιά, σακούλες και πεταμένα αντικείμενα υπήρχαν δίπλα στους κάδους των σκουπιδιών. Και σε χρόνο ρεκόρ αυτά έφτασαν στα φρεάτια και στους υπονόμους.
————————————————————————————————————————————————–
Τι γίνεται με τα αυτοκίνητα. Οι παραγγελίες που δίνονται σήμερα θα υλοποιηθούν μετά το Φεβρουάριο η τον Μάρτιο. Αυτό το ξέρετε όλοι. Αυτοκίνητα δεν υπάρχουν αφού έχουν κολλήσει λόγω των ημιαγωγών στις γραμμές παραγωγής. Πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία, κλείνεις το αυτοκίνητο που θέλεις αλλά φεύγοντας ο υπάλληλος σου λέει. Η τιμή μπορεί να αλλάξει όταν έρθει το αυτοκίνητο. Με δύο λόγια είσαι στον αέρα.
Ρωτήσαμε εμπορικό διευθυντή μεγάλης Ιταλικής αντιπροσωπείας και μας είπε ότι δεν μπορεί να ξέρει πόσο θα έχει αλλάξει η τιμή του αυτοκινήτου όταν θα έρθει στη χώρα μας. Δεδομένου ότι ενδεχομένως να υπάρχουν και εργοστασιακές αυξήσεις.
Όλα τα καταλαβαίνουμε. Εκείνο που δεν καταλαβαίνουμε είναι πώς οι Ελβετοί όχι μόνο σου δίνουν την τιμή αγοράς αλλά από σου κάνουν και μια γενναία έκπτωση. Στη φωτογραφία φαίνεται καθαρά ότι για παραγγελίες Golf από 1.10. 2021 έως 31.10.2021 η έκπτωση είναι 2.000 CHF (ελβετικά φράγκα).
————————————————————————————————————————————————–
Roua Mat ετοιμάζεται να κάνει η Hyundai. Μετά το τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει με τους ημιαγωγούς οι κορεάτες αποφάσισαν να «στήσουν» δικό τους εργοστάσιο παραγωγής επεξεργαστών. Αν οι Κορεάτες το είχαν σκεφθεί πριν από μια πενταετία σήμερα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα στις γραμμές παραγωγής. Γιατί απλά θα τροφοδοτούσαν αυτοί την αγορά.
Σήμερα λόγω της έλλειψης στους ημιαγωγούς αρκετές γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων έχουν μειώσει τις βάρδιες καθώς δεν έχουν επεξεργαστές ώστε να συναρμολογήσουν καινούρια μοντέλα. Για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις των καινούριων αυτοκινήτων δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο. Απλά όταν κάποιος σήμερα δώσει προκαταβολή γνωρίζει ότι το αυτοκίνητό του θα το οδηγήσει στην καλύτερη περίπτωση τον Φεβρουάριο του 2022.
————————————————————————————————————————————————–
Τι ετοιμάζει η Toyota. Ετοιμάζει την επόμενη γενιά Prius που θα την παρουσιάσει το 2025. Οι γιαπωνέζοι θέλουν να κατασκευάσουν ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα είναι αθόρυβος και δεν θα εκπέμπει ρύπους. Θέλουν να συνδυάσουν τρία διαφορετικά πράγματα. Δηλαδή έναν κλασικό υβριδικό σύνολο που αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Θέλουν να είναι αθόρυβο και να μην ρυπαίνει το περιβάλλον. Πάντως ο κινητήρας θα κινείται με υδρογόνο και όχι με βενζίνη.
Υπομονή μέχρι το 2025. Θα το μάθουμε τότε.