Είναι εξωφρενικό και προσωπικά θεωρώ ότι ο αξιότιμος υπουργός Μεταφορών κάτι δεν εκτίμησε καλά. Κάποιοι δεν τον ενημέρωσαν σωστά. Κάτι παίχθηκε που ακόμη δεν το έχουμε ξεκαθαρίσει.
Στα νέα μέτρα για τα μονά ζυγά, στα νέα μέτρα για τον καθαρό δακτύλιο αναφέρθηκε σε αυστηρά πρόστιμα, σε αυστηρή τήρηση των μέτρων και πέταξε τη βόμβα .

Είπε ότι μοναδική εξαίρεση στον καθαρό δακτύλιο,θα έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δηλαδή μόνο αυτά θα μπορούν να εισέρχονται καθημερινά !!!    

Μα πριν από μερικούς μήνες έλεγαν για καθαρούς κινητήρες, για υβριδικές εκδόσεις.Θα ξέρετε σίγουρα για τα ήπια υβριδικά των οποίων η αυτονομία με την μπαταρία τους καλύπτει παράλληλα με τον θερμικό κινητήρα 40 έως 80 χιλιόμετρα που είναι υπέρ αρκετά για να καλύψουν «κινούμενα» στον καθαρό δακτύλιο πολλαπλές διελεύσεις χωρίς καθόλου η ακόμη με ελάχιστους ρύπους .

Τα ακριβοπληρωμένα καθαρά αυτοκίνητα, με αυστηρές προδιαγραφές δεν εξαιρούνται από τον υπό δημιουργία καθαρό δακτύλιο.Μα μέχρι προχθές όσα αυτοκίνητα είχαν κάτω από 140 gr/CO2 μπορούσαν ελευθέρα να κυκλοφορούν στο δακτύλιο.Τι έγινε ξαφνικά και άλλαξαν όλα.

Προχειρότητες κύριοι. Γιατί δεν είναι μόνο οι βιαστικές αποφάσεις είναι και οι ελλείψεις που υπάρχουν. Το ιστορικό κέντρο που είναι κύριος προορισμός για τους οδηγούς, η καρδιά του δακτυλίου, με αρκετές παλιές πολυκατοικίες,δεν διαθέτει ούτε θέσεις στάθμευσης αλλά και υπάρχουν σχεδόν ελάχιστα σημεία φόρτισης.

Τα καθαρά ηλεκτρικά δεν έχουν αρκετά σημεία φόρτισης για να φορτισθούν και να κινηθούν με άνεση και να υπάρξει πρακτικότητα στην χρήση τους. Χώρες που έχουν υποδομές δεκαετίας , με φορτιστές παντού , δεν τόλμησαν να πάρουν τέτοια μέτρα.

Καθαρό νομικό πλαίσιο για την δημιουργία σημείων φόρτισης σε παλαιότερες θέσεις στάθμευσης δεν υπάρχει. Μόλις λίγες ημέρες πριν ξεκινήσουν τα αυστηρά μέτρα, δεν έχει διευκρινιστεί πλήρως, τι επιτρέπεται και το όχι.

Για τα μέτρα αυτά θα χρειασθεί μια Υπουργική απόφαση η λόγω των θεσμικών αλλαγών θα χρειαστεί νέο θεσμικό πλαίσιο και Νομοθετική ρύθμιση που δεν θα είναι έτοιμα την πρώτη ημέρα εφαρμογής του δακτυλίου. Αυτό είναι σίγουρο.Βέβαια απαγορεύοντας τελείως την κίνηση στο κέντρο της Αθήνας λύνουμε και το οξύτατο πρόβλημα με τα μποτιλιρίσματα.Προχειρότητες. Περιμένουμε διευκρινήσεις.

——————————————————————————————————————————————

‘Όταν αγαπητοί τροχονόμοι, αστυνομικοί , η υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας, βγάζετε τα μπλοκάκια και μοιράζετε κλήσεις στα δίκυκλα που είναι σταθμευμένα πάνω στα πεζοδρόμια θα πρέπει να απαντήσετε σε τρία βασικά  θέματα.

