Ήταν η πρώτη Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), που έγινε στο Μόναχο. Αν και αρκετοί ήταν αυτοί που είχαν τις επιφυλάξεις τους γιατί άλλη αίγλη έχει η Φρανκφούρτη και άλλο το Μόναχο, μπορούμε να πούμε ότι οι 400.000 επισκέπτες που επισκέφθηκαν την έκθεση δεν είναι μικρός αριθμός δεδομένου ότι η πανδημία δεν πέρασε.
Με δρακόντεια μέτρα ασφαλείας το Μόναχο υποδέχθηκε τους επισκέπτες αλλά και τους εκπροσώπους του τύπου που αυτή τη φορά έδωσαν το φυσικό τους παρόν.Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19,τηρήθηκαν με αυστηρότητα, ενώ το χώρο επέβλεπαν περίπου 4.500 αστυνομικοί.
Φέτος είχαμε αρκετές απουσίες. Ωστόσο αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έδωσαν το παρών τους παρουσίασαν τα νέα μοντέλα παραγωγής αλλά και πρωτότυπα, με φόντο το μέλλον της αυτοκίνησης που είναι η ηλεκτροκίνηση.
Το βασικό σύνθημα ήταν «What will move us next». Όλα όσα παρουσίασαν είχαν κύριο θέμα τη μελλοντική αστική κινητικότητα.
Ήταν εγκατεστημένα σε κεντρικά σημεία της πόλης και σε εξωτερικούς χώρους και συνδέονταν με τις κεντρικές αίθουσες της έκθεσης μέσω ενός νοητού διαδρόμου συνολικού μήκους περίπου 12 χιλιομέτρων που ονομάζεται Blue Lane.
Το αφεντικό της Daimler, Ola Källenius, δήλωσε ότι η προσέγγιση για να φέρει την έκθεση στην πόλη ήταν απολύτως σωστή. Εκτός από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων εμφανίσθηκαν και αρκετοί κατασκευαστές ποδηλάτων.
Ο Ferdinand Dudenhöffer,ειδικός σε θέματα αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν αντίθετος με την ιδέα να απλωθεί η έκθεση σε χώρους εκτός του βασικού κτιρίου. Και αυτό γιατί όπως εκτιμά ο ίδιος οι χώροι εκδηλώσεων στην πόλη έγιναν πόλος έλξης για τους συνταξιούχους που δεν έχουν αγοραστική δύναμη.
————————————————————————————————————————————————————–
Γιατί σε κάποιες άλλες χώρες μπαίνουν πινακίδες επειδή σε κάποιον εργολάβο περίσσεψαν και για να τις ξεφορτωθεί τις βάζει όπου νάνε. Μια βόλτα να κάνετε στους επαρχιακούς δρόμους της Ελλάδος θα δείτε πινακίδα με όριο ταχύτητας 70 χιλιόμετρα και σε 20 μέτρα μια άλλη πινακίδα με όριο 30 χιλιόμετρα.
————————————————————————————————————————————————————–
Τα νέα περιπολικά που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο προμήθειας με πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού κατανεμήθηκαν για τις ανάγκες των υπηρεσιών στην Υποδιεύθυνση Περιπολιών Αθηνών και σε Τμήματα Τουριστικής Αστυνομίας σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα, Κέρκυρα, Ναύπλιο, Ρόδο, Κω και Κρήτη.