Μάχη για την… πρώτη θέση στον πίνακα των πωλήσεων για το μήνα Νοέμβριο έδωσαν τρία μοντέλα. Τελικά το Toyota Yaris βρέθηκε στην κορυφή με 379 ταξινομήσεις και ακολούθησαν Opel Corsa και VW Golf με 374 και 358 πωλήσεις αντίστοιχα. Στο σύνολο του έτους το ιαπωνικό μοντέλο διατηρεί την πρωτιά, κάτι που ισχύει και με το Corsa που ακολουθεί δεύτερο. Αντίθετα το Golf κατάφερε τον περασμένο μήνα να ανέβει θέσεις «κλέβοντας» στην ουσία το… βάθρο από το VW Polo που βρίσκεται το διάστημα Ιανουάριος – Νοέμβριος στην 3η θέση.
Άνοδο σημείωσε το Ford Fiesta που βρέθηκε τέταρτο ενώ από εκεί και κάτω ακολούθησαν τα, VW Polo, Citroen C3, Hyundai i20, Nissan Micra, Toyota Auris και Renault Clio. Στα μοντέλα των premium εταιρειών το Volvo V40 έκλεψε την παράσταση και βρέθηκε στην 11η θέση. Δείτε στον παρακάτω πίνακα τα πρώτα 70 μοντέλα σε πωλήσεις για το Νοέμβριο στην Ελλάδα αλλά και τη θέση που είχαν τον Οκτώβριο, στο σύνολο του έτους αλλά και τι έκαναν το 2012.
Το Toyota Yaris είναι το αγαπημένο των Ελλήνων…
Aκολουθεί το Opel Corsa…
Το VW Golf βρέθηκε στην 3η θέση των πωλήσεων το Νοέμβριο…
Το V40 ήταν το Νοέμβριο το πρώτο premium μοντέλο σε πωλήσεις…
Θέση | Μοντέλο | Νοε. | % | Οκτ. | 2013 | % | Θέση | 2012 |
1 | Toyota Yaris | 379 | 7.60% | 1 | 3,552 | 6.50% | 1 | 2 |
2 | Opel Corsa | 374 | 7.50% | 2 | 3,051 | 5.60% | 2 | 1 |
3 | VW Golf | 358 | 7.20% | 6 | 1,932 | 3.50% | 5 | 15 |
4 | Ford Fiesta | 253 | 5.10% | 5 | 1,565 | 2.90% | 7 | 6 |
5 | VW Polo | 211 | 4.20% | 4 | 2,220 | 4.10% | 3 | 4 |
6 | Citroen C3 | 179 | 3.60% | 7 | 1,586 | 2.90% | 6 | 3 |
7 | Hyundai i20 | 170 | 3.40% | 3 | 2,011 | 3.70% | 4 | 9 |
8 | Nissan Micra | 139 | 2.80% | 9 | 1,503 | 2.80% | 8 | 8 |
9 | Toyota Auris | 136 | 2.70% | 8 | 1,235 | 2.30% | 11 | 14 |
10 | Renault Clio | 136 | 2.70% | 19 | 788 | 1.40% | 21 | 35 |
11 | Volvo V40 | 107 | 2.20% | 13 | 738 | 1.40% | 26 | 68 |
12 | Suzuki Swift | 105 | 2.10% | 18 | 1,065 | 2.00% | 12 | 12 |
13 | Fiat 500 | 96 | 1.90% | 15 | 720 | 1.30% | 27 | 25 |
14 | Opel Astra | 93 | 1.90% | 16 | 1,347 | 2.50% | 10 | 5 |
15 | Seat Ibiza | 75 | 1.50% | 10 | 954 | 1.80% | 14 | 19 |
16 | Toyota Aygo | 74 | 1.50% | 23 | 865 | 1.60% | 17 | 23 |
17 | BMW 1-Series | 72 | 1.40% | 29 | 636 | 1.20% | 29 | 29 |
18 | Audi A3 | 71 | 1.40% | 11 | 806 | 1.50% | 19 | 40 |
19 | Fiat Punto | 71 | 1.40% | 35 | 806 | 1.50% | 20 | 22 |
20 | Hyundai i30 | 69 | 1.40% | 26 | 901 | 1.70% | 16 | 53 |
21 | VW Passat | 67 | 1.30% | 28 | 373 | 0.70% | 42 | 30 |
22 | Skoda Octavia | 66 | 1.30% | 21 | 646 | 1.20% | 28 | 10 |
23 | Nissan Qashqai | 65 | 1.30% | 17 | 991 | 1.80% | 13 | 11 |
24 | Ford Focus | 64 | 1.30% | 12 | 610 | 1.10% | 31 | 26 |
25 | Suzuki SX4 | 63 | 1.30% | – | 190 | 0.30% | 68 | 69 |
26 | Alfa Romeo Giulietta | 62 | 1.20% | 39 | 436 | 0.80% | 37 | 31 |
27 | Fiat Panda | 61 | 1.20% | 20 | 1,398 | 2.60% | 9 | 7 |
28 | Mercedes A-Class | 61 | 1.20% | 33 | 605 | 1.10% | 32 | 43 |
29 | Lancia Ypsilon | 60 | 1.20% | 27 | 761 | 1.40% | 23 | 24 |
30 | VW Up! | 60 | 1.20% | 24 | 748 | 1.40% | 25 | 18 |
31 | Audi Q3 | 57 | 1.10% | – | 249 | 0.50% | 55 | 42 |
32 | Mini | 53 | 1.10% | 74 | 272 | 0.50% | 52 | 45 |
33 | Citroen C4 | 52 | 1.00% | 14 | 808 | 1.50% | 18 | 16 |
34 | Skoda Fabia | 51 | 1.00% | 34 | 909 | 1.70% | 15 | 17 |
35 | Hyundai i10 | 46 | 0.90% | 31 | 773 | 1.40% | 22 | 13 |
36 | BMW 3-Series | 46 | 0.90% | 43 | 353 | 0.60% | 45 | 56 |
37 | Mini Countryman | 46 | 0.90% | 41 | 278 | 0.50% | 50 | 49 |
38 | Skoda Rapid | 41 | 0.80% | 22 | 618 | 1.10% | 30 | – |
39 | Peugeot 208 | 40 | 0.80% | 32 | 757 | 1.40% | 24 | 21 |
40 | BMW X1 | 39 | 0.80% | 44 | 294 | 0.50% | 49 | 65 |
41 | Opel Mokka | 37 | 0.70% | 51 | 190 | 0.30% | 67 | – |
42 | Kia Rio | 35 | 0.70% | 25 | 491 | 0.90% | 35 | 27 |
43 | Renault Megane | 35 | 0.70% | 65 | 226 | 0.40% | 61 | 61 |
44 | Nissan Juke | 34 | 0.70% | 37 | 415 | 0.80% | 38 | 36 |
45 | Seat Mii | 34 | 0.70% | 50 | 362 | 0.70% | 43 | – |
46 | Chevrolet Spark | 32 | 0.60% | 40 | 452 | 0.80% | 36 | 44 |
47 | Audi A1 | 32 | 0.60% | 30 | 388 | 0.70% | 39 | 41 |
48 | Honda Civic | 31 | 0.60% | 42 | 361 | 0.70% | 44 | 59 |
49 | Suzuki Alto | 29 | 0.60% | 46 | 510 | 0.90% | 34 | 33 |
50 | Smart Fortwo | 29 | 0.60% | 38 | 375 | 0.70% | 41 | 34 |
51 | Nissan Note | 29 | 0.60% | – | 51 | 0.10% | – | – |
52 | Seat Leon | 28 | 0.60% | 36 | 542 | 1.00% | 33 | 57 |
53 | Volvo S60 | 28 | 0.60% | 45 | 305 | 0.60% | 46 | 38 |
54 | Suzuki Splash | 26 | 0.50% | 57 | 221 | 0.40% | 62 | 63 |
55 | Mercedes CLA | 26 | 0.50% | 66 | 174 | 0.30% | 71 | – |
56 | Toyota Corolla | 26 | 0.50% | – | 41 | 0.10% | – | – |
57 | Skoda Citigo | 24 | 0.50% | 64 | 385 | 0.70% | 40 | 74 |
58 | Dacia Duster | 24 | 0.50% | 60 | 251 | 0.50% | 54 | 58 |
59 | Alfa Romeo Mi.To | 24 | 0.50% | 53 | 232 | 0.40% | 59 | 55 |
60 | Opel Insignia | 23 | 0.50% | 67 | 217 | 0.40% | 65 | 32 |
61 | Citroen DS3 | 20 | 0.40% | 56 | 226 | 0.40% | 60 | 83 |
62 | Mercedes C-Class | 19 | 0.40% | 48 | 219 | 0.40% | 63 | 52 |
63 | Fiat 500L | 19 | 0.40% | 62 | 155 | 0.30% | 73 | – |
64 | Mercedes B-Class | 18 | 0.40% | 49 | 266 | 0.50% | 53 | 51 |
65 | Kia Picanto | 18 | 0.40% | 71 | 241 | 0.40% | 57 | 39 |
66 | Ford Ka | 18 | 0.40% | 75 | 122 | 0.20% | 77 | 66 |
67 | Ford Kuga | 17 | 0.30% | 58 | 133 | 0.20% | 74 | – |
68 | Renault Captur | 17 | 0.30% | – | 24 | 0.00% | – | – |
69 | Citroen C1 | 15 | 0.30% | – | 301 | 0.60% | 47 | 37 |
70 | Opel Adam | 15 | 0.30% | 55 | 175 | 0.30% | 70 | – |
71 | Audi A4 | 15 | 0.30% | 52 | 120 | 0.20% | 79 | 62 |
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης