Αν και βρισκόμαστε στην περίοδο μετά το Πάσχα και δεν πρέπει να γινόμαστε κακοί με τους συνανθρώπους μας, σ αυτή την περίπτωση ενδεχομένως να πικράνουμε κάποιους. Μια πρόταση κάνουμε στον εισαγγελέα, σ αυτόν που θα θελήσει να ψάξει λίγο παρακάτω τι γίνεται με αυτήν την Πανεπιστήμιου. Μήπως κάποιοι κάνουν άχρηστα έργα και θησαυρίζουν; 
Ενώ υπήρχε ένα τεράστιο πεζοδρόμιο για να βολτάρουν οι Αθηναίοι, κάποιοι συμβούλεψαν τον καλό μας Δήμαρχο, το κ. Μπακογιάννη, να καταστρέψει τη μία από τις τρείς λωρίδες που είναι για τα αυτοκίνητα, τα ταξί, τα τρόλεϊ και τα λεωφορεία και να την κάνει πεζόδρομο. Ξοδεύτηκαν πάρα πολλά λεφτά. Το έργο που τόσο πολύ διαφημίστηκε φαίνεται δεν πήγε καλά. Ρωτήσαμε τότε στο Δημαρχείο της Αθήνας γιατί κλείνουν περιορίζουν σε δύο λωρίδες την Πανεπιστημίου και μας είπαν ότι ήταν «πειραματικό» το εγχείρημα.
Πειραματικό αλλά δαπανήθηκαν πολλά χρήματα. Να μην αρχίσουμε τις κακίες με τις μίζες. Προς Θεού τέτοια πράγματα ούτε που τα φανταζόμαστε.
Το πείραμα απέτυχε. 
Φέρανε φοίνικες. Βάλανε ζαρντινιέρες, βάλανε λουλούδια. Τα κατέστρεψαν οι…αναρχικοί. Νέα αποτυχία.
Τώρα αν θέλετε να γελάσετε μπορείτε να επισκεφθείτε την οδό Πανεπιστημίου. Ξηλώνουν τον πολυδιαφημισμένο πεζόδρομο.
Ο αγαπητός Δήμαρχος της Αθήνας φαίνεται – τι άλλο να πούμε- έχει κακούς συμβούλους. Ωστόσο το χρήμα σκορπίζεται αλόγιστα.
Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε φυσικά κανέναν γι αυτές τις προχειρότητες. Γιατί δεν μπορούμε να διανοηθούμε ότι κάποιοι τα κάνουν όλα αυτά για να καρπώνονται τη μίζα τους. 
Όχι. Θα ήταν ντροπή να σκεφθούμε κάτι τέτοιο. Ωστόσο ένας σωστός εισαγγελέας θα μπορούσε να έκανε μια έρευνα. 
Και για να κλείσουμε το κεφάλαιο της οδού Πανεπιστήμιου με τα έργα και την ταλαιπωρία των οδηγών. 
Είχαμε προτείνει να κάνουν ποδηλατοδρόμιο στο ένα δέκατο από το χώρο που κατέστρεψαν για το μεγάλο περίπατο. Είδατε τίποτα; 
Είχαμε προτείνει να κάνουν χώρους για να σταθμεύουν νόμιμα τα δίκυκλα. Είδατε τίποτα;

Που είναι τα πάρκινγκ για μηχανάκια στο κέντρο της Αθήνας; Ποιος κάνει παράνομους τους δικυκλιστές; Που είναι τα έργα κύριοι;
Εμείς το μόνο που καθημερινά βλέπουμε είναι τα ιδιωτικά φορτηγάκια που χρηματοδοτούνται από το Δήμο της Αθήνας να φορτώνουν εκατοντάδες μηχανάκια που είναι παράνομα σταθμευμένα. 
Ποιος κύριε εισαγγελέα είναι παράνομος; Αυτός που πάει για το μεροκάματο με το μηχανάκι του και το αφήνει στο πεζοδρόμιο η αυτός που δεν προστατεύει με έργα τους πολίτες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο Ηνωμένο Βασίλειο  υπάρχει πρόβλεψη για τα δίκυκλα Χρονιάρες ημέρες είναι. Σταματάμε. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι κάποιοι σκόπιμα κάνουν αυτές τις αβλεψίες. Ωστόσο κάτι δεν πάει καλά. Φταίνε οι σύμβουλοι; Φταίνε οι Συγκοινωνιολόγοι; Φταίει η …παρέα; Ποιος ξέρει. Πάντως τα εκατομμύρια που δόθηκαν για το Μεγάλο Περίπατο πήγαν…περίπατο.

Ας επιστρέψουμε στα δικά μας. Τις ημέρες αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν την τιμητική τους στο Auto Shanghai 2023. Στη μεγάλη έκθεση της Κίνας που θα διαρκέσει έως τις 27 Απριλίου την τιμητική τους έχουν οι “εξηλεκτρισμένες” τεχνολογίες και τα concept cars.
H Citroen παρουσίασε τρεις νέους κλωβούς (pods) της φιλοσοφίας “Citroën Autonomous Mobility Vision”. Το Citroën Skate είναι μια αυτόνομη πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία μπορεί να συνδυαστεί με μια σειρά κλωβών που προσφέρουν στους επιβάτες μια μοναδική εμπειρία μετακίνησης μέσα στην πόλη. Οι τρεις νέοι αυτοί κλωβοί, έχουν εξελιχθεί στην Κίνα με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών της μάρκας, προσφέροντας μεγάλη γκάμα εμπειριών.
Μια μεγάλη γκάμα ηλεκτροκίνητων και απρόσκοπτα συνδεδεμένων οχημάτων, που στοχεύουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των υποψήφιων αγοραστών παρουσίασε η Nissan. Η γιαπωνέζικη αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε δύο πρωτότυπα EV. Το  Max-Out, το κάμπριο σπορ αυτοκίνητο, που έκανε το ντεμπούτο του στην Κίνα και το Arizon SUV, που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας της Κίνας. Παρουσίασε ακόμη το  ηλεκτρικό crossover SUV Ariya και το Sylphy e-POWER. 
Το Arizon concept, δημιουργήθηκε από μια κινεζική ομάδα που αξιοποιεί την παγκόσμια τεχνογνωσία της Nissan στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η Peugeot παρουσίασε το 408X που όμως είναι αποκλειστικά για την κινέζικη αγορά. Ταυτόχρονα στο Auto Shanghai 2023 παρουσιάσθηκε ένα concept car που απεικονίζει το όραμα της PEUGEOT για το μέλλον. Το νέο 408X -το πρώτο στο είδος του- είναι ένα από τα αστέρια της 20ής Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης. 
Η Volvo παρουσίασε το EX90 Excellence, το οποίο αναβαθμίζει την premium εμπειρία. Είναι η κορυφαία έκδοση του Volvo EX90 που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό. Το Volvo EX90 Excellence έχει αναπαυτικά καθίσματα και μπορείτε αντί να κάθεστε στις μπροστινές θέσεις και να οδηγείτε, να βρίσκετε στα πίσω καθίσματα και να χαλαρώνετε. 
Και μια που αναφερόμαστε στη Volvo – ας αφήσουμε το Auto Shanghai 2023- και να πάμε στη Στοκχόλμη. Εκεί η Κυβέρνηση στη Σουηδία , η Mobility Sweden και ο Επίτροπος της ΕΕ, προσκάλεσαν  τους υπουργούς της ΕΕ αρμόδιους για το περιβάλλον. Οι αξιωματούχοι στο τέλος μετά την ενημέρωση για τη μετακίνηση με μηδενικό αποτύπωμα, έκαναν test drive σε μία ευρεία σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, φορτηγών και εκσκαφέων. 