Πρώτον αν το κράτος –ως οφείλει να κάνει- έχει προβλέψει να έχει νόμιμα παρκινγκ για δίκυκλα.
Δεύτερον αν ήσασταν εσείς στη θέση αυτών των δικυκλιστών που θα αφήνατε το δίκυκλό σας. 
Τρίτον όταν το κέντρο της Αθήνας είναι μονίμως μπλοκαρισμένο από ακινητοποιημένα Ι.Χ, μήπως αντί να τιμωρείτε αυτούς τους δικυκλιστές θα έπρεπε να τους επιβραβεύετε που μολύνουν λιγότερο την ατμόσφαιρα.

Σίγουρα δεν επικροτούμε την παράνομη στάθμευση. Όμως παράνομη είναι όταν υπάρχει η νόμιμη στάθμευση και οι ιδιοκτήτες των δικύκλων κάνουν τα στραβά μάτια.Δικαιοσύνη κύριοι.Γιατί δεν μπορεί να τιμωρείς το δικυκλιστή όταν το κράτος δεν έχει φροντίσει για εγκεκριμένους νόμιμους χώρους.

Και κάτι τελευταίο. Είδαμε που αφήνουν το χαρτάκι για το πρόστιμο. Αν βρέξει –όπως έβρεχε αυτές τις ημέρες- ο «παραβάτης» δεν πρόκειται να βρει το χαρτάκι με το πρόστιμο αλλά βρεγμένο χαρτοπόλεμο.
Έτσι για να γνωρίζετε. Στην Ευρώπη η κλήση τοποθετείται μέσα σε νάιλον που είναι μάλιστα σφραγισμένο.
—————————————————————————————————————————
Ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Αλλά δεχόμαστε την παροιμία «Κάλιο αργά παρά ποτέ».Την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου, θα προβληθεί το τρίτο επεισόδιο της σειράς  «Elegance in motion since 1906» , η οποία είναι αφιερωμένη στα 115 χρόνια ζωής της Lancia. Το συγκεκριμένο επεισόδιο θα ασχοληθεί με ένα από τα αγαπημένα θέματα της μάρκας, τους αγώνες ράλι, αλλά και τη σχέση της Lancia με την τέχνη. 

Η παρουσίαση θα ξεκινήσει στις 12 το μεσημέρι και θα προβληθεί στο youtube.Ο CEO της Lancia, κ. Luca Napolitano, θα μιλήσει για ένα από τα πλέον ένδοξα κεφάλαια της μάρκας, του αγώνες ράλι, αλλά και τη σχέση της μάρκας με την τέχνη.

————————————————————————————————————————————————–

Μπορεί αυτοκίνητα να μην βγαίνουν από τις παραγωγές παραγωγής λόγω της έλλειψεις των ημιαγωγών ωστόσο νέα μοντέλα παρουσιάζονται.

Στις 13 Οκτωβρίου η KIA παρουσιάζει στην Ισπανία το νέο EV6.
Η επόμενη εβδομάδα είναι πιο πλούσια.Παρουσιάζονται στην Φρανκφούρτη το νέο Honda HR-V  και στην Αθήνα το νέο Audi RS3. Την  προηγούμενη εβδομάδα η Lexus παρουσίασε στη Μαγιόρκα το ΝΧ ενώ η Renault στο Λουτράκι το Arkana.

————————————————————————————————————————————————–

Τις εντυπώσεις του από το Ράλι Ακρόπολις μεταφέρει στην εκπομπή  «Πάνω από τα Όρια», ο Νίκος Ζακχαίος.Η συνέντευξη είναι ενδιαφέρουσα αφού ο συνοδηγός του Λάμπρου Αθανάσουλα, έχει να πει στον Στράτο Φωτεινέλη και τον Στάθη Πετρόπουλο αρκετά παραλειπόμενα. Παρά το γεγονός ότι οι Αθανάσουλας-Ζακχαίος έτρεξαν με ένα  ολοκαίνουριο Hyundai i20 N Rally2 και παρά το γεγονός ότι είχαν κάνει ελάχιστα αγωνιστικά χιλιόμετρα τα κατάφεραν περίφημα.

Την εκπομπή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Attica TV το Σάββατο στις 18:00. Την Κυριακή το «Πάνω από τα Όρια» προβάλλεται σε επανάληψη στις 10:00, ενώ το απόγευμα από τις 18:00 προβάλλονται οι εκπομπές “R-Evolution” και τα “Παγκόσμια Πρωταθλήματα”.