Ένα από τα βασικά θέματα που συχνά αναφέρουμε είτε σε άρθρα είτε μέσα από τη συγκεκριμένη στήλη, είναι αυτά που έχουν σχέση με την ασφάλεια. Συνήθως αναφερόμαστε στην ασφάλεια των δρόμων, στην αδιαφορία των αρμοδίων φορέων αλλά και στην κακή εκπαίδευση των οδηγών.
Στην περίπτωση της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη, υπήρχαν οι επισημάνσεις για τα τρωτά σημεία του δικτύου, για τα ελλιπή μέτρα ασφάλειας αλλά και για την προχειρότητα που ήταν στημένο το σύστημα παρακολούθησης των τρένων σε εκατοντάδες χιλιόμετρα. Οι μηχανοδηγοί που ρισκάριζαν εκεί όπου δεν υπήρχε «ενημέρωση» διαρκώς ανέφεραν στους προϊσταμένους τους ότι πηγαίνουν στα τυφλά.
Δυστυχώς εδώ επικρατεί το Πινγκ πόγκ. Ο ένας μεταβιβάζει τις ευθύνες στον άλλον. Άλλαζαν οι κυβερνήσεις και οι καταγγελίες για τα τρωτά σημεία των σιδηροδρόμων κατέληγαν στα ντουλάπια με τις εκκρεμότητες.
Μέχρι που έγινε το κακό. Όπως σε κάθε μεγάλο θλιβερό γεγονός όλοι βγαίνουν και υπόσχονται «έρευνα σε βάθος».
Μα τι να την κάνουν οι συγγενείς των θυμάτων που έχασαν ότι πιο πολύτιμο είχαν στη ζωή τους τη «Συγγνώμη» η την «Έρευνα σε βάθος».
Με τα τρένα κυκλοφορούν όλοι οι νέοι της Ευρώπης που έχουν ειδικές εκπτώσεις. Ταξιδεύουν εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές, εργαζόμενοι και τουρίστες. Η εμπιστοσύνη κλονίσθηκε.
Αν θέλετε να ξέρετε το ασφαλέστερο σύστημα θα ήταν η αυτόματη επιβράδυνση των τρένων όταν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές διαπίστωναν ότι δυο τρένα κινούνται αντίθετα στις ίδιες ράγες. Μόνο τότε θα είχαμε ασφάλεια.
Θα είχε λυθεί αμέσως το πρόβλημα με τις εκκρεμότητες στην ασφάλεια αν οι Έλληνες είμασταν πειθαρχημένοι. Αν κανένας δεν έμπαινε στα τρένα μέχρι να παραδοθούν τα συστήματα ασφαλείας στο 100% και όχι στο 75%.
Μόνο έτσι -αν έβλεπαν να έχουν ΜΗΔΕΝ ΕΣΟΔΑ- θα τελείωναν τα έργα που για δεκαετίες παρέμεναν ημιτελή.
Όταν κάποιο Ι.Χ η κάποιο λεωφορείο με κόσμο πέσει στο γκρεμό και έχουμε θύματα θα βγουν και πάλι οι αρμόδιοι και θα λένε: «Συγγνώμη», « Συλλυπητήρια» η «Έρευνα σε βάθος». Η φωτογραφία είναι από το δρόμο που συνδέει το χωριό Σαραντάπορο με το χωριό Νεράιδα Δολόπων Καρδίτσας.
Θα παρουσιάσει ακόμη και ένα εξηλεκτρισμένο Jeep 4xe, το οποίο θα ολοκληρώσει τις πλέον δύσκολες διαδρομές της Moab με μηδενικό θόρυβο και ρύπους, κάνοντας πραγματικότητα τη φιλοσοφία “Zero Emission Freedom” της μάρκας.
Η ένταξη της νέας πλατφόρμας στη μονάδα παραγωγής ενισχύει περαιτέρω την εκτέλεση του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου, Dare Forward 2030. Η STLA Large είναι σχεδιασμένη ώστε να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 800χλμ., εφοδιάζεται με ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης EDM (Electric Drive Modules) και προσφέρει μεγάλη ευελιξία στους σχεδιαστές.
Ως το πρώτο στον κόσμο ανοιχτό, αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές αυτοκίνητο που παράγεται σε περιορισμένο αριθμό, δεν είναι μόνον οι ζάντες αλουμινίου, αλλά και το νέο MINI Cooper SE Cabrio συνολικά, το οποίο έχει επαναπροσδιοριστεί πλήρως σε επίπεδο βιωσιμότητας.
Ο συνδυασμός μιας ελαφριάς δομής ζάντας από 100% ανακυκλωμένο αλουμίνιο με αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα ένθετα πραγματικού μετάλλου, καθώς και ένα καινοτόμα σχεδιασμένο κεντρικό καπάκι, προσφέρει ένα μοναδικό πλεονέκτημα που διαφοροποιεί ξεκάθαρα το μοντέλο από τον ανταγωνισμό. Κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένο ελαφρύ κράμα, ανταποκρίνεται πλήρως στις δομικές απαιτήσεις και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας του BMW Group. Την αυτονομία του MINI Cooper SE Cabrio βελτιστοποιούν τα ένθετα που διαθέτει στις αεροδυναμικές ιδιότητες του οχήματος. Οι ζάντες αυτές συμβάλλουν στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος του οχήματος από πολλές απόψεις – τόσο στην παραγωγή όσο και κατά την οδήγηση.
Η διακοπή της κατασκευής του θηριώδους κινητήρα θα γίνει τον Απρίλιο του 2024. Τα τελευταία 20 χρόνια έως και τον Απρίλιο της επόμενης χρονιάς στο Dream Factory της εταιρείας στο Crewe της Αγγλίας θα έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 100.000 μονάδες του εμβληματικού W12.
H Bentley θα κινηθεί προς ένα βιώσιμο μέλλον μέσω της στρατηγικής Beyond100, η οποία προβλέπει την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όλης της γκάμας μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Πρέπει και αυτή η εταιρία με τα χειροποίητα μοντέλα να ακολουθήσει τις εντολές της ΕΕ με στόχο τη μείωση των μέσων εκπομπών CO2 του στόλου της στα 0 g/km.
Η Επιτροπή της Ο.Μ.Α.Ε. παρουσίασε στους παρευρισκόμενους τα νέα τεχνολογικά μέσα που χρησιμοποιούνται στους αγώνες και παράλληλα έκανε μια γρήγορη επανάληψη των παραδοσιακών μέσων χρονομέτρησης. Στην Αττική έγινε η αρχή των επιμορφωτικών σεμιναρίων. Θα ακολουθήσουν άμεσα και σε άλλες περιοχές της χώρας, με σκοπό να καλυφθούν οι ανάγκες σε όλη την Ελλάδα. Μια τέτοια κίνηση από πλευράς διοίκησης του σπορ δεν έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Ένα πάγιο αίτημα των στελεχών, το οποίο πλέον θα καθιερωθεί.
Το βασικό μέρος της χορηγίας αφορά λοιπόν στην χορηγική εμφάνιση του συνόλου των διαιτητών Α’ εθνικής Super League, Β’ εθνικής Super League 2, Γ’ εθνικής καθώς και όλων των τοπικών ερασιτεχνικών πρωταθλημάτων για 3 χρόνια. Οι διαιτητές θα εμφανίζονται με ρουχισμό που θα φέρει την σήμανση Bridgestone στο ερασιτεχνικό πρωτάθλημα που διεξάγεται σε ολόκληρη την Αθήνα στις κατηγορίες Α’, Β’, Γ’ (σε όλους τους ομίλους) και σε όλα τα επίπεδα εφηβικών Κ18, παιδικών Κ16-Κ14-Κ12, παμπαιδικών Κ10-Κ8 κατηγοριών ανά εβδομάδα.
Oι αγώνες που διεξάγονται είναι επαγγελματικού επιπέδου με ιδιαίτερα μεγάλο βαθμολογικό ενδιαφέρον καθώς στην Αθήνα εδρεύουν οι καλύτερες παραδοσιακά ομάδες.
Επιπλέον, η χορηγία περιλαμβάνει την ψηφιακή προβολή των ελαστικών Bridgestone στην επίσημη ιστοσελίδα της Ε.Π.Σ. Αθηνών: www.epsath.gr, βασική πηγή ενημέρωσης χιλιάδων φιλάθλων κάθε εβδομάδα σχετικά με τους αγώνες αλλά και του συνόλου των διαιτητών, προπονητών, γιατρών, παικτών και παραγόντων.
Ο Σύνδεσμος Αθηναίων Διαιτητών αποτελεί τον πυλώνα των συνδέσμων καθώς είναι ο αρχαιότερος σύνδεσμος στην Ελλάδα που έχει αναδείξει πολλούς και σπουδαίους διαιτητές που διακρίθηκαν σε ελληνικό αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έχει άψογη συνεργασία με την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αθήνας (ΕΠΣΑ) και επανδρώνει κάθε εβδομάδα 205 αγώνες σε ολόκληρη την Αθήνα.