Οι περισσότεροι πάντως που είχαν πιει μία μπυρίτσα και ήταν στο όριο του κανονισμού, είπαν στους δημοσιογράφους που έκαναν ρεπορτάζ στα μπλόκα της Τροχαίας ότι την επόμενη φορά που θα πάνε για διασκέδαση θα τη βγάλουν με νεράκι. Δεν είναι καιρός για πρόστιμα.

Φίλοι μου αυτό είναι το λάθος. Το σωστό μήνυμα δεν είναι «Δεν πίνω για να μην τιμωρηθώ». Το σωστό μήνυμα είναι «Δεν πίνω για να μην προκαλέσω τροχαίο ατύχημα».

Πάντως αν κάθε φορά σε μια παρέα υπάρχει ένας που δεν θα πιεί το πρόβλημα λύνεται. Αλλά και αν πάλι θέλουν όλοι να πιούν , υπάρχουν και τα ταξί. Σιγουριά. Ούτε αλκοτέστ, ούτε πρόστιμα.

Χαμογέλασαν και πάλι οι εμπορικοί διευθυντές στους εισαγωγείς. Μετά από δύο συνεχόμενους μήνες πτώση (και μάλιστα μεγάλη -16.4% τον Ιανουάριο και -14.3% τον Φεβρουάριο) ήρθε ο Μάρτιος και έκλεισε θετικός. Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, η άνοδος στις ταξινομήσεις νέων Ι.Χ ήταν της τάξεως του +2.1%. Δεν είναι μεγάλη αλλά είναι άνοδος. Τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι είχαν ταξινομηθεί 12.465 αυτοκίνητα ενώ φέτος οι ταξινομήσεις έφθασαν τις 12.727. Βέβαια στο τρίμηνο που προηγήθηκε η πτώση στις ταξινομήσεις σε σύγκριση με το 2024 είναι -9.4%.

Κάτι μαγειρεύει η Ford Europe και κάποια έκπληξη θα ακολουθήσει. Από την Ford Ελλάς δεν υπάρχει καμιά επίσημη ενημέρωση. Και πολύ σωστά γιατί καμία πρόταση που έγινε προς τη «μαμά» εταιρία δεν έχει γίνει αποδεκτή. Μέχρι εδώ. Δεν λέμε άλλα προς το παρόν.

Η Renault στην  προσπάθειά της να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα/ δυστυχήματα εξελίσσει πλήθος καινοτομιών ασφαλείας, εφαρμόζοντας μία ολιστική προσέγγιση. Το πρόγραμμα βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: Πρόληψη, Διόρθωση, Προστασία και Διάσωση. Το “human first program” στοχεύει στην ανάλυση των αιτιών των τροχαίων ατυχημάτων. Από τις έρευνες που έγιναν διαπιστώθηκε ότι το 52% των θανατηφόρων δυστυχημάτων οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα και οι οδηγοί είναι ηλικίας νεότεροι των 31 ετών. Για τους κινδύνους της υπερβολικής ταχύτητας την ενημέρωση ανέλαβε ο Pierre GASLY, οδηγός της ομάδας BWT Alpine Formula One. Ο έμπειρος οδηγός καθοδηγεί σε σχετικό βίντεο https://youtu.be/tNhMuAo8cl0 έναν νεαρό οδηγό ενός Clio πως πρέπει να οδηγεί με ασφάλεια. Το γύρισμα έγινε στους δρόμους που διεξάγεται το Grand Prix του Μονακό. Ο οδηγός της F1 στέλνει το μήνυμα ότι η ταχύτητα είναι για την πίστα και όχι για το δρόμο.

Η Kia αναπτύσσει το στρατηγικό Plan S 2030 και δίνει έμφαση στον εξηλεκτρισμό. O Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia, την Ημέρα Ενημέρωσης Επενδυτών που διεξήχθη στη Σεούλ, στην Κορέα ανακοίνωσε τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιχειρηματικές στρατηγικές και τους οικονομικούς στόχους της εταιρείας. Είπε ότι η φιλόδοξη στρατηγική της KIA είναι να φτάσουν τις πωλήσεις έως το 2030 τις  4,19 εκατομμύρια μονάδες. Τα 2,33 εκατ. θα είναι υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV). Θα παρουσιάσει έως το 2030, δεκαπέντε ηλεκτρικά μοντέλα και δέκα xHEV

Όπως ξέρετε, ο Ε 65, ο δρόμος που θα συνδέσει την εθνική οδό από το ύψος της Λαμίας μέχρι την Εγνατία οδό έχει δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι την Καλαμπάκα. Καταπληκτικός δρόμος. Φθάνεις στην Καρδίτσα η στα Τρίκαλα χωρίς να το καταλάβεις. Μένει μόνο ένα μεγάλο κομμάτι 50  χιλιομέτρων για να φθάσει έξω από τα Γρεβενά και να ενωθεί με την Εγνατία οδό. Οι υπεύθυνοι διαβεβαιώνουν την Κυβέρνηση ότι μέχρι του χρόνου ( Μάιο -Ιούνιο) θα είναι έτοιμος ο δρόμος και θα δοθεί στην κυκλοφορία.

Περάσαμε πριν από 15 ημέρες και τραβήξαμε μερικές φωτογραφίες. Λέτε να προλάβουν; Αν είμασταν στην Κίνα δεν θα είχαμε καμία αμφιβολία ότι θα προλάβαιναν. Όμως εδώ ένας σκάβει, ένας επιβλέπει αυτόν που σκάβει και ένας τρίτος επιβλέπει αυτόν που επιβλέπει. Υπάρχει ακόμη ένας που κρατάει ένα σημαιάκι για τους οδηγούς.

 

 

Στο δυναμικό της ΤΕΧΝΟΚΑΡ εντάχθηκε ο Κωνσταντίνος Ανανιάδης. Ανέλαβε διευθυντής  μάρκετινγκ για τα brands SEAT & CUPRA. Ο κ. Κωνσταντίνος Ανανιάδης διαθέτει πολυετή εμπειρία και έχει διαγράψει μια πετυχημένη πορεία στον χώρο του αυτοκινήτου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έχει εργαστεί στο παρελθόν σε διάφορες θέσεις ευθύνης σε Εισαγωγικές εταιρίες στη χώρας μας. Τα τελευταία χρόνια κατείχε αντίστοιχη θέση στη UNICARS LTD (επίσημος εισαγωγέας του Volkswagen Group στην Κύπρο).

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Αφοι Φιλοσίδη με τον Όμιλο Συγγελίδη και τη λειτουργία της ως Επίσημος Διανομέας και Επισκευαστής MG, διοργανώθηκε με επιτυχία η “MG Open Week”, μια μοναδική εκδήλωση – πρόσκληση γνωριμίας των Ελλήνων οδηγών με την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία. Για 6 ολόκληρες ημέρες, από τις 31 Μαρτίου έως τις 5 Απριλίου, στην έκθεση ΜG της Αφοι Φιλοσίδη, στη Λεωφόρο Καρέα 2 στον Βύρωνα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δουν σε πρώτη παρουσίαση το εντυπωσιακό ηλεκτρικό supercar cabrio ΜG Cyberster, το new entry της μάρκας που συνδυάζει την κληρονομιά της 100ετούς ιστορίας, με την πρωτοποριακή σχεδίαση και την τεχνολογία αιχμής.

Τον φάγατε τον Carlos Sainz. Δεν επιτρέπεται οδηγός αγώνων να μη φοράει κράνος, τι παράδειγμα δείχνει στους νέους και ένα σωρό άσχημα σχόλια. Ηρεμήστε μια φωτογραφία έβγαλε. Δεν την οδήγησε τη μοτοσυκλέτα. Το αριστερό του πόδι ακουμπάει στο δρόμο….

Πήγε το παρκάρισε για λίγες ώρες αλλά μετά φαίνεται ότι το ξέχασε. Πέρασαν οι μήνες και τα χορτάρια που βγήκαν κοντεύουν να το κρύψουν. Όταν ο ιδιοκτήτης αναζητήσει το αυτοκίνητο του θα το βρει μέσα στα …λουλούδια.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης