***
Και άλλο στέλεχος από την Mercedes αποχώρησε- Γιατί;

Απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα υπάρχουν. Ξέρουμε ποιος έκανε δελεαστική πρόταση σε ποιον και για ποιο γερμανικό «στρατόπεδο» κατευθύνεται ο κ. κ. Θεόδωρος Καραγιάννης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επίσημη ενημέρωση της εταιρίας είναι μια τυπική ανακοίνωση χωρίς …παραλειπόμενα. Πέραν του ότι αποχώρησε ο Διευθυντής  Πωλήσεων Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Mercedes-Benz Ελλάς, κ. Θεόδωρος Καραγιάννης και ότι στη θέση του πηγαίνει ο κ. Ευστράτιος Μπατσολάκης, μέχρι πρότινος Corporate Sales Manager Mercedes-Benz Cars τίποτα άλλο.

Να μην ξεχάσουμε και τα τυπικά κλισέ τύπου:

«Η Mercedes-Benz Ελλάς θα ήθελε να ευχαριστήσει τον κύριο Καραγιάννη και να ευχηθεί Καλή Επιτυχία».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πόρτα που άνοιξε είναι καλή για τον Ευστράτιο (Στράτο)  Μπατσολάκη. Του εύχομαστε καλή επιτυχία.

—————————————————————————————————————————————

Βροχή πέφτουν τα τηλέφωνα από εκπροσώπους των 29 Σωματείων ενόψει των εκλογών της ΟΜΑΕ  στις 26 Μαΐου. Άλλοι βολιδοσκοπούν τις κινήσεις των ενδιαφερομένων για την προεδρεία και άλλοι για να ζητήσουν στήριξη σε περίπτωση που θα δηλώσουν υποψηφιότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεδομένου ότι αγώνες δεν είχαμε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η σημερινή διοικούσα επιτροπή (διορισμένη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού) επίσπευσε τις διαδικασίες  για τις αρχαιρεσίες.

Ας μην ξεχνάμε ότι φέτος θα έχουμε Ράλι Ακρόπολις. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του WRC επέστρεψε στην Ελλάδα και χρειάζεται εμπειρία και σοβαρότητα σε όλες τις κινήσεις.

Εν αναμονή λοιπόν. Το βράδυ της Τετάρτης  26η Μαΐου 2021 θα ξέρουμε το νέο προεδρείο. Απλά για να γνωρίζετε συμμετέχουν 29 Σωματεία-Μέλη και θα τηρηθεί το πρωτόκολλο των αναλυτικών προδιαγραφών και οδηγιών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

—————————————————————————————————————————————

Ξέρετε γιατί  πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα «φοράνε» ελαστικά “ADVAN Sport V107” ;

Την απορία μας την έλυσαν οι δοκιμαστές των αυτοκινήτων προ παραγωγής. Είπαν δηλαδή ότι παρά τις εξαντλητικές δοκιμές τα συγκεκριμένα ελαστικά κράτησαν τη σωστή θερμοκρασία και είχαν τα καλύτερα κρατήματα.

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές ελαστικών της Yokohama, τα “ADVAN Sport V107”  έχουν μια ειδική ένωση που αναπτύχθηκε για τη μείωση της παραγωγής θερμότητας. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουν την αντίσταση κατά την κύλιση, κάτι  που είναι απαραίτητο για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Τα  συγκεκριμένα ελαστικά έχουν λάβει την υψηλότερη βαθμολογία «Α» του συστήματος σήμανσης της ΕΕ. Το προφίλ των ελαστικών και το μοτίβο πέλματος έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να πετύχουν μια πιο ομοιόμορφη πίεση κατά την επαφή με το οδόστρωμα, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση του θορύβου κατά την επιτάχυνση.

—————————————————————————————————————————————

Άσχημο είναι όταν απολύεται κάποιο μεγάλο στέλεχος στο χώρο του Αυτοκινήτου.

Είναι λυπηρό στο αποκορύφωμα της καριέρας του να μένει χωρίς δουλειά.

Και το πιο λυπηρό είναι όταν αυτός αναγκάζεται να ζητήσει βοήθεια από το δημοσιογραφικό χώρο.
Μάθαμε ότι «χρειάζεται» καλά λόγια για να φτιάξει …βιογραφικό. Είναι δυνατόν να χρειάζεται ένας διευθυντής βιογραφικό; Η προϊστορία του και οι επιτυχίες του είναι γνωστές.

Κάποιος που έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα σ’ αυτόν το χώρο δεν νομίζω ότι χρειάζεται διαπιστεύσεις για να αποδείξει ποιος είναι.

————————————————————————————————————————————–

Κουίζ: Πως μπαίνει και πως βγαίνει από το αυτοκίνητό του;

Σταματήσαμε το φωτογραφίσαμε και τα… μετρήσαμε. Τόσο η δεξιά πόρτα όσο και η πίσω απέχουν  δύο μόλις δάκτυλα από τον τοίχο.

Ο άνθρωπος εκτός από το γεγονός ότι παρκάρει το τετρακίνητο Suzuki στον πόντο, είναι βέβαιο ότι δεν διακατέχεται από το σύνδρομο της κλειστοφοβίας.
Ωστόσο μάθαμε λεπτομέρειες και σας τις λέμε.

Χώρος μπροστά στο σπίτι του δεν υπάρχει. Το δρομάκι είναι αρκετά στενό. Ίσα που περνάει ένα αυτοκίνητο.
Είναι μαέστρος ο άνθρωπος στο παρκάρισμα. Τώρα για να βγει κάνει τον ακροβάτη. Από την μπροστινή θέση πηδάει στις πίσω και από τις πίσω στο πορτμπαγκάζ. Το ίδιο κάνει και να φτάσει στη θέση του οδηγού. Ταλαιπωρία.

————————————————————————————————————————————–

Ηλιθιότητα – Τίποτα άλλο!

Ο οδηγός του Skoda Fabia που βλέπετε δεν βρήκε χώρο να παρκάρει το αυτοκίνητο του όπως όλος ο κόσμος παράλληλα στο πεζοδρόμιο.

Λειτούργησε το «Ωχ αδελφέ» τους έγραψε όλους κανονικά, πάρκαρε κάθετα στο δρόμο και μάλιστα πριν τη διασταύρωση.
Σε αυτούς τους οδηγούς δεν πρέπει  να τους τιμωρείς με μια απλή κλίση και ένα πρόστιμο. Πρέπει να τους αφαιρείς το δίπλωμα και να τους παίρνεις ακόμη και το… τιμόνι.

Αν μέσα σε σκοτάδι έπεφτε ένα μηχανάκι πάνω του αφού έκλεινε το μισό δρόμο τι θα γινόταν;

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης