Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν λίγες εβδομάδες, ο CEO της Stellantis είχε δηλώσει πως εάν κάποια από τις 14 αυτοκινητοβιομηχανίες του ομίλου δεν είναι κερδοφόρα, κινδυνεύει με άμεσο λουκέτο. Αυτή η δήλωση προκάλεσε αντιδράσεις (μέχρι και μηνύσεις από στελέχη του ομίλου) στοχεύοντας ουσιαστικά τις Maserati και Dodge.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε νέα ανακοίνωσή, ο όμιλος Stellantis αναφέρει ότι «δεν επιδιώκει τη διάσπαση οποιασδήποτε από τις μάρκες της» και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της και στις 14 από αυτές. Επιπλέον, η αρχική υπόσχεση που δόθηκε το 2021 για τη διατήρηση όλων των «ισχυρών, εμβληματικών εμπορικών σημάτων» εξακολουθεί να ισχύει. Αυτό σημαίνει ότι οι Lancia, DS Automobiles, Abarth και η υπόλοιπη παρέα θα παραμείνουν μέρος του ομίλου μέχρι τουλάχιστον το τέλος της δεκαετίας.

Πραγματικά δεν θα είχε νόημα να τερματιστεί η Lancia τώρα, δεδομένου ότι η ιταλική μάρκα αποκτά επιτέλους νέα μοντέλα και επεκτείνει και πάλι την παρουσία της εκτός της εγχώριας αγοράς της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Maserati ανανεώνει τη γκάμα της, οπότε χρειάζεται χρόνο για να αποδείξει την αξία της. Όσον αφορά την DS, χαρακτηρίζεται από τη Stellantis ως «premium» μάρκα μαζί με την Alfa Romeo και τη Lancia, ενώ η Maserati είναι «luxury».

Όσο για τις άλλες μάρκες, είναι πολύ μεγάλες για να αποτύχουν. Ναι, αυτό περιλαμβάνει και την Alfa Romeo. Απλά δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι η μάρκα θα εξαφανιστεί. Μια νέα Stelvio έρχεται το επόμενο έτος, με την επόμενη γενιά της Giulia να ακολουθεί το 2026. Το δίδυμο SUV και sedan θα στηρίζεται στην ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποίησε η Dodge για το νέο Charger, αλλά με διαφορετικό σχεδιασμό. Η Jeep, η Ram, η Citroën, η Fiat, η Opel/Vauxhall και η Peugeot θα είναι μια χαρά, καθώς είναι ανταγωνιστικές μάρκες με τεράστιο κοινό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης