Τα νέα μοντέλα ενσωματώνουν πληθώρα νέων τεχνολογιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, υπηρεσιών συνδεσιμότητας και συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Όλα αυτά ανήκουν στα ηλεκτρονικά «καλούδια» και, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στη Βρετανία, αυτή τη στιγμή καλύπτουν το 40% του κόστους ενός καινούριου αυτοκινήτου.
Το 2030, το ποσοστό αυτό θα φθάσει στο 50% λόγω των ακόμα πιο προηγμένων τεχνολογιών που θα προστεθούν στον εξοπλισμό, αυξάνοντας περαιτέρω την τιμή αγοράς.
Όπως αναφέρει η εταιρεία «Deloitte», το αντίστοιχο ποσοστό το 1980 ήταν στο 10%, μία δεκαετία αργότερα ανέβηκε στο 15%, το 2000 πήγε στο 22% και το 2010 τα ηλεκτρονικά αντιπροσώπευαν το 35% του κόστους ενός αυτοκινήτου.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος