Αλήθεια ποια ήταν τα αντανακλαστικά των αρμόδιων υπουργών εκτός από τα στερεότυπα θα…και θα…Τι έπρεπε να κάνουν και δεν έκαναν, αυτοί και όλοι οι άλλοι φανφαρόνοι που μόνο υποσχέσεις ξέρουν να δίνουν.
Για σκεφθείτε ότι 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο, τους δύο πρώτους μήνες του χρόνου. Και από αυτούς οι 20 νεκροί είναι στην Αττική. Και το χειρότερο από όλα είναι ότι τα περισσότερα θύματα της ασφάλτου είναι νέα παιδιά.
Οι υπουργοί φυσικά θα διατάξουν νέα μέτρα και νέα πρόστιμα. Και μετά θα πάνε στο σπιτάκι τους και θα κοιμηθούν ήσυχοι αφού για αυτούς το χρέος τους το έκαναν.
Είναι σημαντικό ότι στελέχη της Αστυνομίας πείσθηκαν με την πρότασή μας. Ότι για να ελαχιστοποιήσουμε το φόρο αίματος στην άσφαλτο πρέπει τα νέα παιδιά να μάθουν από τα σχολεία, γιατί πρέπει να σέβονται τον ΚΟΚ.
Πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία. ‘Έχουμε γράψει ατέλειωτα κομμάτια και έχουμε εξηγήσει αμέτρητες φορές γιατί πρέπει το υπουργείο παιδείας σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να βρουν τη χρυσή τομή ώστε να διδάσκεται η κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία.

Τροχαίο με εγκατάλειψη. . Πόσο κακός οδηγός μπορεί να είσαι όταν εγκαταλείπεις τον άνθρωπο που τραυμάτισες
Πρέπει να καταλάβουν ότι μόνο αν οι νέοι άνθρωποι μάθουν να σέβονται τον ΚΟΚ τότε θα μειωθούν τα τροχαία δυστυχήματα.
Όταν μάθουν από παιδιά, ποιο είναι το σωστό για να προστατέψουν τον εαυτό τους αλλά και τα μέλη της οικογένειας τους όταν βγουν στους δρόμους, τότε μόνο θα ντύνονται λιγότερες οικογένειες στα μαύρα. Όταν μάθουν τι σημαίνει να οδηγούν χωρίς κράνος (οι δικυκλιστές) και τι σημαίνει να οδηγούν μεθυσμένοι, τότε θα μειωθούν τα δυστυχήματα. Γιατί θα έχουν το γνώθι σ’ αυτόν.
Κύριοι υπουργοί είστε υπεύθυνοι 100% για αυτά τα δυστυχήματα. Αδιαφορείτε συστηματικά να ταράξετε τα λιμνάζοντα νερά της Παιδείας. Αποφεύγετε τις συνέπειες και το μόνο που κάνετε είναι να σκορπάτε υποσχέσεις. Δυστυχώς με τις υποσχέσεις και τα πρόστιμα ο φόρος αίματος στην άσφαλτο δεν πρόκειται να σταματήσει. Ελπίζουμε να κάνετε κάτι άμεσα για να σώσετε την Ελλάδα από τον «πόλεμο» της ασφάλτου.
Λόγω της αυριανής εθνικής μας εορτής θα είμαστε σύντομοι στις ειδήσεις που ακολουθούν.
Από τις 10 έως και τις 14 Μαρτίου, το Renault Group, μαζί με την WeRide, ενημέρωσαν το ευρύ κοινό για τις αστικές μετακινήσεις του αύριο, μέσω δύο αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses που πραγματοποιούν μία κυκλική διαδρομή 2,2 χιλιομέτρων σε δρόμους στο κέντρο της Βαρκελώνης. Με την εξέλιξη των αυτόνομων λεωφορείων, στο πολυσύχναστο και δαιδαλώδες αστικό περιβάλλον, οι δοκιμές αυτές φανέρωσαν την ωριμότητα των νέων τεχνολογιών, σε ό,τι αφορά τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες δημόσιων μεταφορών. Το Renault Group κάνει το όραμα για βιώσιμες μετακινήσεις πραγματικότητα.
Η beti (Ιδιωτικός φορέας παροχής υπηρεσιών δημόσιας συγκοινωνίας), η Macif (ασφαλιστικός πάροχος των οχημάτων και συνεργάτης της beti), η WeRide και το Renault Group, θα αναπτύξουν στην Valence της Γαλλίας, το πρώτο αυτοματοποιημένο δίκτυο μετακίνησης, που θα συνδέει τον σιδηροδρομικό σταθμό του TGV με πλήθος επιχειρήσεων, οι οποίες βρίσκονται μέσα στο επιχειρηματικό πάρκο 162 εκταρίων που τον περιβάλλει.
Να προτείνουμε να γίνει το ίδιο και στην Ελλάδα μπας κα γλιτώσουμε από τα ατέλειωτα και χρονοβόρα μποτιλιαρίσματα πρωί και απόγευμα στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας; Εκτός αν οι υπουργοί μας έχουν άλλο σχέδιο…
Η Skoda κάνει μια δελεαστική προσφορά για τα Fabia και Kamiq με 0% επιτόκιο. Δίνει την ευκαιρία σε όσους σκέφτονται να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο, να το αποκτήσουν πιο εύκολα. Η προωθητική ενέργεια έγινε για τα Skoda Fabia και Kamiq. Προσφέρει και τα δύο μοντέλα με άτοκη χρηματοδότηση 0%. Για τα δύο μοντέλα προσφέρει 0% ονομαστικό επιτόκιο χωρίς επιπλέον επιβαρύνσεις, ελάχιστη προκαταβολή 25% με εύκολη απόκτηση χωρίς υψηλή αρχική δαπάνη και μέγιστη διάρκεια δανείου 24 μήνες με ευέλικτο πρόγραμμα αποπληρωμής. Ταυτόχρονα παρέχει πλήρη ασφάλεια Allianz “Auto Protection Gold” για μέγιστη σιγουριά και τέσσερα χρόνια εγγύηση. Η τιμή εκκίνησης για το Fabia είναι 18.750 ευρώ και για το Kamiq 22.150 ευρώ.
“Kia EV On Tour” 2025: Από την Τετάρτη 26 Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου, η KIA στην Ελλάδα θα επισκεφθεί εννέα πόλεις με όλο το στόλο της εξηλεκτρισμένης γκάμας. Έτσι θα δώσει την ευκαιρία στους υποψήφιους αγοραστές να μάθουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων της κορεάτικης φίρμας. Στην εκδήλωση “Kia EV On Tour” θα υπάρχουν τα EV3, EV6 GT, EV6, EV9 και Sportage PHEV.
Το αμιγώς αναβαθμισμένο ηλεκτρικό Toyota bZ4X θα έχει ταχύτερη φόρτιση, περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία. Η νέα γκάμα του bZ4X θα διευρυνθεί με την εισαγωγή δύο επιλογών μπαταρίας. Το μεσαίου μεγέθους SUV θα προσφέρεται τώρα με μπαταρία 57,7 kWh ή 73,1 kWh (μικτής χωρητικότητας), δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν την έκδοση που ανταποκρίνεται καλύτερα στις οδηγικές τους απαιτήσεις και στον προϋπολογισμό τους.
Η νέα γκάμα του bZ4X έχει δύο επιλογές μπαταρίας με μικτή χωρητικότητα 57,7 kWh και 73,1 kWh. Στην Ελλάδα αναμένεται να είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από τον Απρίλιο 2025 και θα διατίθενται τρία συστήματα κίνησης. Μπαταρία 57,7 kWh και 167 DIN hp (123 kW), FWD, μπαταρία 73,1 kWh και 224 DIN hp (165 kW), FWD και μπαταρία 73,1 kWh και 343 DIN hp (252 kW), AWD
Ρεκόρ λειτουργικών κερδών για το 2024 παρουσίασε η SEAT S.A. Σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ), πέρυσι κατέγραψε ρεκόρ λειτουργικών κερδών ύψους 633 εκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,3% σε σχέση με το 2023. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών ανήλθε στα επίπεδα ρεκόρ των 14,53 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 1,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η απόδοση επί των πωλήσεων παραμένει σταθερή στο 4,4%. Αυτά τα αποτελέσματα ενισχύουν την εμπιστοσύνη της εταιρείας στη δύναμη της στρατηγικής της για την αντιμετώπιση των σημερινών και μελλοντικών προκλήσεων. Οι επιδόσεις-ρεκόρ για το 2024 είναι το αποτέλεσμα μιας πενταετούς πορείας που καθοδηγείται από μια σαφή στρατηγική, η οποία στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες.
Και να κλείσουμε με κάτι που καθημερινά βλέπουμε στους δρόμους της πρωτεύουσας. Το παρκάρισμα στις διαβάσεις των πεζών…Λεπτομέρειες για κάποιους!!! Λείπει η παιδεία.