Η Lancia με το Pu+Ra HPE αποκάλυψε το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της μάρκας, το οποίο αποτελεί και τη σχεδιαστική φιλοσοφία πάνω στην οποία θα βασιστούν τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Lancia. Το όραμα της μάρκας για την εξηλεκτρισμένη εποχή είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, με αυτονομία άνω των 700χλμ., χρόνο φόρτισης λίγο πάνω από 10 λεπτά και κατανάλωση ενέργειας μικρότερη των 10 kWh ανά 100χλμ. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι προβλέψεις όλων των εισαγωγέων αυτοκινήτων επιβεβαιώθηκαν. Ο μήνας Μάρτιος (2023) ήταν ο καλύτερος στις ταξινομήσεις. Έφτασαν τις 13.286 Ι.Χ έναντι 8.410 Ι.Χ που είχε ο αντίστοιχος μήνας το 2022. Η αύξηση έφθασε το +58% και λογικό ήταν να πάρουν μια γερή ανάσα οι Έλληνες εισαγωγείς που τους τελευταίους μήνες δεν μπορούσαν να παραδώσουν αυτοκίνητα. Σκεφθείτε ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες σε εκκρεμότητες αφού οι γραμμές παραγωγής παρά την προσπάθεια που γίνεται δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Για να δούμε πώς θα κλείσει και ο Απρίλιος.
Σάρωσε στις πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 2023 το Opel Corsa. Η εντυπωσιακή εμπορική πορεία του Corsa συνεχίζεται και με την 6η γενιά, αφού το δημοφιλές supermini κατέκτησε την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά για το πρώτο τρίμηνο του 2023. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν η ποιότητα  κατασκευής και η σωστή εμπορική στρατηγική της ελληνικής εταιρίας 
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διέθεσε ο Όμιλος Συγγελίδη που αντιπροσωπεύει τα Opel στην Ελλάδα , πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του, το πρώτο τρίμηνο του 2023,ήταν και το ηλεκτρικό Corsa.

Αύριο, Τρίτη, 25 Απριλίου, στις 18:00 (ώρα Ελλάδος) θα γίνει ψηφιακά η Παγκόσμια Πρεμιέρα της νέας E-Class. Η πλήρως επανασχεδιασμένη E-Class συνεχίζει την παράδοσή της ως πρωτοπόρος στην καινοτομία και την αισθητική ενώ αποτελεί προπομπό των εξελίξεων στην πορεία της μάρκας προς την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία πολυτέλειας. Οι καινοτόμες τεχνολογίες που ενσωματώνει, καθιστούν το νέο, εξελιγμένο αυτό μοντέλο την πιο έξυπνη και εξατομικευμένη E-Class που έχει κατασκευαστεί ποτέ στη μακρά της ιστορία, αποτελώντας μία «γέφυρα» ανάμεσα στην παράδοση και το μέλλον. Επιπλέον, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα που θα διαθέτουν όλες οι εκδόσεις, θέτει νέα πρότυπα στην αποδοτικότητα, επιτρέποντας την οδήγηση χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων. Η Παγκόσμια αυτή Πρεμιέρα θα συνοδεύεται από ουσιαστικές και σε βάθος πληροφορίες σε μορφή βίντεο, γραφικών, κειμένων και εικόνων. 
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ενώνει τις δυνάμεις του με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Η συνεργασία έχει στόχο να δημιουργήσει νέες γέφυρες συνεργασίας μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και του ευρύτερου κλάδου της κινητικότητας (mobility) σε ένα πλαίσιο δραστηριοτήτων με έμφαση τις κοινές ερευνητικές και εκπαιδευτικές δράσεις, διευρύνοντας τους ορίζοντες των φοιτητών, των ερευνητών και των εργαζομένων του ΟΕΣ. Είναι σημαντικό ένας Όμιλος να ενώνει τις δυνάμεις του στον τομέα της Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας με σκοπό να βοηθήσει αλλά και να επενδύσεις στους νέους.
Η ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. η οποία εφέτος κλείνει δέκα χρόνια επιτυχημένης δραστηριότητας στην ελληνική αγορά, ως Αποκλειστικός Εισαγωγέας της Renault και της Dacia στη χώρα μας, ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας της με τον αμερικάνικο οίκο δίκυκλων UM Motorcycles, του οποίου αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων στην ελληνική αγορά.

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 ετών ο πολιτικός μηχανικός, επιχειρηματίας, οδηγός αγώνων και ιδρυτής του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, Θεόδωρος Χαραγκιώνης. Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου το ίδρυσε τον Μάρτιο του 2011 και στεγάζεται στο συγκρότημα του Athenian Capitol, στη συμβολή των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ιουλιανού. Ήταν ένα έργο πρωτοποριακό για την εποχή του  που το εμπνεύστηκε και υλοποίησε με πολλή αγάπη.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης